Data: 2011-06-06 07:26:09 | |
Autor: HK8 | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałem wpływu na jego treść ani przekaz):
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/520551,motocyklista_rowniez_musi_stac_w_korku_przeciskajac_sie_obok_aut_lamie_przepisy.html pozdrawiam, HK8 |
|
Data: 2011-06-06 00:11:17 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
On 6 Cze, 07:26, "HK8" <p...@o2.pl> wrote:
Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałem Brawo dla tego pana. Mam dla ciebie tez rade, przestan jezdzic motocyklem. Kur...a :\ B. |
|
Data: 2011-06-06 07:45:24 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
HK8 pisze:
Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałem Faktycznie jesteś winien. Udowodniłeś to sobie. Powinieneś również pokryć koszty naprawy tamtego samochodu, bo pewnie Twój ubezpieczyciel od OC umyje ręce. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2011-06-06 18:05:42 | |
Autor: Jacot | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
Powinieneś również pokryć koszty naprawy tamtego samochodu, I wszystkich innych pojazdow z podobnych przypadkow;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl http://stokrotka.ath.cx |
|
Data: 2011-06-06 08:04:04 | |
Autor: Marcin N | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
Użytkownik "HK8" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ishod7$duh$1@inews.gazeta.pl...
Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałem wpływu na jego treść ani przekaz): http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/520551,motocyklista_rowniez_musi_stac_w_korku_przeciskajac_sie_obok_aut_lamie_przepisy.html pozdrawiam, HK8 ============ Przyznaj w końcu, że nie jesteś żadnym poszkodowanym. Jesteś tym przedstawicielem ubezpieczyciela, który próbuje zaistnieć wymyślając interpretacje niezgodne z polskim prawem. Przerażające jest to, że wierzysz w taką nadinterpretację prawa. |
|
Data: 2011-06-06 10:38:39 | |
Autor: The_EaGle | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi staÄ w kork u" artykuĹ | |
W dniu 2011-06-06 07:26, HK8 pisze:
Nie bÄdÄ ukrywaĹ, przyczyniĹem siÄ to powstania tego artykuĹu (nie miaĹem Dla mnie ta wypowiedĹş prof.StefaĹskiego : cyt" Zakaz przejeĹźdĹźania przez motocyklistĂłw obok pojazdĂłw wynika takĹźe z innych przepisĂłw, na ktĂłre wskazujÄ eksperci. Jednym z nich jest definicja pasa ruchu. Wynika z niej, Ĺźe jest on przeznaczony do ruchu jednego rzÄdu pojazdĂłw wieloĹladowych. Nie ma w niej mowy o pojazdach jednoĹladowych. Profesor Ryszard StefaĹski, ekspert od przepisĂłw ruchu drogowego z Uczelni Ĺazarskiego, wskazuje jednak, Ĺźe z definicji tej wynika takĹźe zakaz jazdy po jednym pasie pojazdĂłw wieloĹladowych i jednoĹladowych obok siebie. âTo przemawia za poglÄ dem, Ĺźe jazda motocyklistĂłw obok pojazdĂłw wieloĹladowych narusza przepisy ruchu drogowego â mĂłwi prof. StefaĹski. ..." Oznacza Ĺźe nasi eksperci sÄ ...dziwni. Skoro w PoRD stoi jak WĂĹ "jednego rzÄdu pojazdĂłw wieloĹladowych..." to oni tak twierdzÄ Ĺźe to oznacza Ĺźe jedno i wieloĹladowych... Ciekawe sÄ d on sobie to wymyĹliĹ? SwojÄ drogÄ to bardzo niebezpiecznie Ĺźe tak jest bo ten oto czĹowiek ma spory wpĹyw na ksztaĹt orzeczeĹ sÄ dĂłw w Polsce. Jest autorem chyba najbardziej popularnego opisu PoRD z komentarzem na ktĂłry czÄsto powoĹujÄ siÄ biegli... No cóş moĹźe jego wypowiedĹş zostaĹa przeinaczona , postaram siÄ napisaÄ do niego aby wyjaĹniÄ tÄ kwestie... Pozdrawiam RafaĹ |
|
Data: 2011-06-06 12:42:01 | |
