Gaz, gaz, gaz!

Data: 2012-09-05 14:34:37
Autor: rAzor
Gaz, gaz, gaz!
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12425358,Lupki_zlupia_Putina__czyli_Rosja_ma_problem.html "Dalekosiężne plany Putina mogą pokrzyżować Amerykanie i ich technologia eksploatacji złóż łupkowych. W Moskwie czuli, co się święci - rosyjskie koncerny, w szczególności Gazprom, dyskredytowały na świecie eksploatację łupków, strasząc wszystkich wokoło potencjalnym zniszczeniem środowiska. Teraz rząd Rosji przyznaje, że tak naprawdę chodzi o interesy Gazpromu"

"Gdy Amerykanie zaczęli eksploatować łupki u siebie, firmy gazowe z Bliskiego Wschodu i Afryki zrezygnowały z eksportu do USA i zaczęły wysyłać surowiec do Europy - obecna cena w dostawach bezpośrednich to 320 dolarów za tysiąc metrów sześciennych. Gazprom za taką samą ilość bierze w Europie Zachodniej od 400 do 450 dolarów, a od Polski żąda jeszcze więcej - ponad 550 dol. (najdrożej w Unii). W USA ta ilość gazu kosztuje niespełna sto dolarów (cztery razy mniej niż w 2008 roku). "

Jakiś komentarz?

Data: 2012-09-05 05:39:37
Autor: brat_olin
Gaz, gaz, gaz!
rAzor <ja....@swawole.all> wrote:

[...]

Kazdy kto w Polsce agituje za nieinwestowaniem w gaz z lupkow jest
agentura kagiebistow.  To sa proste sprawy.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-09-05 14:48:38
Autor: Trybun
Gaz, gaz, gaz!
W dniu 2012-09-05 14:39, brat_olin pisze:

Kazdy kto w Polsce agituje za nieinwestowaniem w gaz z lupkow jest
agentura kagiebistow.  To sa proste sprawy.

Nie jestem agentem kgb, ale tych co tu chcą dewastować środowisko to najchętniej kopnąłbym w d*ę. No chyba że ci inwestorzy zagwarantują swoim majątkiem że środowisko jednak nie będzie zdewastowane, a my Polacy będziemy z tego gazu mieli jakiekolwiek korzyści. Np. mniej wydamy z naszych kieszeni  niż na ten który obecnie kupujemy od ruska.

Data: 2012-09-05 05:54:04
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 08:48, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-09-05 14:39, brat_olin pisze:

> Kazdy kto w Polsce agituje za nieinwestowaniem w gaz z lupkow jest
> agentura kagiebistow.  To sa proste sprawy.

Nie jestem agentem kgb,

ale mozna byc tylko pozytecznym idiota:)

Data: 2012-09-05 14:58:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Gaz, gaz, gaz!
środa, 5 września 2012 14:54. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

ale mozna byc tylko pozytecznym idiota:)

Nie nazywaj ich idiotami, to są cwane gapy, z których każdy chce ugrać jakiś interes dla kasy lub dla PR. I zazwyczaj ugrywa. Boli mnie jak nazywasz to towarzystwo idiotami.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 06:01:46
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 08:58, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
środa, 5 września 2012 14:54. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> [...]

interes dla kasy lub dla PR. I zazwyczaj ugrywa. Boli mnie jak nazywasz to

co mozna ugrac podlizujac sie Sevie?

Data: 2012-09-05 15:04:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Gaz, gaz, gaz!
środa, 5 września 2012 15:01. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

co mozna ugrac podlizujac sie Sevie?

Kasę i PR. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 06:10:38
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 09:04, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
środa, 5 września 2012 15:01. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> co mozna ugrac podlizujac sie Sevie?

Kasę i PR. Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

ale KTO te kase zyska? Przeczytaliscie tekst?

Data: 2012-09-05 17:00:43
Autor: Wiesiaczek
Gaz, gaz, gaz!
On Wed, 05 Sep 2012 05:54:04 -0700,  wrote:

> [...]

> agentura kagiebistow.  To sa proste sprawy.

Nie jestem agentem kgb,

ale mozna byc tylko pozytecznym idiota:)

No to prawda, Tobie to świetnie wychodzi :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-05 10:07:52
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 13:00, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
On Wed, 05 Sep 2012 05:54:04 -0700, emailstuffn...@gmail.com wrote:

> ale mozna byc tylko pozytecznym idiota:)

No to prawda, Tobie to świetnie wychodzi :)

jak to mowia: uderz w stol, a nozyce sie odezwia. Wy tez na etacie w
polskiej sieci, sowieciarzu?

Data: 2012-09-05 18:06:29
Autor: Wiesiaczek
Gaz, gaz, gaz!
On Wed, 05 Sep 2012 10:07:52 -0700,  wrote:

> [...]

No to prawda, Tobie to świetnie wychodzi :)

jak to mowia: uderz w stol, a nozyce sie odezwia. Wy tez na etacie w

Piszemy: "odezwą" cymbale :)

Data: 2012-09-05 11:21:22
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 14:06, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
On Wed, 05 Sep 2012 10:07:52 -0700, emailstuffn...@gmail.com wrote:

> jak to mowia: uderz w stol, a nozyce sie odezwia. Wy tez na etacie w
> polskiej sieci, sowieciarzu?

Piszemy: "odezwą" cymbale :)

prymitywa,chama i buraka sowieckiego, rozpoznajemy po argumentacji. To
jest wasz szczegolny znak - onuce wystaja z walonek nawet w sieci...i
smierdzi jelopstwem na kilometr...

