Gaz z lupkow

Data: 2010-10-17 14:34:11
Autor: heÂŽsk
Gaz z lupkow
Cos ucichlo o tym sztandarowym pomysle PiS na uczynienie
z III RP Kuwejtu i wszystkich sultanatow razem wzietych!
Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?

Data: 2010-10-17 05:46:50
Autor: magdaverakosiorek
Gaz z lupkow
On Oct 17, 7:34 am, he(R)sk <bigbred...@interia.pl> wrote:
Cos ucichlo o tym sztandarowym pomysle PiS na uczynienie
z III RP Kuwejtu i wszystkich sultanatow razem wzietych!
Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?

Nic nie ucichło, gaz jest tylko drobny szczegół trzeba go wydobyć.
Nasz Pan Prezes o tym pamięta i nie popuści.

magdavera

Data: 2010-10-17 16:39:42
Autor: heÂŽsk
Gaz z lupkow
On Sun, 17 Oct 2010 05:46:50 -0700 (PDT), magdaverakosiorek
<magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

> [...]

Nic nie ucichło, gaz jest tylko drobny szczegół trzeba go wydobyć.
Nasz Pan Prezes o tym pamięta i nie popuści.

 mam nadzieje, ze temat odzyje. znow bedziemy przez kilka tygodni
 zyli perspektywa wielkiego bogactwa, ktore okaze sie tombakiem.

Data: 2010-10-17 14:36:07
Autor: Grzegorz Z.
Gaz z lupkow

Cos ucichlo o tym sztandarowym pomysle PiS na uczynienie
z III RP Kuwejtu i wszystkich sultanatow razem wzietych!
Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?

idz z tym na pl.sci.inzynieria i tam lecz swoje fobie.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-17 15:18:03
Autor: rAzor
Gaz z lupkow
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

[...]

Musisz mi to skalimowskie gówno wyciągać z sitka?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-17 16:39:42
Autor: heÂŽsk
Gaz z lupkow
On Sun, 17 Oct 2010 14:36:07 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?

idz z tym na pl.sci.inzynieria i tam lecz swoje fobie.

 1:1 ;o)

 tyle, ze akurat lupki to sprawa polityczna,  a brak okresu u siostry zakonnej nie.

Data: 2010-10-17 14:49:42
Autor: Marek Czaplicki
Gaz z lupkow
he?sk dnia nie październik 17 2010 14:34 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Cos ucichlo o tym sztandarowym pomysle PiS na uczynienie
z III RP Kuwejtu i wszystkich sultanatow razem wzietych!
Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?
http://forsal.pl/artykuly/436372,lista_koncesji_na_poszukiwanie_zloz_gazu_lupkowego_w_polsce.html
ja wiem, że to nie jest w tempie w południe koncesja wieczorem wydobycie,
ale zawsze.
uważam, że po ewentualnym znalezieniu znaczących ilości surowca Polska
powinna postąpić tak jak Norwedzy, którzy utworzyli specjalny fundusz
niezależny od rządu i czerpią z niego bogactwo w trosce o przyszłe
pokolenia.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 14:55:31
Autor: Wiesiaczek
Gaz z lupkow

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9erd2$r01$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie sprzedaliśmy praw do jego wydobycia amerykanom?
Bo tak gdzieś czytałem, że z tego dilu będziemy mieli 1 (słownie: jeden) procent!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-10-17 15:13:34
Autor: Marek Czaplicki
Gaz z lupkow
Wiesiaczek dnia nie październik 17 2010 14:55 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
To nie sprzedaliśmy praw do jego wydobycia amerykanom?
Bo tak gdzieś czytałem, że z tego dilu będziemy mieli 1 (słownie: jeden)
procent!
na stronie
http://forsal.pl/artykuly/436372,lista_koncesji_na_poszukiwanie_zloz_gazu_lupkowego_w_polsce.html
jest aktualna na 1.07.2010 lista koncesji na poszukiwanie i rozpoznawanie
gazu z łupków. rozumiesz, że przyznanie koncesji na wydobywanie musi
opierać się na zbadanych pod względem zasobow, położenia i opłacalności
wydobycia ewentualnych zasobach gazu.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 15:24:47
Autor: Wiesiaczek
Gaz z lupkow

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9espq$r01$2inews.gazeta.pl...
[...]

