Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC

Data: 2009-04-16 15:07:06
Autor: Agent 0700
Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC
Ale jak widze, ze tesciu juz drugi raz wymienia uszczelke pod glowica
to widze, ze te oszczednosci na gazie ida w powietrze.

Powinien wymienic nie uszczelke, ale mechanika :-)

Data: 2009-04-16 13:11:33
Autor: Dman-666
Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gs7ahs$4bg$1inews.gazeta.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Agent 0700 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Ale jak widze, ze tesciu juz drugi raz wymienia uszczelke pod glowica
to widze, ze te oszczednosci na gazie ida w powietrze.

Powinien wymienic nie uszczelke, ale mechanika :-)

O to to!;)
A jezdze ok 4-5k/miesiac wiec raczej szybko sie zamortyzuje.

--
Dman-666
Juz nie Jarek Srebrny, Stolec

Data: 2009-04-16 21:53:34
Autor: Piotrek
Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC
Powinien wymienic nie uszczelke, ale mechanika :-)

tez tak mysle, jedna moja V6 przejezdzila na gazie prawie 200 tys(mniej wiecej po polowie moj kolega jako poprzedni wlasciciel a pozniej ja :)

--
pzdr
piotrek

Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC