Gaz Å‚upkowy

Data: 2011-10-21 17:05:01
Autor: jadrys
Gaz Å‚upkowy
W dniu 2011-10-21 15:12, Remek pisze:
Witam

Już kręci się kampania przeciwko wydobywaniu tego gazu w Polsce. Włączyła się w
tę kampanię Anna Laszuk z TOK FM. Tęskni za protestami mieszkańców i ekologów.
Kedy wreszcie tych najemników ktoś upieprzy? Anna Laszuk ma jeszcze jedną
szczególną cechę. W trakcie omawiania nawet poważnego tematu nagle i
niespodziewanie wydobywa z siebie nerwowy chichot. Co to za przypadłość?

Remek

Tak trzymać.. Przeciętny Polak będzie miał z tego gazu tylko zdegradowane środowisko i wyższe ceny na to paliwo.

Data: 2011-10-21 17:33:40
Autor: pluton
Gaz ³upkowy
Tak trzymaæ.. Przeciêtny Polak bêdzie mia³ z tego gazu tylko
zdegradowane ¶rodowisko i wy¿sze ceny na to paliwo.

To co tu jeszcze robisz ? Wypierdalaj do niemiec. Beedzisz mial czyste
srodowisko
i polski gaz za poldarmo.

Nullification

Data: 2011-10-21 21:06:17
Autor: jadrys
Gaz Å‚upkowy
W dniu 2011-10-21 17:33, pluton pisze:
[...]

Co ja tu tu robię, a wiesz że sam sobie często zadaję to pytanie.

Data: 2011-10-21 17:33:44
Autor: Remek
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

Tak trzymać.. Przeciętny Polak będzie miał z tego gazu tylko
zdegradowane środowisko i wyższe ceny na to paliwo.

Znasz cenę dazu w Rosji? Lepiej płacić ruskim miliardy niż wydobywać własny
gaz??? Przestać głupku mysleć TVNem i Gazetą Koszerną, a użyj własnego mózgu.
Jesli go masz. Zrozum, że ta propaganda jest na rękę Rosji i Francji
(kilkadziesiąt miliardów za ich atom/złom). A bezpieczeństwo energetyczne?
Chcesz by Rosjanie odcinali nam dopływ gazu pod byle pretekstem?

Remek

Data: 2011-10-21 15:48:11
Autor: MH
Gaz ³upkowy
Remek <dupa@gmail.com> napisa³(a):
Użytkownik "jadrys" napisaÅ&#65533;:

> Tak trzymaÄ&#65533;.. PrzeciÄ&#65533;tny Polak bÄ&#65533;dzie miaÅ&#65533; z tego gazu tylko
> zdegradowane Å&#65533;rodowisko i wyższe ceny na to paliwo.

Znasz cenÄ&#65533; dazu w Rosji? Lepiej pÅ&#65533;aciÄ&#65533; ruskim miliardy niż wydobywaÄ&#65533; wÅ&#65533;as
ny
gaz??? PrzestaÄ&#65533; gÅ&#65533;upku mysleÄ&#65533; TVNem i GazetÄ&#65533; KoszernÄ&#65533;, a użyj wÅ&#65533;asnego m
ózgu.
Jesli go masz. Zrozum, że ta propaganda jest na rÄ&#65533;kÄ&#65533; Rosji i Francji
(kilkadziesiÄ&#65533;t miliardów za ich atom/zÅ&#65533;om). A bezpieczeÅ&#65533;stwo energetyczne?
Chcesz by Rosjanie odcinali nam dopÅ&#65533;yw gazu pod byle pretekstem?

Remek

==================

Dej spokój !!!  Jadrys zna siê na wszystkim. W ka¿dym w±tku ma co¶ do
powiedzenia...

MH

Data: 2011-10-21 21:04:06
Autor: jadrys
Gaz Å‚upkowy
W dniu 2011-10-21 17:48,  MH pisze:

==================

Dej spokój !!!  Jadrys zna siÄ™ na wszystkim. W każdym wÄ…tku ma coÅ› do
powiedzenia...

MH

Dzięki za komplement, ale niestety nie na wszystkim się znam. Niektóre sprawy mnie po prostu nie interesują, i siłą rzeczy nie mam o nich bladego pojęcia.

