Gaz łupkowy

Data: 2011-10-21 15:12:17
Autor: Remek
Gaz łupkowy
Witam

Już kręci się kampania przeciwko wydobywaniu tego gazu w Polsce. Wł±czyła się w
tę kampanię Anna Laszuk z TOK FM. Tęskni za protestami mieszkańców i ekologów.
Kedy wreszcie tych najemników kto¶ upieprzy? Anna Laszuk ma jeszcze jedn±
szczególn± cechę. W trakcie omawiania nawet poważnego tematu nagle i
niespodziewanie wydobywa z siebie nerwowy chichot. Co to za przypadło¶ć?

Remek

Data: 2011-10-21 15:25:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz łupkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7rr3r$7k5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ty nie ulegniesz i będziesz wydobywał gaz łupkowy! A może już wydobywasz? Pochwal się!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-21 13:33:45
Autor: obserwator
Gaz łupkowy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ale ty nie ulegniesz i będziesz wydobywał gaz łupkowy! A może już wydobywasz? Pochwal się!

dlatego Polacy beda siedziec na gorze zlota i zyc w nedzy, bo taka maja
mentalnosc jak ty.

Data: 2011-10-21 16:27:08
Autor: Remek
Gaz łupkowy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:

Ale ty nie ulegniesz i będziesz wydobywał gaz łupkowy! A może już
wydobywasz? Pochwal się!

Pierwszy raz odpowiem Ci poważnie. WyobraĽ sobie, że Anna Laszuk w Rosji zaczęła
by namawiać mieszkańców i ekologów do protestów przeciwko elsploatacji gazu i
ropy. Jeste¶ w stanie przewidzieć co by z ni± zrobił Putin? I prenie¶ to na
polski grunt.

Remek

Data: 2011-10-21 16:54:45
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 16:27, Remek pisze:
[...]

U nas zwolennicy wydobywania gazu lupkowego moga z dnia na dzien stracic
zezwolenia na wydobycie.

Rzadzi biurokracja, a ta jest pod kontrola wrazej razwietki.

Data: 2011-10-21 17:38:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz łupkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7rvg5$k0l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie trafiłe¶. W Rosji wiedz±, jakie s± koszty wydobycia, ile jest tego gazu i wiedz±, że wystarczy wywiercić dziurę i już można przetaczać gaz, bez uci±żliwo¶ci dla ¶rodowiska. Z rop± to samo. Czyli Anna Laszuk spotkałaby się z pukaniem w głowę.

W Polsce to samo by j± spotkało, gdyby chciała protestować przeciw eksploatacji gazu ziemnego.

Inaczej jest z gazem łupkowym. Tutaj nic nie wiadomo. Wiadomo tylko, że niektórzy twierdz±, że gaz łupkowy został sprzedany albo, że do wydobycia owego gazu będziemy dopłacać.

Prawda jest taka, że nie wiemy, ile tego gazu jest. Nie wiemy, czy będzie się opłacało wydobycie tego gazu. Nie wiemy jakie skutki ekologiczne przyniesie eksploatacja gazu. Dokładnie nie wiemy nic.
I musi upłyn±ć wiele lat, by tego się dowiedzieć.
Proponuję przestać drzeć szaty i uzbroić się w cierpliwo¶ć i poczekać na odpowiedzi na te niewiadome.

To była moja poważna odpowiedĽ na Twoj± poważn± odpowiedĽ.

Data: 2011-10-21 21:45:04
Autor: Remek
Gaz łupkowy
[...]

To Ty nie wiesz nic. Amerykanie weszli do Polski i wierc± nie wiedz±c nic?
¦mieszny jeste¶. Poszukaj wiedzy w innych Ľródłach, a nie tylko tych głównego
nurtu. Przełożeni (najemnicy) Anny laszuk juz widocznie też cos wiedz± skoro
rozpętuj± kampanię wymierzona w interesy Polski. Spójrz na to z szerszej
perspektywy. Buzek zalał wod± 21 kopalń węgla kamiennego. Polska sprowadza
główniw z Ukrainy kilkana¶cie mln ton węgla rocznie. Im sie opłaca, a nam nie? I
sk±d brać na to dolary? Wiesz jaki jest polski dług? Polskie huty stali
sprzedane za 6 mln zł!!! Warte 10 razy tyle. Zniszczono polskie stocznie. Znasz
inny kraj, który by sobie na to pozwolił? ObudĽ się nim będzie za póĽno.

