Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen

Data: 2017-03-14 08:30:48
Autor: A. Filip
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/w-nagraniu-rozmowy-le-pen-z-dziennikarzami-nie-ma-slow-o-demontazu-ue/d611hxw
W nagraniu rozmowy Le Pen z dziennikarzami nie ma słów o demontażu UE
W nagraniu rozmowy kandydatki na prezydenta Francji z ramienia Frontu
Narodowego Marine Le Pen z dziennikarzami, do którego dotarli
dziennikarze Polskiej Agencji Prasowej, nie padają słowa o współpracy
z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim w "demontażu UE". Autor tekstu w
"Rzeczpospolitej" przeprosił i przyznał, że sformułowanie użyte w
dzienniku nie padło z ust Le Pen.
[...]
Słowo "demontaż" nie padło z ust Marine Le Pen; "napisanie podtytułu w
formie cytatu było błędem za co czytelników przepraszam" - napisał w
wyjaśnieniu Jędrzej Bielecki, autor artykułu w "Rzeczpospolitej"
pt. "Le Pen chce sojuszu z PiS".

Wierzta dziennikarzynom! :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-14 12:00:45
Autor: Budzik
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Rozumiem, ze zaskoczyło cie to ze sie przyznał do błędu zamiast isc w zaparte?
Zaiste coś niesamowitego...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2017-03-14 13:32:47
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Przyznał się *tylko* do "błędu"? To mnie nie zaskoczyło wcale.
"Nietypowe" byłoby tylko jak szybko gdyby nie inni którzy poświęcili
swój czas by dokładnie sprawdzić wypowiedź którą tfurczo "zacytował".
Tak się zmieścił w drugiej ćwiartce IMHO.

Ja chętnie opierdalam ludzi za to co sami powiedzieli.  Za to czego nie
powiedzieli a co im się imputuje opierdalam kłamliwe, manipulujące  lub
_niekompetentne_ dziennikarskie [tanie damy bardzo lekkich obyczajów].
Jak się rzuca w kogoś błotem _bezpodstawnie_ to błoto brudzi+ obrzucającego.

--
A. Filip
Wypowiedzianego słowa nie można już połknąć z powrotem.  (Przysłowie uzbeckie)

Data: 2017-03-14 06:04:36
Autor: V.L.Pinkley
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Oczywiście nie powiedziała dosłownie "zamierzam zdemontować i roz******ć tą Unię w drobny mak".

Tak wiemy Chmieleski, jeżeli nie powiedziała to z pewnością tak myślała.

Historia zna takie przypadki.
https://youtu.be/HAl1z3-t6YU

Data: 2017-03-14 19:00:43
Autor: Budzik
[...]

Dlaczego mam wrażenie ze robisz to bardzo wybiórczo... :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2017-03-14 20:23:12
Autor: A. Filip
[...]

Bo masz prawo do swoich wrażeń i na co innego szczególnie zwracasz uwagę?
Ty niby się czepiasz dziennikarzy nie wybiórczo w oczach osób które mają
"znacząco inne poglądy polityczne"?

Jak takie "manipulacje"/manipulacje będą uchodzić dziennikarzom i ich
redakcjom "prawie bezkarnie" to będzie ich mniej czy więcej?
Czy ja ci odmawiam prawa czepiania się bardziej tych dziennikarskich
manipulacji które w twoich oczach są bardziej znaczące?

--
A. Filip
Śpi się dla siebie, sny miewa dla drugiego.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2017-03-14 20:59:15
Autor: LordBluzg(R)
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
W dniu 2017-03-14 o 20:23, A. Filip pisze:
[...]

Dlaczego mam wrażenie ze robisz to bardzo wybiórczo... :(

Bo to robi. Megahipokryta :)

[...]

No to teraz widzę jak jedziesz po TVPiS za kłamliwe używanie cudzej wypowiedzi w stosunku do Makłowicza gdzie TVPiS ma w dupie ze kłamie i nawet sprostowania nie dało. #takazmiana.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-14 21:12:01
Autor: A. Filip
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Ja po nich za to nie jadę ale nie zamierzam ich bronić gdy inni po nich
za to jadą "bez piany na ustach".