Na portalach polskich np. salon24 - pisza osoby ktore wyjechaly z
Polski. Zadna z tych osob nie wspomina z nostalgia PRL-u. Te ktore
powrocily do obecnej Polski najczesciej zaluja, ze to zrobily, bo juz
wiedza jak zyja ludzie w panstwach normalnych -  nie kamuszych czy
postkomuszych.

Ciekawe, ze wy akurat twierdzicie inaczej paletajac sie po polskiej
sieci, ktora czytaja mlodzi ludzie, mimo ze podobno jezdzicie po
swiecie pierdzielicie farmazony urogajace ludzkiej inteligencji..

A dlaczego nie wyjedziecie juz do takiego *gotowca* wszelkiej
szczesliwosci - Federacji Ruskiej, tylko chcecie ja sciagnac do
Polski?

Data: 2012-09-05 11:36:19
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 14:06, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

> jak to mowia: uderz w stol, a nozyce sie odezwia. Wy tez na etacie w
> [...]

to Podkarpacie - WSI  ma juz serwery w podziemiu?

Data: 2012-09-05 20:04:07
Autor: Trybun
Gaz, gaz, gaz!
W dniu 2012-09-05 15:07, Gringo pisze:

[...]

Te "gwarancje" zdrowia i życia ludziom nie wróci. Za królików nas wszyscy mają, widać zasługujemy na niewolnictwo.

To jest zagranie va banque z mojej strony. Ponieważ znam te mendy o wiecznie nienażartych ryjach, dobrze - oni postawią na szali swoje życie, życie swoich rodzin, nie wspominając już o życiu obcych ludzi, ale nigdy nie postawią w zastaw swojego majątku. Tak więc myślę że gdy postawią w zastaw majątki to możemy spać spokojnie.

Data: 2012-09-05 15:34:41
Autor: rAzor
Gaz, gaz, gaz!
Użytkownik - Trybun  napisał::
[...]

A kto i jak dewastuje środowisko?

Data: 2012-09-05 17:02:23
Autor: rAzor
Gaz, gaz, gaz!

Użytkownik - Trybun  napisał::
[...]

Amerykanie, pompując w polski grunt chemikalia.

Ruscy ryjąc w ziemi i zalewając całe połacie ropą środowiska nie dewastują.
Każde wydobycie jakiegokolwiek surowca mineralnego wiąże się z zanieczyszczeniem i dewastacją. O co kaman? Nawet durny gips i piasek.
Do piasku ruscy kagiebiści jeszcze nic nie mają? Albo do bazaltu, porfiru, melafiru? Bo na moich oczach w ciągu kilku lat zniknęła pokaźnych rozmiarów GÓRA. Dosłownie. Gdzie byłeś wtedy?
(hint - andrzejówka, kamieniołom, kopalnia)

Data: 2012-09-05 19:42:24
Autor: Gringo
Gaz, gaz, gaz!

Użytkownik - Trybun  napisał::
[...]

Bez przesady, Rosja jest niezwyciężona, jeszcze nikt Rosji nie pokonał i nigdy nie pokona, ze względu na jej olbrzymie połacie i zasoby surowców. Niemcy do dzisiaj żałują, że napadli na Rosję.  Olbrzymie połacie Rosji są niezamieszkałe, 145 mln Rosjan zawsze ma się gdzie przemieścić. Polska to gęsto zaludniony mały kraj, jaki jest cel, zatruć jej mieszkańców? -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-09-05 10:49:14
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 13:47, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:
"rAzor" <ja....@swawole.all> schrieb im Newsbeitragnews:50476982$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

[...]

pokonali ja komunisci i teraz ja dokoncza:))

Data: 2012-09-05 20:04:37
Autor: Trybun
Gaz, gaz, gaz!
W dniu 2012-09-05 15:34, rAzor pisze:
Użytkownik - Trybun  napisał::
[...]

Jak na razie technologia wydobycia takiego gazu wiąże się z koniecznością pozostawienia po sobie zdegradowanego środowiska, - po prosto pod ziemię pompuje się wodę z chemikaliami.

Data: 2012-09-05 11:22:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
Gaz, gaz, gaz!
On 5 Wrz, 14:04, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Jak na razie technologia wydobycia takiego gazu wiąże się z
koniecznością pozostawienia po sobie zdegradowanego środowiska, - po
prosto pod ziemię pompuje się wodę z chemikaliami.

specjalista od burdelu sie odezwal:)

Data: 2012-09-05 16:44:29
Autor: u2
Gaz, gaz, gaz!
[...]

Skoro pisze to doktor biochemii to cus w tym musi byc ;-)

Data: 2012-09-05 14:40:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Gaz, gaz, gaz!
środa, 5 września 2012 14:34. carbon entity 'rAzor' <ja.was@swawole.all>

[...]

I chuj. Jest kapitalizm, surowce sprzedaje ten, kto jest bardziej konkurencyjny. To nie jest jakaś sztuka, że "producenci offowi znajdą sobie własną niszę i mecenasów", tu mamy do czynienia z wymierną materialną wartością. Dotychczas Seva rządzi i jest na wozie, ale w przyszłości cholera ich wszystkich wie co będzie. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 15:04:42
Autor: Gringo
Gaz, gaz, gaz!

Data: 2012-09-05 17:58:27
Autor: Przemysław M.
Gaz, gaz, gaz!
Dnia Wed, 05 Sep 2012 14:34:37 +0200, rAzor napisał(a):

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12425358,Lupki_zlupia_Putina__czyli_Rosja_ma_problem.html Jakiś komentarz?

Oszczałeś już wszystkie budki z piwem?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Gaz, gaz, gaz!