Gazeta Polska

Data: 2011-01-05 17:34:05
Autor: u2
Gazeta Polska
... dzisiaj z filmem n.t. zamachu smoleńskiego. Zaraz sobie obejrzę.

Data: 2011-01-05 17:52:53
Autor: the_foe
Gazeta Polska
W dniu 2011-01-05 17:34, u2 pisze:
.. dzisiaj z filmem n.t. zamachu smoleńskiego. Zaraz sobie obejrzę.

na pewno? GW bardzo chwalila ten film, to chyba nie moze byc dobry i prawdziwy?

--
the_foe

Data: 2011-01-05 17:08:08
Autor:
Gazeta Polska
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-05 17:34, u2 pisze:
> .. dzisiaj z filmem n.t. zamachu smoleńskiego. Zaraz sobie obejrzę.

na pewno? GW bardzo chwalila ten film, to chyba nie moze byc dobry i prawdziwy?

GW zmienia wyraznie front bo sie dluzej nie moze trzymac dotychczasowej linii
POlitycznej bez spadku POpularnosci i w efekcie nakladu ;)

Data: 2011-01-05 19:01:26
Autor: u2
Gazeta Polska
W dniu 2011-01-05 17:52, the_foe pisze:
W dniu 2011-01-05 17:34, u2 pisze:
.. dzisiaj z filmem n.t. zamachu smoleńskiego. Zaraz sobie obejrzę.

na pewno? GW bardzo chwalila ten film, to chyba nie moze byc dobry i
prawdziwy?

No wiesz, w zamachu zginęło kilku Żydów.

Data: 2011-01-05 19:11:34
Autor: mi
Gazeta Polska
On 05.01.2011 17:34, u2 wrote:
.. dzisiaj z filmem n.t. zamachu smoleńskiego. Zaraz sobie obejrzę.

Mgła
cz.1: http://www.youtube.com/watch?v=TdlPOwURlZw
cz.2: http://www.youtube.com/watch?v=Sq81Q7WcEUE
cz.3: http://www.youtube.com/watch?v=VUiFG8NtLZ0
cz.4: http://www.youtube.com/watch?v=GG8EH2v5-A0

mi

Data: 2011-01-05 19:28:48
Autor: u2
Gazeta Polska
W dniu 2011-01-05 19:11, mi pisze:
On 05.01.2011 17:34, u2 wrote:
[...]

Dzięki.

BTW Film potwierdził moje przypuszczenie, że fałszywkę o 4-ech
podejściach pilotów do lądowania rozpuścili ruscy czekiści.

Data: 2011-01-05 19:47:41
Autor: mi
Gazeta Polska
On 05.01.2011 19:28, u2 wrote:
BTW Film potwierdził moje przypuszczenie, że fałszywkę o 4-ech
podejściach pilotów do lądowania rozpuścili ruscy czekiści.

Ruscy okiwali małego Donaldka jak niezbyt rozgarniętego chłopaczka. Po pół biedny się zorientował i zaczął podnosić krytykę wobec MAK-u.

Założyłem dla D. Tuska bardzo korzystną hipotezę, że nie jest zwykłym sprzedajnym agentem a tylko niezbyt bystrym hipokrytą.

mi

Data: 2011-01-05 19:52:01
Autor: u2
Gazeta Polska
W dniu 2011-01-05 19:47, mi pisze:
On 05.01.2011 19:28, u2 wrote:
[...]

Nie bój się Donek nie jest w ciemię bity. Już dawno od czasów
wcześniejszych niż Nocna Zmiana robi wszystko, aby zaszkodzić Polsce, bo
nienawidzi polskości, taki drugi cwa.

Dzięki filmowi obejrzałem uścisk Tuska z Putinem z innej perspektywy.

To było tylko i wyłącznie na pokaz.

Założyłem dla D. Tuska bardzo korzystną hipotezę, że nie jest zwykłym
sprzedajnym agentem a tylko niezbyt bystrym hipokrytą.

Niesłusznie. Nie-rząd Donka jest opanowany przez obcą, wrogą Polakom,
agenturę.

Data: 2011-01-05 20:15:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Gazeta Polska

On 05.01.2011 17:34, u2 wrote:
[...]

Potwierdzil jeszcze cos wazniejszego: zbydlecenie komoroskiego, tuska i jego ministrow

Data: 2011-01-05 20:19:08
Autor: u2
Gazeta Polska
W dniu 2011-01-05 20:15, D. J. MC Donald Musk pisze:
Potwierdzil jeszcze cos wazniejszego: zbydlecenie komoroskiego, tuska i jego ministrow

Widać, że są niezwykle łasi na władzę. Choćby po trupach.

Data: 2011-01-07 20:22:40
Autor: pluton
Gazeta Polska
.. dzisiaj z filmem n.t. zamachu smoleńskiego. Zaraz sobie obejrzę.

tylko przedtem wyjmij musk do szklanki, zeby ci sie nie zasyfil :)

Nullification

Gazeta Polska