Gazeta Finansowa ujawniła część słynnQ1|Ač(w¤˛çhEŞhŽŰ–H‚'~ŠćiČŢ ŤĽs<¤şÇ8ó›3˘KŁÄ…ce!

Data: 2017-09-07 16:35:14
Autor: maniek
Gazeta Finansowa ujawniła część słynnQ1|Ač(w¤˛çhEŞhŽŰ–H‚'~ŠćiČŢ ŤĽs<¤şÇ8ó›3˘KŁÄ…ce!
Gazeta Finansowa ujawniła część słynnego Aneksu do Raportu WSI! Informacje o Kulczyku są szokujące!

W najnowszym numerze Gazety Finansowej znajdziemy treść aneksu do raportu z weryfikacji Wojskowych Służb Informacyjnych dotyczącą prywatyzacji Telekomunikacji Polskiej.

https://polskaniepodlegla.pl/wydarzenia/item/12875-gazeta-finansowa-ujawnila-czesc-slynnego-aneksu-do-raportu-wsi-informacje-o-kulczyku-sa-szokujace

Data: 2017-09-07 08:44:00
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Gazeta Finansowa ujawniła część słynnego Aneksu do Raportu WSI! Informacje o Kulczyku są szokujące!
Czyżby we wrześniu wypłynęło więcej takich załączników
jako kontra do zapowiadanych protestów w łobywateliRP co chcą
bronić kobiet?

Tak coś czuję.

Data: 2017-09-07 08:54:48
Autor: japanizer
On Friday, September 8, 2017 at 12:44:01 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:
Czyżby we wrześniu wypłynęło więcej takich załączników
jako kontra do zapowiadanych protestów w łobywateliRP co chcą
bronić kobiet?

Tak coś czuję.

Tzn. co tam szokującego, bo nie napisali?

Data: 2017-09-07 08:58:40
Autor: japanizer
On Friday, September 8, 2017 at 12:55:18 AM UTC+9, japa...@japanizer.org wrote:
> [...]
> jako kontra do zapowiadanych protestów w łobywateliRP co chcą
> bronić kobiet?

Tzn. co tam szokującego, bo nie napisali?

A nie, przepraszam - przeczytałem od deski do deski, i znalazłem:

  najbogatszy Polak Jan Kulczyk oraz były attaché wojskowy w Tokio płk Jan   Szczęsny (obaj oficjalnie nie żyją)?

Jan Kulczyk oficjalnie nie zyje? Szok! A nieoficjalnie? Szok x2.5!

Data: 2017-09-07 12:05:39
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Tzn. co tam szokującego, bo nie napisali?

A nie, przepraszam - przeczytałem od deski do deski, i znalazłem:

To nieistotne. Całość masz tu:
https://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/742-kulczyk-w-aneksie-wsi

Piszą jak tpsa sprzedawali. Jakie ważne maszty sprzedali francuzom, napisali o tym jak gen. Czempiński wypierał się kiedy zapytano go: czy doradzał Kulczykom i francuzom,
jest też o swojakach SLDoskich w różnych spółkach i bankach.

Ja tam myślę że pisiorsto daje znaki totalnym: nie podskakujta we wrześniu,
bo więcej załączników może wypłynąć..

załączni

Data: 2017-09-07 16:09:57
Autor: japanizer
On Friday, September 8, 2017 at 4:05:41 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:

To nieistotne. Całość masz tu:
https://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/742-kulczyk-w-aneksie-wsi

Piszą jak tpsa sprzedawali.

Tzn. co tam jest szokującego? Konkretnie?

Bo że TPSA sprzedano France Telecom, to nie tajemnica.

Data: 2017-09-07 23:49:14
Autor: Zenek Kapelinder
Gazeta Finansowa ujawniła część słynnego Aneksu do Raportu WSI! Informacje o Kulczyku są szokujące!
Ale pizdziak dalej jest tajemnica na jakich zasadach. I gdyby okazalo sie ze przy sprzedazy zrobiony byl przekret to czlowieka/firme nalezy pozbawic wszystkich pozytkow jakie w wyniku przekretu pozniej osiagnal. Wsadzic do wiezienia sie nie da bo sie przedawnilo. Niektorym zbyt szybko fortuny urosly..

Data: 2017-09-07 21:09:44
Autor: A. Filip
Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek <franek.zyto@gmail.com> pisze:
> [...]

jest też o swojakach SLDoskich w różnych spółkach i bankach.

Ja tam myślę że pisiorsto daje znaki totalnym: nie podskakujta we wrześniu,

A niby dlaczego "więcej załączników" nie miałoby wypłynąć do wyborów?
W twojej logice totalna opozycja może zyskać na przewaleniu tematu nie
dokładnie w tym momencie kiedy PiS będzie najwygodniej. --

Data: 2017-09-07 12:32:52
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

A niby dlaczego "więcej załączników" nie miałoby wypłynąć do wyborów?
W twojej logice totalna opozycja może zyskać na przewaleniu tematu nie
dokładnie w tym momencie kiedy PiS będzie najwygodniej.

Pisiorstwo ma coś do ugrania we wrzesniu/październiku i rozróby
100-200 tys. są im raczej nie na rękę.

Data: 2017-09-07 21:46:30
Autor: maniek
W dniu 07.09.2017 o 21:32, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek pisze:
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Tylko 100-200tys? A Petru obiecał miliony.

Gazeta Finansowa ujawniła część słynnQ1|Ač(w¤˛çhEŞhŽŰ–H‚'~ŠćiČŢ ŤĽs<¤şÇ8ó›3˘KŁÄ…ce!