Data: 2011-10-21 18:08:53
Autor: u2
Gaz ³upkowy
W dniu 2011-10-21 17:33, Remek pisze:
Znasz cenê dazu w Rosji? Lepiej p³aciæ ruskim miliardy ni¿ wydobywaæ w³asny
gaz??? Przestaæ g³upku mysleæ TVNem i Gazet± Koszern±, a u¿yj w³asnego mózgu.
Jesli go masz. Zrozum, ¿e ta propaganda jest na rêkê Rosji i Francji

Hadrys to ruski agent, w dodatku pochodzenia zydowskiego.

Data: 2011-10-21 19:44:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Gaz ³upkowy
Remek wrote:

U¿ytkownik "jadrys" napisa³:

[...]

Coby w³osny gaz wydobywaæ, musio³by¶ dzinnie GROCHUWEM wpintalaæ...!

Data: 2011-10-21 19:59:14
Autor: the_foe
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

w Polsce mamy konwencjonalne zloza gazu, ktore potencjalnie uniezaleznilyby nas od dostaw z zagranicy. Nie wydobywamy ich bo sie nie oplaca, cena importowanego jest za niska. Gaz lupkowy bedzie jeszcze drozszy. Nie widze wiec zadnej logiki wydybocia tego gazu. w USA nie mieli wyboru - nie mieli tyle konwencjonalnych zloz. Doplacili jakies 400 mld USD i sa neizalezni.

--
the_foe

Data: 2011-10-21 20:45:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz Å‚upkowy

Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

Do wiadomości przerażonego Remka:
Niedługo będziemy mieli skroplony gaz z Kataru, Nie martw się, będziesz miał na czym ugotować herbatę.

Data: 2011-10-21 18:55:21
Autor: obserwator
Gaz ³upkowy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Do wiadomości przerażonego Remka:
Niedługo będziemy mieli skroplony gaz z Kataru, Nie martw się, będziesz mia
ł na czym ugotować herbatę.

i znowu zamiast sprzedawac Polska bedzie KUPOWAC? A prace i pieniadze ludzie beda mieli ?

Data: 2011-10-21 19:02:40
Autor: obserwator
Gaz ³upkowy
albo w Polsce bada decydowac ludzie tacy jak  prof. zw. dr hab. Mariusze Orionem Jêdrysk, albo ludzie pokroju jadrysiow,boukunow i idzikowskich itp.?

Jesli ci ostatni, to Polakow czekac bieda z nedza.

Ponizej wklejam link do najnowszego wywiadu profesora dla Gazety Finansowej:

http://niezalezna.pl/17960-wywiad-dla-gazeta-finansowa

Data: 2011-10-21 19:15:41
Autor: obserwator
Gaz ³upkowy

Ponizej wklejam link do najnowszego wywiadu profesora dla Gazety Finansowej:

http://niezalezna.pl/17960-wywiad-dla-gazeta-finansowa

w powyzszym artykule m.innymi czytamy:

*W 2007 r. rz±d premiera Jaros³awa Kaczyñskiego zakoñczy³ swoj± pracê, za¶ dzia³ania przeze mnie rozpoczête zosta³y zaniechane przez kolejny rz±d.*

DLACZEGO zaniechano dzialan, skoro wiadomo, ze w chwili obecnej na calym swiecie panstwa walcza o dostep do zrodel energii? Dlaczego, kolejne rzady w Polsce nigdy  nie kontynuuja dobrych, dalekosieznych rozwiazan, tylko przewaznie jak gluptaki niszcza prace poprzedich rzadow i je krytykuja, a same popelniaja nieprawdopodobnie glupie bledy ?

A rozne mundre idzikowskie jeszcze to popieraja? --

Data: 2011-10-21 21:16:51
Autor: u2
Gaz ³upkowy
W dniu 2011-10-21 21:02,  obserwator pisze:
albo w Polsce bada decydowac ludzie tacy jak  prof. zw. dr hab. Mariusze Orionem Jêdrysk, albo ludzie pokroju jadrysiow,boukunow i idzikowskich itp.?