Remek

Data: 2011-10-21 21:46:49
Autor: boukun
Gaz łupkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7si4a$e4e$1inews.gazeta.pl...
[...]

On się już nie obudzi...

boukun

Data: 2011-10-22 09:31:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz łupkowy

[...]

W takim razie musisz co¶ zrobić. Najlepiej kup rozpuszczalnik i go odpowiednio wykorzystaj pod siedzib± rz±du. I zostaw list z ż±daniami.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-22 10:18:42
Autor: cyryna
Gaz łupkowy
> [...]

główniw z Ukrainy kilkana¶cie mln ton węgla rocznie. Im sie opłaca, a nam nie? I sk±d brać na to dolary? Wiesz jaki jest polski dług? Polskie huty    stali sprzedane za 6 mln zł!!! Warte 10 razy tyle. Zniszczono polskie       stocznie. Znasz inny kraj, który by sobie na to pozwolił? ObudĽ się nim     będzie za póĽno.

Największa zbrodnia XX wieku to "okr±gły stół" czyli przekazanie władzy i kasy w Polsce razwietce. Od ponad 20tu lat rabuj± kraj, pozbawiaj± go dorobku pokoleń, sami nabijaj± w bankach zachodnich kabzę, a ukochana UE obdarowywuje ich tłustymi (finansowo na lata-emerytury) posadami. Dzi¶ uczestnicy tej haniebnej zdrady zasiadaj± we władzach kraju i salonie "autorytetów". A tępe
lemingi uważaj±, że wszystko jest ok. --

Data: 2011-10-22 13:00:03
Autor: boukun
Gaz łupkowy

Użytkownik "cyryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4d9c.00000179.4ea27c62newsgate.onet.pl...
> [...]

Remek

Największa zbrodnia XX wieku to "okr±gły stół" czyli przekazanie władzy i kasy

Syjonistom, syjonistom, także tym w klerze...

boukun

Data: 2011-10-22 21:36:43
Autor: pluton
Gaz łupkowy

sami nabijaj± w bankach zachodnich kabzę, a ukochana UE obdarowywuje
ich tłustymi (finansowo na lata-emerytury) posadami.

Mnie sie tez nie podoba, ze takie cymanskie, kurskie i inne migalskie
maja posadki w UE.

Nullification

Data: 2011-10-21 16:53:20
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 15:12, Remek pisze:
[...]

Pewnie nawdychala sie gazu rozweselajacego :)

A wraza merdialna razwietka nie spi, kopie dolki pod Polska dniem i noca. ;)

Data: 2011-10-21 17:05:01
Autor: jadrys
Gaz Ĺ‚upkowy
W dniu 2011-10-21 15:12, Remek pisze:
Witam

Już kręci się kampania przeciwko wydobywaniu tego gazu w Polsce. Włączyła się w
tę kampanię Anna Laszuk z TOK FM. Tęskni za protestami mieszkańców i ekologów.
Kedy wreszcie tych najemnikĂłw ktoĹ› upieprzy? Anna Laszuk ma jeszcze jednÄ…
szczegĂłlnÄ… cechÄ™. W trakcie omawiania nawet powaĹĽnego tematu nagle i
niespodziewanie wydobywa z siebie nerwowy chichot. Co to za przypadłość?

Remek

Tak trzymać.. Przeciętny Polak będzie miał z tego gazu tylko zdegradowane środowisko i wyższe ceny na to paliwo.

Data: 2011-10-21 17:33:40
Autor: pluton
Gaz łupkowy
Tak trzymać.. Przeciętny Polak będzie miał z tego gazu tylko
zdegradowane ¶rodowisko i wyższe ceny na to paliwo.