--
A. Filip
Podnieś upadłego, nie zapominaj o zmarłym.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2017-03-14 21:21:46
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-03-14 o 21:12, A. Filip pisze:
[...]

Aha, czyli jednak hipokryta :) CBDU

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-14 21:40:36
Autor: A. Filip
[...]

Wyznawca fundamentalnej filozofii kapitalizmu:
Robotę w cudzym interesie za darmo odwala tylko idiota.
Jak uważasz że kapitalizm to hipokryzja to Bóg z tobą "komuchu" ;-)

--
A. Filip
Lepiej potknąć się nogą niż językiem.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2017-03-14 21:50:17
Autor: LordBluzg(R)
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
W dniu 2017-03-14 o 21:40, A. Filip pisze:
[...]
Aha, czyli jednak hipokryta :) CBDU

Wyznawca fundamentalnej filozofii kapitalizmu:
Robotę w cudzym interesie za darmo odwala tylko idiota.

Aha, czyli tutaj pracujesz :)

Jak uważasz że kapitalizm to hipokryzja to Bóg z tobą "komuchu" ;-)

Boga nie ma a ty widać jesteś na usługach reżimu, CBDU :]

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-14 22:25:46
Autor: \(c\)RaSz
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

(...)
Boga nie ma a ty widać jesteś na usługach reżimu, CBDU :]

Jak już ktoś, nawet "Lord" -- zaczął jako sługus jednego, czerwonego reżimu, to
mu pozostaje na zawsze, więc i na starość. A gdy jemu pozostaje, to w postawie
wszystkich innych widzi... siebie. To się nazywa "projekcja".

--
Jestem racjonalistą, i to na więcej, niż sto procent. Dlatego, gdy widzę ślady
kopyt, którym towarzyszy natrętny zapach siarki - wzywam fachowca: egzorcystę!

Data: 2017-03-15 00:00:25
Autor: LordBluzg(R)
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
" (c)RaSz" wydumał(a) w wiadomości ID news:58c85fc1$0$5141$65785112news.neostrada.pl
[...]

Cotykurwapierdolisz? Przede wszystkim to jestem PRZECIW rozpierdalaniu i hipokryzji i nie jestem za żadnym reżimem!
Mało tego, jak ktoś coś zjebie, to mnie kurwa nie interesuje skąd pochodzi. Jebię równo każdego ale nie wybiórczo. Taka różnica.

A gdy jemu pozostaje, to w postawie
wszystkich innych widzi... siebie. To się nazywa "projekcja".

Srekcja. Jedno jest pewne. Ten kto teraz rządzi, zbiera baty bo on ma wpływ na rzadzenie, nie kto inny. Historii kurwa już nie zmienisz, można jedynie protestować i piętnować to, co się obecnie dzieje i można to zmienić więc mi tu kurwa nie wyskakuj z trupami z szafy.

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-03-15 02:00:31
Autor: Mario
W dniu 14.03.2017 o 21:40, A. Filip pisze:
[...]

Sądziłem ze zależało ci na rzetelności dziennikarzy, a nie wyłącznie rzetelności dziennikarzy z niemiłej ci opcji. To że będzie mniej manipulacji po jednej stronie, nie uczyni świata lepszym.

MD

Data: 2017-03-15 04:00:53
Autor: Budzik
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

Ja po nich za to nie jadę ale nie zamierzam ich bronić gdy inni po nich
za to jadą "bez piany na ustach".

Aha, czyli jednak hipokryta :) CBDU

:)
uprzedziłes mnie

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2017-03-15 04:00:53
Autor: Budzik
[...]

cbdu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2017-03-15 07:44:53
Autor: A. Filip
[...]

Za *reklamy* w kapitalistycznej Polsce odpowiadają dziennikarze?
Ty to naprawdę potrafisz zrobić z dziennikarzy kurewskich oszustów :-)

To co zrobiła TVP nie odbiega (znacząco) od reklamowej zagrywki na
poziomie precyzji "już od" z podawaniem abonamentu za pierwszy miesiąc
umowy wieloletniej.  Kto się do kurwy nędzy czepia tej od lat bezkarnie
i z uporem stosowanej oszukańczej reklamowej zagrywki?