Autor: gildor | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi staÄ w kork u" artykuĹ | |
W dniu 06.06.2011 10:38, The_EaGle pisze:
W dniu 2011-06-06 07:26, HK8 pisze: o nie, wg mnie, jako eksperta, definicja ta sugeruje zakaz jazdy pojazdĂłw jednoĹladowych po wyznaczonych pasach ruchu! przecieĹź motocykl jest jednoĹladem, a definicja pasa ruchu mĂłwi wyĹacznie o pojazdach wieloĹladowych! schodzimy do podziemia, moje drogie dzieci! albo do lasu. Oznacza Ĺźe nasi eksperci sÄ ...dziwni. no co Ty? - gildor |
|
Data: 2011-06-06 13:11:07 | |
Autor: de Fresz | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi staÄ w korku" artykuĹ | |
On 2011-06-06 07:26:09 +0200, "HK8" <pwie@o2.pl> said:
Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałem Po Twoich występach na tej grupie wygląda jak byś sam napisał znajdujące się w nim bzdury. http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/520551,motocyklista_rowniez_musi_stac_w_korku_przeciskajac_sie_obok_aut_lamie_przepisy.html Stek bredni. Świadczy o tym choćby brak przytoczenia przepisu jasno mówiącego o nielegalności takiego działania. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-07 11:17:27 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
HK8 pisze:
Nie będę ukrywał, przyczyniłem się to powstania tego artykułu (nie miałemNapisałem maila do działu PR gazetaprawna.pl. Mają się przyjrzeć artykułowi i zweryfikować jego zgodność z przepisami. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2011-06-07 12:56:29 | |
Autor: Jacot | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
HK8Napisałem maila do działu PR gazetaprawna.pl. Mają się przyjrzeć artykułowi i zweryfikować jego zgodność z przepisami. Wlasnie wrozka Dzidzia podpowiedziala mi mozliwa wersje zdarzen: Tenze ow, na pozor matolkowaty tworca watku wcale nie jest taki matolkowaty. Tyle ze nie on byl poszkodowanym w zdarzeniu zblizonym do opisanego a tym, ktory trafil motocykliste. I teraz na rozne sposoby "robi sobie pole" do obrony. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl http://stokrotka.ath.cx |
|
Data: 2011-06-08 10:47:58 | |
Autor: maverik | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
właśnie zapierdalałem za policjantem po wawie w korkach, nie masz racji, w końcu oni muszą znać przepisy
|
|
Data: 2011-06-08 10:59:16 | |
Autor: Piotr | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
W dniu 2011-06-08 10:47, maverik pisze:
właśnie zapierdalałem za policjantem po wawie w korkach, nie masz racji, Musza? Zrob prosty test - zadzwon na najblizszy komisariat i spytaj o ktorej mozesz przyjsc ze skanem dowodu osobistego - zeby ci milicjant przybil pieczatke potwierdzajaca jego autentycznosc... .... ....odeslal cie do notariusza? urzedu miasta? odeslal cie w kosmos? No wlasnie - tak milicja zna prawo... |
|
Data: 2011-06-08 11:00:57 | |
Autor: de Fresz | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi staÄ w korku" artykuĹ | |
On 2011-06-08 10:47:58 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> said:
właśnie zapierdalałem za policjantem po wawie w korkach, nie masz racji, w końcu oni muszą znać przepisy Znać muszą, ale żeby się od razu stosować? Jak się zrobiło luźniej, to pewnie jechał 50 km/h, co? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-08 17:37:33 | |
Autor: maverik | |
Gazeta Prawna: "Motocyklista musi stać w korku" artykuł | |
Znać muszą, ale żeby się od razu stosować? Jak się zrobiło luźniej, to napieraliśmy alejami 80-120 |
|