To co tu jeszcze robisz ? Wypierdalaj do niemiec. Beedzisz mial czyste
srodowisko
i polski gaz za poldarmo.

Nullification

Data: 2011-10-21 21:06:17
Autor: jadrys
Gaz Ĺ‚upkowy
W dniu 2011-10-21 17:33, pluton pisze:
[...]

Co ja tu tu robię, a wiesz że sam sobie często zadaję to pytanie.

Data: 2011-10-21 17:33:44
Autor: Remek
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

Tak trzymać.. Przeciętny Polak będzie miał z tego gazu tylko
zdegradowane środowisko i wyższe ceny na to paliwo.

Znasz cenę dazu w Rosji? Lepiej płacić ruskim miliardy niż wydobywać własny
gaz??? Przestać głupku mysleć TVNem i Gazetą Koszerną, a użyj własnego mózgu.
Jesli go masz. Zrozum, że ta propaganda jest na rękę Rosji i Francji
(kilkadziesiąt miliardów za ich atom/złom). A bezpieczeństwo energetyczne?
Chcesz by Rosjanie odcinali nam dopływ gazu pod byle pretekstem?

Remek

Data: 2011-10-21 15:48:11
Autor: MH
Gaz łupkowy
Remek <dupa@gmail.com> napisał(a):
UĹĽytkownik "jadrys" napisaĹ&#65533;:

> Tak trzymaÄ&#65533;.. PrzeciÄ&#65533;tny Polak bÄ&#65533;dzie miaĹ&#65533; z tego gazu tylko
> zdegradowane Ĺ&#65533;rodowisko i wyĹĽsze ceny na to paliwo.

Znasz cenÄ&#65533; dazu w Rosji? Lepiej pĹ&#65533;aciÄ&#65533; ruskim miliardy niĹĽ wydobywaÄ&#65533; wĹ&#65533;as
ny
gaz??? PrzestaÄ&#65533; gĹ&#65533;upku mysleÄ&#65533; TVNem i GazetÄ&#65533; KoszernÄ&#65533;, a uĹĽyj wĹ&#65533;asnego m
Ăłzgu.
Jesli go masz. Zrozum, ĹĽe ta propaganda jest na rÄ&#65533;kÄ&#65533; Rosji i Francji
(kilkadziesiÄ&#65533;t miliardĂłw za ich atom/zĹ&#65533;om). A bezpieczeĹ&#65533;stwo energetyczne?
Chcesz by Rosjanie odcinali nam dopĹ&#65533;yw gazu pod byle pretekstem?

Remek

==================

Dej spokój !!!  Jadrys zna się na wszystkim. W każdym w±tku ma co¶ do
powiedzenia...

MH

Data: 2011-10-21 21:04:06
Autor: jadrys
Gaz Ĺ‚upkowy
W dniu 2011-10-21 17:48,  MH pisze:

==================

Dej spokĂłj !!!  Jadrys zna siÄ™ na wszystkim. W kaĹĽdym wÄ…tku ma coĹ› do
powiedzenia...

MH

Dzięki za komplement, ale niestety nie na wszystkim się znam. Niektóre sprawy mnie po prostu nie interesują, i siłą rzeczy nie mam o nich bladego pojęcia.

Data: 2011-10-21 18:08:53
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 17:33, Remek pisze:
Znasz cenę dazu w Rosji? Lepiej płacić ruskim miliardy niż wydobywać własny
gaz??? Przestać głupku mysleć TVNem i Gazet± Koszern±, a użyj własnego mózgu.
Jesli go masz. Zrozum, że ta propaganda jest na rękę Rosji i Francji

Hadrys to ruski agent, w dodatku pochodzenia zydowskiego.

Data: 2011-10-21 19:44:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Gaz łupkowy
Remek wrote:

Użytkownik "jadrys" napisał:

Tak trzymać.. Przeciętny Polak będzie miał z tego gazu tylko
zdegradowane ¶rodowisko i wyższe ceny na to paliwo.

