Gaz z półgłówków... cd

Data: 2010-06-09 22:34:06
Autor: cytryna
Gaz z półgłówków... cd
  Nie wiem czy sƂuchaliƛcie "wywaĆŒonych" wypowiedzi ekipy z PO.
na temat potencjalnych zĆ‚ĂłĆŒ gazu. Podobno występują u nas
w iloƛci 200 razy większej niĆŒ roczne zapotrzebowanie Polski.
Wszyscy oni przestrzegają przed tzw. "hurra optymizmem".
Na chƂopski rozum brzmi to rozsądnie ...

  Jednak kaĆŒdy kto jest "prywaciarzem" z miejsca uzna dziaƂania
PO jako durne. Dlaczego?

  Dlatego ĆŒe NAWET GDYBY ZA 10 lat okazaƂo się ĆŒe tego gazu
nie ma i nie będzie ... to RUSCY się boją, i będą TAK MOCNO
obniĆŒać nam ceny gazu aby WYDOBYWANIE GO byƂo NIEOPƁACALNE.

Co na tym zyskamy?

Nie zyskamy dywersyfikacji dostaw i tym samym peƂnej
niezaleznoƛci od Rosji. Ale KOORWA BĘDZIEMY MIEĆ TANI GAZ!

Aby myƛleć tymi kategoriam trzeba po prostu być przedsięborcą.
Politycy nie myƛlą w ten sposób, brak im intuicji prywaciarza.
Akurat w tej kwestii jestem zwolennikiem JKM.

Tomy M.

Ja bym siê rozważaniami "rycerstwa z PO" nie przejmował, oni wyspecjalizowali
siê w polityce miło¶ci, wajdoleniu, palikoceniu i kutzaniu przed panem, który
poci±ga za sznureczki. Ich dywagacje na temat państwa Polskiego w zestawieniu z osi±gnieciami charakteryzuje koncepcja państwa słabego, nie suwerennego,
podatnego na wpływy i - co gorsze - ż±dania s±siadów. Poklepywanie po plecach
jako metoda uprawiania polityki znamionuje dzieci niechciane, drapichrustów z podwórek i ulic. Niebezpieczne s± także próby tworzenia odpowiedniego klimatu dla mordów politycznych-ale to już domena GWna i WSI24 żyj±cych z donaldyzacji Polski.

--

Gaz z półgłówków... cd