Gay do Detroit, Tay do Memphis

Data: 2010-01-23 06:16:47
Autor: Tomasz Kozak
Gay do Detroit, Tay do Memphis
+ wybór w drafcie 2010 dla Memphis.

Szansa realizacji chyba mała, ale poza tym jak ocenilibyście wymianę?

Data: 2010-01-23 15:37:55
Autor: Tomasz Radko
Tomasz Kozak pisze:
+ wybór w drafcie 2010 dla Memphis.

Szansa realizacji chyba mała, ale poza tym jak ocenilibyście wymianę?

Że szansa realizacji jest infinitezymalnie mała.

pzdr

TRad

Data: 2010-01-23 08:51:24
Autor: Leszczur
On 23 Sty, 15:37, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Tomasz Kozak pisze:

> + wyb r w drafcie 2010 dla Memphis.

> Szansa realizacji chyba ma a, ale poza tym jak oceniliby cie wymian ?

e szansa realizacji jest infinitezymalnie ma a.

Grizzlies podobno szukaja jeszcze jednego weterana i Tay (zdrowy)
byłby OK. Zwlaszcza, ze (podobno) jakis czas temu probowali go kupic.
Z drugiej strony boją się, ze Gay dostanie jakas idiotyczna oferte
latem, ktorej nie beda mogli/chcieli maczowac. A jest to mozliwe w
chwili gdy na rynku pojawi sie tylko Bosh i Amare.
A ze poki co Grizzlies walcza o playoffs to taka wymiana ma szanse
wieksze niz przyzerowe. Dumars tez nie ma nic przeciwko rozładowaniu
kontraktu Prince'a, choc pewnie najpierw oferowalby RIP'a.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-28 23:37:10
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> + wybór w drafcie 2010 dla Memphis.

Że szansa realizacji jest infinitezymalnie mała.

A propos, czy tylko mnie bawia newsy typu "A source close to the
situation told FanHouse the Pistons are committed to trading Richard
Hamilton by the upcoming offseason"? A lyzka na to niemozliwe! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-28 23:47:20
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Ja jestem "committed to become the first Polish NBA MVP". Tylko co z
tego, skoro NBA nie jest "committed", żeby mnie w ogóle zatrudnić.

pzdr

TRad

Gay do Detroit, Tay do Memphis