Gaz z USA jednak nie taki tani

Data: 2018-11-27 05:38:40
Autor: Bruno Brunowski
Gaz z USA jednak nie taki tani
Na spotkaniu z posłami w Sejmie pani ambasador USA raczyła wyrazić swoje obiekcje, czyniąc to w sposób nader dyplomatyczny. Oczywiście pisiory nie zrozumiały. "Zrozumiałam to inaczej, niż część opozycji"; "Intencja była inna"
https://wpolityce.pl/polityka/423005-tylko-u-nas-melak-i-wypych-o-slowach-mosbacher

I dlatego pani Ambasador postanowiła uszczegółowić swą wypowiedź w liście do Premiera. https://pbs.twimg.com/media/DtAjDeXWsAAbAGg.jpg

Jej stanowisko jest proste: odczepcie się od TVN i skupcie na ściganiu ekstremistów.

Znów wstaliśmy z kolan i przyp...śmy głową w parapet. W niepokornych mediach wycie. Chyba się zorientowali się jakim mocarstwem obecnie jesteśmy.

--
Bruno

Data: 2018-11-27 05:42:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 14:38:41 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Dla niekumatych jest tłumaczenie listu na polski.
https://natemat.pl/256183,list-ambasador-usa-georgette-mosbacher-do-morawieckiego-tlumaczenie

--
Bruno

Data: 2018-11-27 12:41:11
Autor: Stachu Chebel

https://demotywatory.pl/4514406/Jezeli-Polska-nie-zaspokoi-zydowskich-zadan-bedzie-publicznie-ponizana-i-atakowana-na-forum-miedzynarodowym

Data: 2018-11-27 14:56:01
Autor: Silvio Balconetti
Am 27.11.18 um 14:38 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Oburza sie na pania ambasador, ze pomylila sie w nazwiskach, a MM zatytulowala ministrem? :-)
--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-11-27 19:19:29
Autor: silvio balconetti
[...]

Jeszcze jedno. Jak amerykanski ambasador w Berlinie probowal robic wlasna polityke - chwalic miejscowych populistow i robic bankiet dla kanclerza Kurza, to poszedl na dywanik w MSZ, bankiet odwolano i facet zajal sie urzedowaniem. Zaprzyjaznil sie tez z tutejszym ministrem zdrowia Spahnem, ktory konkuruje z Merkel i innymi o szefostwo CDU i jest podobnej orientacji co pan ambasador.
A Ms. Mosbacher chyba zlego slowa od gospodarzy nie uslyszala? :-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-11-27 12:39:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 19:19:31 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:

A Ms. Mosbacher chyba zlego slowa od gospodarzy nie uslyszala? :-)

A gdzieżby. Było trochę bicia piany w rządowych mediach, ale to głównie by przykryć zarzuty dla Marka Chrzanowskiego, ex-prezesa KNF, a od dziś Marka Ch.
A i jeszcze to:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24218830,do-rzeczy-to-nie-pierwszy-wyskok-mosbacher-domagala-sie.html#s=BoxOpMT

Premier w ogóle nie zainteresowany tematem gada o stosunku KE do Włoch. Ze strony MSZ tez cisza, a do boju wysłano dyplomatę z górnej półki Witolda "San Eskobar" Waszczykowskiego.

Teraz biją pianę, że sąd przyjął weksle jako poręczenie majątkowe dla jednego z podejrzanych w sprawie getBack.. A Marek nadal jest Ch.

--
Bruno

Data: 2018-11-27 23:03:19
Autor: silvio balconetti
Am 27.11.18 um 21:39 schrieb Bruno Brunowski:
> [...]

>Doniesienia skomentował Paweł Kowal, były sekretarz stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. "Ależ ambasadorowie na całym świecie "chodzą za" interesami firm ze swojego państwa i różnymi rozwiązaniami legislacyjnymi. Polscy też. Oni naprawdę, jeśli są dobrzy, robią coś oprócz ogrzewania koniaku w kieliszku w eleganckim lobby. To nie sensacja" - napisał na Twitterze.
<

Wyglada na to, ze ci biedacy nie bardzo wiedza czym sie zajmuja dyplomaci?

Wodan akbar!

Data: 2018-11-27 23:14:23
Autor: Pisiorowy Escobar
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisał(-a):

Wyglada na to, ze ci biedacy nie bardzo wiedza czym sie zajmuja dyplomaci?

a niby skąd mają wiedzieć ?
ich "wolfgang" pija tylko szampany bo nikt debila nie chce widzieć na oczy

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-28 02:45:04
Autor: Bruno Brunowski
> [...]
A Ms. Mosbacher chyba zlego slowa od gospodarzy nie uslyszala? :-)

Jest oficjalne stanowisko rządu: nie zamierzamy bezpośrednio odnosić się do treści listu Ambasador Mosbacher ani faktu jego opublikowania w mediach; Polska i Stany Zjednoczone pozostają w bardzo dobrych relacjach i nie zmieni tego jeden incydent.

--
Bruno

Data: 2018-11-28 11:57:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

szlachetny pisuar
bo mogli przecież się obrazić :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-28 08:02:36
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:c81feb15-29df-4a09-8f87-e01384269fbcgooglegroups.com...
[...]

Armia jest doskonale wyposażona w strzelające długopisy! Nie oddamy ani ziarnka piasku z kuwety!

--
Pajdak

Gaz z USA jednak nie taki tani