Znasz cenę dazu w Rosji? Lepiej płacić ruskim miliardy niż wydobywać
własny gaz??? Przestać głupku mysleć TVNem i Gazet± Koszern±, a użyj
własnego mózgu

Coby włosny gaz wydobywać, musiołby¶ dzinnie GROCHUWEM wpintalać...!

Data: 2011-10-21 19:59:14
Autor: the_foe
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

w Polsce mamy konwencjonalne zloza gazu, ktore potencjalnie uniezaleznilyby nas od dostaw z zagranicy. Nie wydobywamy ich bo sie nie oplaca, cena importowanego jest za niska. Gaz lupkowy bedzie jeszcze drozszy. Nie widze wiec zadnej logiki wydybocia tego gazu. w USA nie mieli wyboru - nie mieli tyle konwencjonalnych zloz. Doplacili jakies 400 mld USD i sa neizalezni.

--
the_foe

Data: 2011-10-21 20:45:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz Ĺ‚upkowy

Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

Do wiadomości przerażonego Remka:
Niedługo będziemy mieli skroplony gaz z Kataru, Nie martw się, będziesz miał na czym ugotować herbatę.

Data: 2011-10-21 18:55:21
Autor: obserwator
Gaz łupkowy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Do wiadomości przerażonego Remka:
Niedługo będziemy mieli skroplony gaz z Kataru, Nie martw się, będziesz mia
ł na czym ugotować herbatę.

i znowu zamiast sprzedawac Polska bedzie KUPOWAC? A prace i pieniadze ludzie beda mieli ?

Data: 2011-10-21 19:02:40
Autor: obserwator
Gaz łupkowy
albo w Polsce bada decydowac ludzie tacy jak  prof. zw. dr hab. Mariusze Orionem Jędrysk, albo ludzie pokroju jadrysiow,boukunow i idzikowskich itp.?

Jesli ci ostatni, to Polakow czekac bieda z nedza.

Ponizej wklejam link do najnowszego wywiadu profesora dla Gazety Finansowej:

http://niezalezna.pl/17960-wywiad-dla-gazeta-finansowa

Data: 2011-10-21 19:15:41
Autor: obserwator
Gaz łupkowy

Ponizej wklejam link do najnowszego wywiadu profesora dla Gazety Finansowej:

http://niezalezna.pl/17960-wywiad-dla-gazeta-finansowa

w powyzszym artykule m.innymi czytamy:

*W 2007 r. rz±d premiera Jarosława Kaczyńskiego zakończył swoj± pracę, za¶ działania przeze mnie rozpoczęte zostały zaniechane przez kolejny rz±d.*

DLACZEGO zaniechano dzialan, skoro wiadomo, ze w chwili obecnej na calym swiecie panstwa walcza o dostep do zrodel energii? Dlaczego, kolejne rzady w Polsce nigdy  nie kontynuuja dobrych, dalekosieznych rozwiazan, tylko przewaznie jak gluptaki niszcza prace poprzedich rzadow i je krytykuja, a same popelniaja nieprawdopodobnie glupie bledy ?

A rozne mundre idzikowskie jeszcze to popieraja? --

Data: 2011-10-21 21:16:51
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 21:02,  obserwator pisze:
albo w Polsce bada decydowac ludzie tacy jak  prof. zw. dr hab. Mariusze Orionem Jędrysk, albo ludzie pokroju jadrysiow,boukunow i idzikowskich itp.?

Bekon to zbladzony Zyd. Ja mu wybaczam. Podobnie tobie moge wybaczyc :)

Data: 2011-10-21 19:22:01
Autor: obserwator
Gaz łupkowy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Bekon to zbladzony Zyd. Ja mu wybaczam. Podobnie tobie moge wybaczyc :)

to taki sam zyd jaki ty, kacapku:) --

Data: 2011-10-21 21:25:48
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 21:22,  obserwator pisze:
Bekon to zbladzony Zyd. Ja mu wybaczam. Podobnie tobie moge wybaczyc :)
to taki sam zyd jaki ty, kacapku:)

Blisko, bardzo blisko, ale jednak jestem Polakiem :)