Bekon to zbladzony Zyd. Ja mu wybaczam. Podobnie tobie moge wybaczyc :)

Data: 2011-10-21 19:22:01
Autor: obserwator
Gaz ³upkowy
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

Bekon to zbladzony Zyd. Ja mu wybaczam. Podobnie tobie moge wybaczyc :)

to taki sam zyd jaki ty, kacapku:) --

Data: 2011-10-21 21:25:48
Autor: u2
Gaz ³upkowy
W dniu 2011-10-21 21:22,  obserwator pisze:
Bekon to zbladzony Zyd. Ja mu wybaczam. Podobnie tobie moge wybaczyc :)
to taki sam zyd jaki ty, kacapku:)

Blisko, bardzo blisko, ale jednak jestem Polakiem :)

Data: 2011-10-21 21:05:47
Autor: jadrys
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

Ty mnie nazywasz gÅ‚upkiem?? A ty na czym opierasz swoje zdanie o polskim dobrobycie na miarÄ™ Chavezowskiej Wenezueli? Czy dajÄ… nam coÅ› te kopalnie z których wegiel kosztuje nas Polaków  o 1/3 drożej niż ten na Å›wiatowych gieÅ‚dach? Tak, wÄ™giel sprowadzany z RPA czy Australii jest taÅ„szy niż nasz rodzimy... Czy przykÅ‚ad Norwegów z najdroższym paliwem w Europie też nic dla Ciebie nie znaczy?
Bezpieczństwo energetyczna!! Przecież tymi złożami będzie zarządzało Texaco czy Shell a nie Polacy. Tak jest w Norwegii z ich gazem i ropą, a wiec nie widzę żadnych przesłanek na to żeby u nas miało być inaczej.

Data: 2011-10-21 22:06:04
Autor: Remek
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

Ty mnie nazywasz głupkiem?? A ty na czym opierasz swoje zdanie o polskim
dobrobycie na miarÄ™ Chavezowskiej Wenezueli? Czy dajÄ… nam coÅ› te
kopalnie z których wegiel kosztuje nas Polaków  o 1/3 drożej niż ten na
światowych giełdach?

Załózmy, że ten węgiel na światowych giełdach kosztuje 68$. W polsce 200 zł,
czyli ok 80$. Ale to tylko sztuczna cena zależna od kutsu dolara. Odlicz od tej
ceny:

- wynagrodzenia pracowników
- koszt kredytu na zakup węgla za granicą
- koszt transportu, rozładunku w portach itp.

To tylko część. Jest więcej argumentów. Można rozwijać technologie spalania
węgla w złożu, czy gazyfikacji.

Przecież tymi złożami będzie zarządzało
Texaco czy Shell a nie Polacy.

Tak będzie jeśli rządfził będzie Tusk.

Tak jest w Norwegii z ich gazem i ropÄ…, a
wiec nie widzę żadnych przesłanek na to żeby u nas miało być inaczej.

W Norwegii jest dokładnie odwrotnie. Dowiedz się dokładnie jak oni skonstruowali
kontrakty. SkÄ…d Ty czerpiesz wiedzÄ™?

Remek

Data: 2011-10-21 22:09:28
Autor: u2
Gaz ³upkowy
W dniu 2011-10-21 22:06, Remek pisze:
Tak jest w Norwegii z ich gazem i rop±, a
wiec nie widzê ¿adnych przes³anek na to ¿eby u nas mia³o byæ inaczej.
W Norwegii jest dok³adnie odwrotnie. Dowiedz siê dok³adnie jak oni skonstruowali
kontrakty. Sk±d Ty czerpiesz wiedzê?

Z dziel zabranych MELS-a (marksa, lenina, engelsa i stalcia) :)

Data: 2011-10-22 13:20:19
Autor: jadrys
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

I czego kombinujesz? Zagraniczny węgiel w porcie po oplach celnych jest tańszy od tego sprzedawanego przez polskie kopalnie. Co ja niby miałbym obliczać i po co? Rachunek wychodzi taki że bardziej opłacalne byłoby dla Polaka gdyby przestano wydobywać ten węgiel w kraju.

Przecież tymi złożami będzie zarządzało
Texaco czy Shell a nie Polacy.
Tak będzie jeśli rządfził będzie Tusk.