Data: 2017-03-15 09:39:07
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-03-15 o 07:44, A. Filip pisze:
[...]

Aha, serduszka WOŚP wyciął grafik, tak sam z siebie a dziennikarz stał obok i nie widział/wiedział:)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-15 13:30:11
Autor: A. Filip
[...]

Zdecyduj czego się czepiasz a nie dawkuj jak skąpiradło.

--
A. Filip
Uciekać nie ładnie, ale pożytecznie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2017-03-15 13:42:01
Autor: LordBluzg(R)
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
W dniu 2017-03-15 o 13:30, A. Filip pisze:
[...]

[...]

Oprócz ciebie wszyscy w wątku wiedzą :)
To ty jakoś nie ogarniasz i nie dziwi mnie to.
Masz swój poziom i tyle :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-15 11:01:08
Autor: Budzik
[...]

Plis nie wmawiaj mi...
Dałes w tym watku jasny dowód swojego braku obiektywizmu i do tego odnosiło sie "cbdu"

[...]

Ja sie czepiam. Jak wielu innych oszustw marketingowych :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2017-03-14 16:41:02
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/14/2017 04:30 PM, A. Filip wrote:
[...]

Czy nawoływanie do wyjścia z Unii, brak swobody handlu to jest twoim zdaniem jej demontaż czy jeszcze nie?

"Ale liderka Frontu Narodowego bardzo obszernie opisuje także
swoją wizję przyszłej Unii, bez własnej waluty, swobody handlu,
prymatu prawa europejskiego nad narodowym, swobody
przekraczania granic i podejmowania pracy w innym państwie
Wspólnoty. Zapowiada, że będzie szukać sojuszników w
negocjacjach z Brukselą nad taką właśnie przebudową UE, która,
jak przyznaje >>Rzeczpospolitej<<, byłaby strukturą tak luźną, że
mogłaby się w niej znaleźć nawet Rosja. Liderka Frontu
Narodowego ostrzega także: jeśli Bruksela nie zgodzi się na
taką przebudowę, w ciągu pół roku od wygranych wyborów
prezydenckich zorganizuje referendum o wystąpieniu Francji z
Unii" - napisał Bielecki.

"Czym innym, jak nie >>demontażem UE<<, jest taki program?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-14 06:02:38
Autor: V.L.Pinkley
> [...]

> Wierzta dziennikarzynom! :-)

Czy nawoływanie do wyjścia z Unii, brak swobody handlu to jest twoim zdaniem jej demontaż czy jeszcze nie?

Europejsom zaczęła dupka się palić już w poprzednich wyb. we francji kiedy narodowcy dostali bodaj 25%, teraz prawdopodobnie francja jeszcze
bardziej się zradykalizuje, nu i europejsy jeszcze bardziej ujadają.

Coś ten NWO słabo im idzie, ludzie siem buntujo.

Data: 2017-03-14 22:12:54
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/14/2017 10:02 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

E tam. Politycy mówią to, co im głosy przyniesie, tylko duże partie potrzebują więcej czasu, by się dostosować.

W Holandii policja nawala armatkami wodnymi w Turków. A niby takie z nich liberały.

Kaczyński zamiast robić z siebie idiotę podczas kopania się z Tuskiem, mógłby parę miesięcy temu wysłać "dla picu" kilka okrętów wojskowych na Morze Śródziemne do obrony Włoch przed przemytnikami nielegalnych imigrantów, i zrobić z tego jakieś medialne show, nawet z Orbanem.

W naszym kraju miałby 60% poparcia, Tusk utrącony na wieki, a Wolski od kilku dni by szefował Unii Europejskiej.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-14 14:49:38
Autor: V.L.Pinkley
Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

W Holandii policja nawala armatkami wodnymi w Turków. A niby takie z nich liberały.

Okres przedwyborczy, władza musi pokazać jaka jest twarda. Lud to lubi.

[...]

Tam nie ma przemytu, jest jawne sprowadzanie imigrantów z libii
łodziami włoskimi kilka km. od brzegu libii na ich wodach terytorialnych.

Gazeta "Rzeczpospolita" "mija się z prawdą" - czego NIE powiedziała Le Pen