Gateway FPD2185W - pivot

Data: 2010-07-13 13:49:03
Autor: Zyga
Gateway FPD2185W - pivot
Witam

Mam pytanko do użytkowników monitorka Gateway FPD2185W. Chodzi o pivot. Czy tam jest jakiś czujnik dzięki któremu monitor sam by wiedział w jakim jest położeniu? Marzy mi się obrócenie monitora i automatyczna zmiana obrazu poziom/pion. Na chwilę obecną to muszę sobie wyklikać zmianę pion/poziom, a chciałbym automatycznie.

pozdrawiam
Zyga

Data: 2010-07-13 16:44:52
Autor: Leszek K.
Gateway FPD2185W - pivot
Dnia Tue, 13 Jul 2010 13:49:03 +0200, Zyga napisał(a):

[...]

2485W tak ma (po zainstalowaniu oprogramowania od Gateway-a)

Data: 2010-07-13 21:09:02
Autor: Kapsel
Gateway FPD2185W - pivot
[...]

Jest, ale wymaga też jakiegoś softu, chociaż OIDP nawet chyba niekoniecznie
od gateway'a (w sensie że jakieś alternatywy działały).

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-14 11:35:26
Autor: Zyga
Gateway FPD2185W - pivot
W dniu 2010-07-13 21:09, Kapsel pisze:
[...]

mam soft od gatewaya i z automatu nie działa. Pamiętasz może co to za soft?

pzdr
Zyga

PS wiem że to już NTG

Data: 2010-07-14 11:40:06
Autor: Kapsel
Gateway FPD2185W - pivot
Wed, 14 Jul 2010 11:35:26 +0200, Zyga napisał(a):

[...]

ezTune bodaj. Ale to chyba właśnie dawali z Gateway'ami... chociaż nie
pamiętam. Jeśli nie masz - wypróbuj ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-14 11:41:04
Autor: Kapsel
Gateway FPD2185W - pivot
Wed, 14 Jul 2010 11:40:06 +0200, Kapsel napisał(a):

[...]

O, tu nawet jest screen gdzie widać że można zaptaszkować żeby
automatycznie bracał:

http://www.portrait.com/dtune/gwy/enu/modes.html

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-14 09:04:42
Autor: Zyga
Gateway FPD2185W - pivot
On 14 Lip, 11:41, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

O, tu nawet jest screen gdzie widać że można zaptaszkować żeby
automatycznie bracał:

dzięki Kapsel. Mam EzTune, zaptaszkowany auto pivot nie przynosi
oczekiwanych rezultatów. Niestety. I nie wiem czy to wada monitora
(kupiłem używany) czy ten model tak ma.

Data: 2010-07-14 18:53:04
Autor: Lato
Gateway FPD2185W - pivot
dzięki Kapsel. Mam EzTune, zaptaszkowany auto pivot nie przynosi
oczekiwanych rezultatów. Niestety. I nie wiem czy to wada monitora
(kupiłem używany) czy ten model tak ma.

ten model na 1000% ma autorotate, widocznie cos masz spipkane...

Data: 2010-07-14 22:45:23
Autor: Piotr Rezmer
Gateway FPD2185W - pivot
Zyga pisze:
dzięki Kapsel. Mam EzTune, zaptaszkowany auto pivot nie przynosi
oczekiwanych rezultatów. Niestety. I nie wiem czy to wada monitora
(kupiłem używany) czy ten model tak ma.

Czy inne funkcje ezTune działają? Czy masz podpięty port USB pomiędzy monitorem a komputerem? Ja tak mam (ale używam 2485) i u mnie auto rotate działa.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-07-14 15:09:30
Autor: Zyga
Gateway FPD2185W - pivot
On 14 Lip, 22:45, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_sp...@ens.net.pl>
wrote:

Czy inne funkcje ezTune działają?

Takie jak ....?

Czy masz podpięty port USB pomiędzy
monitorem a komputerem?

Nie mam. A powinienem?

 Ja tak mam (ale używam 2485) i u mnie auto
rotate działa.

Ale bez usb też Ci przecież zadziała. No chyba że się mylę.

pzdr
Zyga

Data: 2010-07-15 07:32:59
Autor: Piotr Rezmer
Gateway FPD2185W - pivot
wrote:

Czy inne funkcje ezTune działają?

Takie jak ....?

Np. regulacja jasności, kontrastu

[...]

Sprawdzę w domu, ale podejrzewam, że VGA/DVI jest w stanie wysłać wysłać dane w kierunku monitor -> komputer.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-07-16 00:31:08
Autor: Tmek
Gateway FPD2185W - pivot
wrote:

Czy inne funkcje ezTune działają?

Takie jak ....?

To dziala tylko przez dvi. Prze vga nie.

Tmek

Data: 2010-07-16 14:12:12
Autor: Zyga
Gateway FPD2185W - pivot
wrote:

Czy inne funkcje ezTune działają?

Takie jak ....?

To dziala tylko przez dvi. Prze vga nie.

ja mam przez dvi. i nie działa. zobaczę jak z usb, ale nadziei sobie nie robię.

Data: 2010-07-16 14:50:57
Autor: Lato
Gateway FPD2185W - pivot
ja mam przez dvi. i nie działa. zobaczę jak z usb, ale nadziei sobie nie robię.

pytali już ale powtórzę: czy sterowanie jasnością kontrastem przez eztune działa?

Data: 2010-07-16 16:52:14
Autor: Zyga
Gateway FPD2185W - pivot
On 16 Lip, 14:50, "Lato" <nos...@wp.pl> wrote:
> [...]
> robię.

pytali już ale powtórzę: czy sterowanie jasnością kontrastem przez eztune

tak

pzdr
Zyga

Gateway FPD2185W - pivot