Data: 2011-10-21 21:05:47
Autor: jadrys
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

Ty mnie nazywasz gĹ‚upkiem?? A ty na czym opierasz swoje zdanie o polskim dobrobycie na miarÄ™ Chavezowskiej Wenezueli? Czy dajÄ… nam coĹ› te kopalnie z ktĂłrych wegiel kosztuje nas PolakĂłw  o 1/3 droĹĽej niĹĽ ten na Ĺ›wiatowych gieĹ‚dach? Tak, wÄ™giel sprowadzany z RPA czy Australii jest taĹ„szy niĹĽ nasz rodzimy... Czy przykĹ‚ad NorwegĂłw z najdroĹĽszym paliwem w Europie teĹĽ nic dla Ciebie nie znaczy?
Bezpieczństwo energetyczna!! Przecież tymi złożami będzie zarządzało Texaco czy Shell a nie Polacy. Tak jest w Norwegii z ich gazem i ropą, a wiec nie widzę żadnych przesłanek na to żeby u nas miało być inaczej.

Data: 2011-10-21 22:06:04
Autor: Remek
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

Ty mnie nazywasz głupkiem?? A ty na czym opierasz swoje zdanie o polskim
dobrobycie na miarÄ™ Chavezowskiej Wenezueli? Czy dajÄ… nam coĹ› te
kopalnie z ktĂłrych wegiel kosztuje nas PolakĂłw  o 1/3 droĹĽej niĹĽ ten na
światowych giełdach?

Załózmy, że ten węgiel na światowych giełdach kosztuje 68$. W polsce 200 zł,
czyli ok 80$. Ale to tylko sztuczna cena zaleĹĽna od kutsu dolara. Odlicz od tej
ceny:

- wynagrodzenia pracownikĂłw
- koszt kredytu na zakup węgla za granicą
- koszt transportu, rozładunku w portach itp.

To tylko część. Jest więcej argumentów. Można rozwijać technologie spalania
węgla w złożu, czy gazyfikacji.

Przecież tymi złożami będzie zarządzało
Texaco czy Shell a nie Polacy.

Tak będzie jeśli rządfził będzie Tusk.

Tak jest w Norwegii z ich gazem i ropÄ…, a
wiec nie widzę żadnych przesłanek na to żeby u nas miało być inaczej.

W Norwegii jest dokładnie odwrotnie. Dowiedz się dokładnie jak oni skonstruowali
kontrakty. SkÄ…d Ty czerpiesz wiedzÄ™?

Remek

Data: 2011-10-21 22:09:28
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 22:06, Remek pisze:
Tak jest w Norwegii z ich gazem i rop±, a
wiec nie widzę żadnych przesłanek na to żeby u nas miało być inaczej.
W Norwegii jest dokładnie odwrotnie. Dowiedz się dokładnie jak oni skonstruowali
kontrakty. Sk±d Ty czerpiesz wiedzę?

Z dziel zabranych MELS-a (marksa, lenina, engelsa i stalcia) :)

Data: 2011-10-22 13:20:19
Autor: jadrys
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

I czego kombinujesz? Zagraniczny węgiel w porcie po oplach celnych jest tańszy od tego sprzedawanego przez polskie kopalnie. Co ja niby miałbym obliczać i po co? Rachunek wychodzi taki że bardziej opłacalne byłoby dla Polaka gdyby przestano wydobywać ten węgiel w kraju.

Przecież tymi złożami będzie zarządzało
Texaco czy Shell a nie Polacy.
Tak będzie jeśli rządfził będzie Tusk.

Nie ma obecnie politycznej siły w kraju zdolnej powiedzieć *nie* w tych sprawach naszym zachodnim "sojusznikom". Zresztą w żadnych sprawach nie stać ich na to słowo...

[...]

No niby tak, ale to nie norweskie firmy eksploatują i czerpią zyski z norweskiego skarbu narodowego. Główna część zysków idzie na Wall Street, a nie do kieszeni przeciętnego pana Brevika. - Jemu przypadają tylko ochłapy.

