Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC

Data: 2009-04-16 21:56:58
Autor: Piotrek
Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC
Jaka instalacje polecacie (BRC Sequent albo cus)?

BRC lub STAG(ten drugi ma o wiele wiecej mozliwosci ustawiania paramterow wiec troche lepszy do pozniejszego dlubania jak sie komus chce :)

Czy wazne sa rodzaje wtryskow (czy np powinienem zazyczyc sobie okreslonego
producenta wtryskow)?

generalnie nie najtansze :)
w BRC byly te tansze ktore sie sprawuja niezle(u mnie zrobili okolo 90 tys km bez problemu) ale za to sa glosne(w samochodzie nie slychac wiec maly problem :) sa tez chyba japonskie i sa o wiele cichsze i generalnie bardziej polecane.

Ile szacunkowo dzisiaj kosztuje instalacja w kolo z wtryskiem?

do V6....... pewnie kolo 3 tys (w zaleznosci od producenta, wtryskow itd itp)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-16 22:06:18
Autor: Kuba \(aka cita\)
Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC
Piotrek wydusił z siebie te słowy:

[...]

sa jeszcze te z Landi Renzo .. jeszcze głośniejsze i jeszcze trwalsze niż BRC
No ale tgo nie doświadczałem na sobie, wiec powtarzam tylko zasłyszane opinie.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Gaz sekwencyjny do V6 na raty w DC