Dobrze, więć uważasz, ze firmy, które mają koncesje na poszukiwania oddadzą te wyniki innym i inna firma dostanie koncesję na wydobycie?

Trochę karkołomny pomysł.

Data: 2010-10-17 15:32:55
Autor: Marek Czaplicki
Gaz z lupkow
Wiesiaczek dnia nie październik 17 2010 15:24 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Dobrze, więć uważasz, ze firmy, które mają koncesje na poszukiwania
oddadzą te wyniki innym i inna firma dostanie koncesję na wydobycie?
Trochę karkołomny pomysł.
zbadane zasoby ewentualnego gazu są pewnego rodzaju wiedzą. za wiedzę się
płaci. wyobrażam sobie to tak: dostaję koncesję na poszukiwanie, jeżeli coś
znajdę, zbadam, to a: mogę wystąpić o koncesję na wydobywanie, jeżeli
jestem firmą również wydobywczą, b: mogę odsprzedać wiedzę o zasobach komuś
kto będzie chciał zapłacić i wtedy on wystąpi, jeżeli bedzie chciał o
koncesję na wydobywanie. wszędzie na świecie za wiedzę się płaci, nie ma
nic za darmo :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 15:42:32
Autor: pluton
Gaz z lupkow
Bo tak gdzieś czytałem, że z tego dilu będziemy mieli 1 (słownie: jeden)
procent!

Wariat jak to PiSał, to była na podwójnej dawce prochów. Poszukaj innych
lektur.

Nullification

Data: 2010-10-17 16:27:53
Autor: cirrus
Gaz z lupkow
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:i9ero3$oi4$1news.onet.pl...
[...]

Zgadza się kretynie, ponieważ na razie chodzi tylko o poszukiwania, a nie wydobycie.

--
stevep

Data: 2010-10-17 19:24:35
Autor: Krzysiek
Gaz z lupkow
Hallo,

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i9erd2$r01$1inews.gazeta.pl...

[...]
[...]

Nie tylko Norwedzy tworza takie "specjalne fundusze", jednak jest to tylko synekura dla partyjnych kolesi
i, w gruncie rzeczy, sprawa zupelnie nielegalna, tworzona na podstawie szemranych regulacji.
Bo sprawa jest zupelnie prosta - czesc nadwyzki budzetowej kierowana jest na gielde gdzie dokonywane
inwestycje (lub spekulacje - jak nieraz to sie nazywa) maja owocowac dodatkowym zyskiem.

Oczywiscie, ewentualne zyski wzbogacaja budzet, ale ewentualne straty tez sa pokrywane z budzetu i bez
ciaglego zasilania "funduszu spec" przez nowe nadwyzki taki fundusz dlugo by nie przezyl.

Wiec Pana tekst: "[...]czerpią z niego bogactwo w trosce o przyszłe pokolenia." ja bym przelozyl
na " w trosce o niektore kieszenie".

Ja wiem, ze to nic nowego, ale cwaniactwo sie omija, a nie chwali.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-10-17 15:04:11
Autor: Drukasz
Gaz z lupkow

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mpplb69me600nkt3kg09a568v6aep8c9f24ax.com...
Cos ucichlo o tym sztandarowym pomysle PiS na uczynienie
z III RP Kuwejtu i wszystkich sultanatow razem wzietych!
Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?

A o czym tu gadac ?
Zloza zostaly sprzedane ruskim przez
podstawione firmy "amerykanskie".
Osoby ktore o tym wiedzialy juz nie moga mowic.

