Gawłowski o wyborcach Platformy: Nasz elektorat ch***wo potraktowaliśmy. [NOWE TAŚMY]

Data: 2018-10-19 13:00:48
Autor: Lord Donald
Gawłowski o wyborcach Platformy: Nasz elektorat ch***wo potraktowaliśmy. [NOWE TAŚMY]
Gawłowski o wyborcach Platformy: Nasz elektorat ch***wo potraktowaliśmy. [NOWE TAŚMY]

Dziennikarze TVP3 Szczecin i tvp.info opublikowani nagrania z kolejnych taśm z restauracji ,,Sowa i Przyjaciele". Na jednym z fragmentów słyszymy rozmowę o wyborcach Platformy Obywatelskiej. - Nasz elektorat najbardziej ch***wo potraktowaliśmy - mówi Stanisław Gawłowski.

http://niezalezna.pl/241184-gawlowski-o-wyborcach-platformy-nasz-elektorat-chwo-potraktowalismy-nowe-tasmy?fbclid=IwAR3qSuF0eK0L2JOFy_XJD4AQW6FwetHVzvfJo8RzEpTF_Lczwx2rsGxVyEM

Data: 2018-10-19 04:02:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 13:00:49 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Tak będziesz te same wklejki do usr... śmierci wklejał? BTW jak tam Gawłowski? Siedzi? Chociaż akt oskarżenia do sądu trafił? --
Bruno

Data: 2018-10-19 13:06:17
Autor: Lord Donald
[...]

Liczę srajdak, że ze złości zfajczysz ten swój szwabski serwer który ci twoi niemieccy panowie udostępnili dając ci kilkadziesiąt kont za darmo abyś pluł na nasz Polski kraj, dodatkowo promując wasz podszywany niemiecki rząd usłużnych twojemu niemieckiemu panu  POsrańców.

Data: 2018-10-19 04:15:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 13:06:18 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Liczę srajdak, że ze złości zfajczysz ten swój szwabski serwer który ci twoi niemieccy panowie udostępnili dając ci kilkadziesiąt kont za darmo abyś pluł na nasz Polski kraj, dodatkowo promując wasz podszywany niemiecki rząd usłużnych twojemu niemieckiemu panu  POsrańców.

Ponawiam pytanie: jak tam Gawłowski? Siedzi? Chociaż akt oskarżenia do sądu trafił? --
Bruno

Data: 2018-10-19 13:08:49
Autor: Lord Donald
W dniu 19.10.2018 o 13:06, Lord Donald pisze:
[...]

Sam widzisz twoi POsrańcy tyle nakradli że nie wiem czy wasz szwabski serwer wytrzyma twoją próbę zamiecenia tego pod dywan. A teraz dziwić się nam Polakom że po 25 latach nierządu POsrańców nie wytrzymaliśmy.

Data: 2018-10-19 04:16:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 19 października 2018 13:08:50 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

Sam widzisz twoi POsrańcy tyle nakradli że nie wiem czy wasz szwabski serwer wytrzyma twoją próbę zamiecenia tego pod dywan. A teraz dziwić się nam Polakom że po 25 latach nierządu POsrańców nie wytrzymaliśmy.

To wyroki powinny się sypać jeden za drugim. Wrzucisz jakieś przykładowe?

--
Bruno

Gawłowski o wyborcach Platformy: Nasz elektorat ch***wo potraktowaliśmy. [NOWE TAŚMY]