Nie ma obecnie politycznej siły w kraju zdolnej powiedzieć *nie* w tych sprawach naszym zachodnim "sojusznikom". Zresztą w żadnych sprawach nie stać ich na to słowo...

[...]

No niby tak, ale to nie norweskie firmy eksploatują i czerpią zyski z norweskiego skarbu narodowego. Główna część zysków idzie na Wall Street, a nie do kieszeni przeciętnego pana Brevika. - Jemu przypadają tylko ochłapy.

Data: 2011-10-22 14:03:23
Autor: Remek
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

Co ja niby miałbym obliczać i po co?

Po to aby zrozumieć w czym rzecz i nie dać się manipulować. Prezentujesz mocno
uproszczony, żeby nie powiedzieć prymitywny sposób myślenia (w tej sprawie)
powszechny u nas. Ludzie są utwierdzani w tym sposobie myślenia przez propagandę
działającą w obcym interesie. To co się opłaca innym nam się zawsze nie opłaca.

Zagraniczny węgiel w porcie po oplach celnych jest
tańszy od tego sprzedawanego przez polskie kopalnie.

Wg obecnego kursu złotówki. Mocno przeszacowanej właśnie po to, aby uzasadnić
kupowanie węgla zagranicznego. A co jeśli jutro/pojutrze dolar będzie kosztował
10 zł? Kasus kredytów hipotecznych we frankach szwajcarskich coś Ci mówi? Poza
tym na cenę/koszt węgla kupowanego od polskiej kopalni popatrz następująco:

- kopalnia płaci podatki
- zatrudnia pracowników, którzy również płacą podatki, składki emerytalne i
zdrowotne. Zarobione pieniądze wydają w Polsce utrzymując w ten sposób miejsca
pracy. Złotówka jest w ciągłym obrocie w Polsce napędzając gospodarkę. A dolary
wydane na węgiel chiński, czy argentyński bezpowrotnie wypływają do tamtych
krajów i tam finansują miejsca pracy,

- Poza tym niezwykle ważne jest bezpieczeństwo energetyczne.

No niby tak, ale to nie norweskie firmy eksploatujÄ… i czerpiÄ… zyski z
norweskiego skarbu narodowego. Główna część zysków idzie na Wall Street,
a nie do kieszeni przeciętnego pana Brevika. - Jemu przypadają tylko
ochłapy.

Dlaczego propagujesz te brednie? Norwegia ma tak skonstruowane kontrakty, że 70%
zysków zostaje u nich. Zapoznaj się z ich kontraktami i nie opowiadaj głupot. A
bezpieczeństwo energetyczne ma swoją cenę. Właśnie te 30%. Nie muszą się bać
Putina, że im odetnie dopływ gazu w czsie 25 stopniowych mrozów, Jeśli te
argumenty Ci nie wystarczą to ja już więcej nie podejmę z Tobą dyskusji.

Remek

Data: 2011-10-22 14:34:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz Å‚upkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7ubej$ne6$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

No to nie pozostawaj bierny. Sprzeciwiaj się. Rozpuszczalnik jest powszechnie dostępny.

Data: 2011-10-22 20:17:25
Autor: Remek
Gaz Å‚upkowy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:

No to nie pozostawaj bierny. Sprzeciwiaj siÄ™. Rozpuszczalnik jest
powszechnie dostępny.

Olej też. Warto by dolać do tępackiego łba. Spadasz do KF. Debili mi nie trzeba.

PLONK!!!

Remek

Data: 2011-10-22 20:40:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz Å‚upkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7v1g0$qar$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeli ci rozpuszczalnik nie pasuje, możesz użyć benzyny!

Data: 2011-10-23 05:21:12
Autor: stevep
Gaz ³upkowy
Dnia 22-10-2011 o 20:17:25 Remek <dupa@gmail.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" napisa³:

No to nie pozostawaj bierny. Sprzeciwiaj siê. Rozpuszczalnik jest
powszechnie dostêpny.

Olej te¿. Warto by dolaæ do têpackiego ³ba. Spadasz do KF. Debili mi nie  trzeba.

PLONK!!!

Remek

To dobierz grono podobnych sobie debili i kochajcie siê.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Gaz Å‚upkowy