Data: 2010-10-17 15:44:44
Autor: pluton
Gaz z lupkow
Osoby ktore o tym wiedzialy juz nie moga mowic.

Mamy zatem 2 możliwości:
- albo sam nic nie wiesz, bo mówisz
- albo kłamiesz, bo wiesz i mówisz

Nullification

Data: 2010-10-17 16:17:00
Autor: Drukasz
Gaz z lupkow

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9ev8v$cbd$1inews.gazeta.pl...
Osoby ktore o tym wiedzialy juz nie moga mowic.

Mamy zatem 2 możliwości:
- albo sam nic nie wiesz, bo mówisz
- albo kłamiesz, bo wiesz i mówisz

Nie udawaj glupszego niz jestes.

Dobrze wiesz ze mialem na mysli osoby mogace cos z tym zrobic.
Nie takiego pierdole jak ja ktory nie ma na nic wplywu w tym kraju.

Data: 2010-10-17 16:20:06
Autor: pluton
Gaz z lupkow

> Mamy zatem 2 możliwości:
> - albo sam nic nie wiesz, bo mówisz
> - albo kłamiesz, bo wiesz i mówisz

Nie udawaj glupszego niz jestes.

Ja nic nie udaje: jestem glupszy niz jestem.

Dobrze wiesz ze mialem na mysli osoby mogace cos z tym zrobic.

Niestety nie jestem jasnowidzem, i nie wiem, co miales na mysli.

Wezmy wariata: pojeb o ciagotkach faszystowskich. Domyslil bys sie,
ze mial na mysli, ze jest republikaninem ?
Nikt sie tego nie domyslil, dopoki wariat nie powiedzial.
Pewnie on sam sie tego nie domyslal, skoro dotad nic o tym nie mowil.

Nie takiego pierdole jak ja ktory nie ma na nic wplywu w tym kraju.

Zacznij chodzic na wybory, to bedziesz mial na cos wplyw.

Nullification

Data: 2010-10-18 09:09:15
Autor: Zahir
Gaz z lupkow

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9f1b9$j19$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Nie takiego pierdole jak ja ktory nie ma na nic wplywu w tym kraju.

Zacznij chodzic na wybory, to bedziesz mial na cos wplyw.

Temat powinien byc: gaz z głupków! Grupowych! Awe, razor, jaksa, raff, cytryna to czołówka! Hiiiiiiiiiihiiiiihahhahahahaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-17 16:39:42
Autor: heÂŽsk
Gaz z lupkow
On Sun, 17 Oct 2010 15:04:11 +0200, "Drukasz" <druk@s.pl> wrote:

> [...]

Zloza zostaly sprzedane ruskim przez
podstawione firmy "amerykanskie".
Osoby ktore o tym wiedzialy juz nie moga mowic.

sadzisz, ze smolensk to cena za ten przekret?

Data: 2010-10-17 16:33:04
Autor: Pani Faru
Gaz z lupkow
Myslisz, ze to PiS nabilo w butelke najwieksze swiatowe koncerny?
Przycichlo raczej dlatego, zeby nie bylo glosno jak oddadza to w sowickie czy zydowskie lapy za pol darmo...

Data: 2010-10-17 19:39:50
Autor: Andrzej Adam Filip
Gaz z (g)łupków
heÂŽsk <bigbrednie@interia.pl> pisze:
Cos ucichlo o tym sztandarowym pomysle PiS na uczynienie
z III RP Kuwejtu i wszystkich sultanatow razem wzietych!
Czy ta awantura o lupki to tez byl efekt dzialania psychotrpow?

Ależ "proces inwestycyjny" musi potrwać ;-)

Każdy człowiek może zbłądzić, uparcie trwa w błędzie tylko głupiec.
  -- Cyceron [Marcus Tullius Cicero] (106-43 p.n.e.)

Gaz z lupkow