Data: 2011-10-22 14:03:23
Autor: Remek
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "jadrys" napisał:

Co ja niby miałbym obliczać i po co?

Po to aby zrozumieć w czym rzecz i nie dać się manipulować. Prezentujesz mocno
uproszczony, żeby nie powiedzieć prymitywny sposób myślenia (w tej sprawie)
powszechny u nas. Ludzie są utwierdzani w tym sposobie myślenia przez propagandę
działającą w obcym interesie. To co się opłaca innym nam się zawsze nie opłaca.

Zagraniczny węgiel w porcie po oplach celnych jest
tańszy od tego sprzedawanego przez polskie kopalnie.

Wg obecnego kursu złotówki. Mocno przeszacowanej właśnie po to, aby uzasadnić
kupowanie węgla zagranicznego. A co jeśli jutro/pojutrze dolar będzie kosztował
10 zł? Kasus kredytów hipotecznych we frankach szwajcarskich coś Ci mówi? Poza
tym na cenę/koszt węgla kupowanego od polskiej kopalni popatrz następująco:

- kopalnia płaci podatki
- zatrudnia pracowników, którzy również płacą podatki, składki emerytalne i
zdrowotne. Zarobione pieniÄ…dze wydajÄ… w Polsce utrzymujÄ…c w ten sposĂłb miejsca
pracy. Złotówka jest w ciągłym obrocie w Polsce napędzając gospodarkę. A dolary
wydane na węgiel chiński, czy argentyński bezpowrotnie wypływają do tamtych
krajĂłw i tam finansujÄ… miejsca pracy,

- Poza tym niezwykle ważne jest bezpieczeństwo energetyczne.

No niby tak, ale to nie norweskie firmy eksploatujÄ… i czerpiÄ… zyski z
norweskiego skarbu narodowego. Główna część zysków idzie na Wall Street,
a nie do kieszeni przeciętnego pana Brevika. - Jemu przypadają tylko
ochłapy.

Dlaczego propagujesz te brednie? Norwegia ma tak skonstruowane kontrakty, ĹĽe 70%
zysków zostaje u nich. Zapoznaj się z ich kontraktami i nie opowiadaj głupot. A
bezpieczeństwo energetyczne ma swoją cenę. Właśnie te 30%. Nie muszą się bać
Putina, że im odetnie dopływ gazu w czsie 25 stopniowych mrozów, Jeśli te
argumenty Ci nie wystarczą to ja już więcej nie podejmę z Tobą dyskusji.

Remek

Data: 2011-10-22 14:34:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz Ĺ‚upkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7ubej$ne6$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" napisał:

[...]

No to nie pozostawaj bierny. Sprzeciwiaj się. Rozpuszczalnik jest powszechnie dostępny.

Data: 2011-10-22 20:17:25
Autor: Remek
Gaz Ĺ‚upkowy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:

No to nie pozostawaj bierny. Sprzeciwiaj siÄ™. Rozpuszczalnik jest
powszechnie dostępny.

Olej też. Warto by dolać do tępackiego łba. Spadasz do KF. Debili mi nie trzeba.

PLONK!!!

Remek

Data: 2011-10-22 20:40:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz Ĺ‚upkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7v1g0$qar$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeli ci rozpuszczalnik nie pasuje, możesz użyć benzyny!

Data: 2011-10-23 05:21:12
Autor: stevep
Gaz łupkowy
Dnia 22-10-2011 o 20:17:25 Remek <dupa@gmail.com> napisał(a):

[...]

To dobierz grono podobnych sobie debili i kochajcie się.

--
stevep

Data: 2011-10-21 19:43:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Gaz łupkowy
Remek wrote:

Pomyliłe¶ nazwy...

- tonie ¶oden gaz łupkowy, ino... GŁUPKOWY...!!!!

Łodcego mysom...!?

Data: 2011-10-21 22:07:19
Autor: Remek
Gaz łupkowy
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" napisał:

- tonie ¶oden gaz łupkowy, ino... GŁUPKOWY...!!!!

Dowcipne :)

Pozdrawiam  Remek

Gaz łupkowy