Gaz łupkowy

Data: 2011-10-21 15:25:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz łupkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7rr3r$7k5$1inews.gazeta.pl...
Witam

Już kręci się kampania przeciwko wydobywaniu tego gazu w Polsce. Włączyła się w
tę kampanię Anna Laszuk z TOK FM. Tęskni za protestami mieszkańców i ekologów.
Kedy wreszcie tych najemników ktoś upieprzy? Anna Laszuk ma jeszcze jedną
szczególną cechę. W trakcie omawiania nawet poważnego tematu nagle i
niespodziewanie wydobywa z siebie nerwowy chichot. Co to za przypadłość?

Ale ty nie ulegniesz i będziesz wydobywał gaz łupkowy! A może już wydobywasz? Pochwal się!

Data: 2011-10-21 13:33:45
Autor: obserwator
Gaz łupkowy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ale ty nie ulegniesz i będziesz wydobywał gaz łupkowy! A może już wydobywasz? Pochwal się!

dlatego Polacy beda siedziec na gorze zlota i zyc w nedzy, bo taka maja
mentalnosc jak ty.

Data: 2011-10-21 16:27:08
Autor: Remek
Gaz łupkowy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał:

Ale ty nie ulegniesz i będziesz wydobywał gaz łupkowy! A może już
wydobywasz? Pochwal się!

Pierwszy raz odpowiem Ci poważnie. Wyobraź sobie, że Anna Laszuk w Rosji zaczęła
by namawiać mieszkańców i ekologów do protestów przeciwko elsploatacji gazu i
ropy. Jesteś w stanie przewidzieć co by z nią zrobił Putin? I prenieś to na
polski grunt.

Remek

Data: 2011-10-21 16:54:45
Autor: u2
Gaz łupkowy
W dniu 2011-10-21 16:27, Remek pisze:
[...]

U nas zwolennicy wydobywania gazu lupkowego moga z dnia na dzien stracic
zezwolenia na wydobycie.

Rzadzi biurokracja, a ta jest pod kontrola wrazej razwietki.

Data: 2011-10-21 17:38:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz łupkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7rvg5$k0l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie trafiłeś. W Rosji wiedzą, jakie są koszty wydobycia, ile jest tego gazu i wiedzą, że wystarczy wywiercić dziurę i już można przetaczać gaz, bez uciążliwości dla środowiska. Z ropą to samo. Czyli Anna Laszuk spotkałaby się z pukaniem w głowę.

W Polsce to samo by ją spotkało, gdyby chciała protestować przeciw eksploatacji gazu ziemnego.

Inaczej jest z gazem łupkowym. Tutaj nic nie wiadomo. Wiadomo tylko, że niektórzy twierdzą, że gaz łupkowy został sprzedany albo, że do wydobycia owego gazu będziemy dopłacać.

Prawda jest taka, że nie wiemy, ile tego gazu jest. Nie wiemy, czy będzie się opłacało wydobycie tego gazu. Nie wiemy jakie skutki ekologiczne przyniesie eksploatacja gazu. Dokładnie nie wiemy nic.
I musi upłynąć wiele lat, by tego się dowiedzieć.
Proponuję przestać drzeć szaty i uzbroić się w cierpliwość i poczekać na odpowiedzi na te niewiadome.

To była moja poważna odpowiedź na Twoją poważną odpowiedź.

Data: 2011-10-21 21:45:04
Autor: Remek
Gaz łupkowy
[...]

To Ty nie wiesz nic. Amerykanie weszli do Polski i wiercą nie wiedząc nic?
Śmieszny jesteś. Poszukaj wiedzy w innych źródłach, a nie tylko tych głównego
nurtu. Przełożeni (najemnicy) Anny laszuk juz widocznie też cos wiedzą skoro
rozpętują kampanię wymierzona w interesy Polski. Spójrz na to z szerszej
perspektywy. Buzek zalał wodą 21 kopalń węgla kamiennego. Polska sprowadza
główniw z Ukrainy kilkanaście mln ton węgla rocznie. Im sie opłaca, a nam nie? I
skąd brać na to dolary? Wiesz jaki jest polski dług? Polskie huty stali
sprzedane za 6 mln zł!!! Warte 10 razy tyle. Zniszczono polskie stocznie. Znasz
inny kraj, który by sobie na to pozwolił? Obudź się nim będzie za późno.

Remek

Data: 2011-10-21 21:46:49
Autor: boukun
Gaz łupkowy

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:j7si4a$e4e$1inews.gazeta.pl...
[...]

On się już nie obudzi...

boukun

Data: 2011-10-22 09:31:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Gaz łupkowy

[...]

W takim razie musisz coś zrobić. Najlepiej kup rozpuszczalnik i go odpowiednio wykorzystaj pod siedzibą rządu. I zostaw list z żądaniami.

Data: 2011-10-22 10:18:42
Autor: cyryna
Gaz łupkowy
> [...]

główniw z Ukrainy kilkanaście mln ton węgla rocznie. Im sie opłaca, a nam nie? I skąd brać na to dolary? Wiesz jaki jest polski dług? Polskie huty    stali sprzedane za 6 mln zł!!! Warte 10 razy tyle. Zniszczono polskie       stocznie. Znasz inny kraj, który by sobie na to pozwolił? Obudź się nim     będzie za późno.

Największa zbrodnia XX wieku to "okrągły stół" czyli przekazanie władzy i kasy w Polsce razwietce. Od ponad 20tu lat rabują kraj, pozbawiają go dorobku pokoleń, sami nabijają w bankach zachodnich kabzę, a ukochana UE obdarowywuje ich tłustymi (finansowo na lata-emerytury) posadami. Dziś uczestnicy tej haniebnej zdrady zasiadają we władzach kraju i salonie "autorytetów". A tępe
lemingi uważają, że wszystko jest ok. --

Data: 2011-10-22 13:00:03
Autor: boukun
Gaz łupkowy

Użytkownik "cyryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:4d9c.00000179.4ea27c62newsgate.onet.pl...
> [...]

Remek

Największa zbrodnia XX wieku to "okrągły stół" czyli przekazanie władzy i kasy

Syjonistom, syjonistom, także tym w klerze...

boukun

Data: 2011-10-22 21:36:43
Autor: pluton
Gaz łupkowy

sami nabijają w bankach zachodnich kabzę, a ukochana UE obdarowywuje
ich tłustymi (finansowo na lata-emerytury) posadami.

Mnie sie tez nie podoba, ze takie cymanskie, kurskie i inne migalskie
maja posadki w UE.

Nullification

Gaz łupkowy