"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?

Data: 2013-04-08 09:03:34
Autor: Lechu
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Data: 2013-04-08 21:02:12
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
UĹĽytkownik "Lechu"  napisaĹ‚

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13688617,_Gazeta_Wyborcza___Gdzie_jest_braterstwo_liny_.html

Lechu , ja nie wiem jaka ty masz przeglÄ…darke ale za przeproszeniem [ cenzura] - czy ty [cenzura] czytasz tÄ™ grupÄ™ czy tylko na nia piszesz?
Trzy wątki niżej zacytowałem to co podałeś linkiem do szmatławca twojego idola.

Pieszy

Data: 2013-04-08 21:58:07
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-04-08 21:02, Dziobak pisze:

Lechu , ja nie wiem jaka ty masz przeglÄ…darke ale za przeproszeniem [
cenzura] - czy ty [cenzura] czytasz tÄ™ grupÄ™ czy tylko na nia piszesz?

Pieszy

Ejjjj
no nie pamiętasz ?
On był w tej parze akurat tym który umiał pisać ...
:-D

Pzdr Henek

Data: 2013-04-09 01:36:49
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
UĹĽytkownik "Henek DÄ…browski"  napisaĹ‚

Ale ty Henek to wawelski jesteĹ›  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-09 09:36:52
Autor: Lechu

http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/1260108448_by_madpat_600.jpg

Data: 2013-04-09 10:39:16
Autor: Henek DÄ…browski
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Data: 2013-04-09 02:01:56
Autor: Slawomir Gorniak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 22:02:12 UTC+3 użytkownik Dziobak napisał:
Lechu , ja nie wiem jaka ty masz przegl±darke ale za przeproszeniem [ cenzura] - czy ty [cenzura] czytasz tę grupę czy tylko na nia piszesz?
Trzy w±tki niżej zacytowałem to co podałe¶ linkiem do szmatławca twojego idola.

1. tak Cie to boli ze jeden post wiecej sie pojawil na pol-martwej grupie?
2. czy moglbys wyglaszac opinie o tym czy GW jest szmatlawcem czy nie np na pl.soc.polityka (wzglednie pl.hum.pisarstwo albo pl.misc.konsumenci - moze nawet lepiej)?

S.

Data: 2013-04-09 11:38:42
Autor: Olin
Dnia Tue, 9 Apr 2013 02:01:56 -0700 (PDT), Slawomir Gorniak napisał(a):

czy moglbys wyglaszac opinie o tym czy GW jest szmatlawcem czy nie np na pl.soc.polityka

Ja tam nawet lubię, kiedy grupowicze wyklęci prezentuj± sw± pryncypialno¶ć
& niepokorno¶ć, bo przynajmniej można się u¶miechn±ć.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodz±cego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-04-09 11:57:42
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-04-09 11:01, Slawomir Gorniak pisze:

1. tak Cie to boli ze jeden post wiecej sie pojawil na pol-martwej grupie?
Optymizm Twój jest wielki... toż to ten denat ledwie małym palcem u nogi od czasu do czasu ruszy :-(
2. czy moglbys wyglaszac opinie o tym czy GW jest szmatlawcem czy nie np na pl.soc.polityka (wzglednie pl.hum.pisarstwo albo pl.misc.konsumenci - moze nawet lepiej)?
Może to wła¶nie sposób na ożywienie ? ( Leży...., gdyby mu zagrali podskoczyłby jeszcze... ).

Pzdr Henek

Data: 2013-04-09 22:55:12
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Użytkownik "Slawomir Gorniak"

1. tak Cie to boli ze jeden post wiecej sie pojawil na pol-martwej grupie?

Nie , boli mnie ignorancja.

2. czy moglbys wyglaszac opinie o tym czy GW jest szmatlawcem czy nie np na pl.soc.polityka (wzglednie pl.hum.pisarstwo albo pl.misc.konsumenci - moze nawet lepiej)?

IMHO uważam, że nie warto linkować Michnikowi. I nie wci±gaj mnie w dyskusje dlaczego.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-10 10:33:40
Autor: Olin
Dnia Tue, 9 Apr 2013 22:55:12 +0200, Dziobak napisał(a):

nie warto linkować Michnikowi.

Podrzuciłby¶ jak± ciekaw± linkę do Sakiewicza. Chętnie poczytam, jak
wygl±daj± góry z perspektywy niepokornej. Na razie ze Ľródeł patriotycznie
poprawnych dowiedziałem się tylko - i już to dobrych parę lat temu - że
Wildstein został I Alpinist± IV RP i posiada nawet dedykowan± mu drogę na
Mnichu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

jedzie i łajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porz±dny człowiek:
prokurator, ale i ten - prawdę mówi±c - ¶winia"
Nikołaj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-04-10 04:46:15
Autor: Slawomir Gorniak
W dniu ¶roda, 10 kwietnia 2013 11:33:40 UTC+3 użytkownik Olin napisał:
> [...]
poprawnych dowiedziałem się tylko - i już to dobrych parę lat temu - że
Wildstein został I Alpinist± IV RP i posiada nawet dedykowan± mu drogę na

Moze "Gora chciala zabic". Tak jak "Lekarz chcial zabic".

S.

Data: 2013-04-10 14:21:19
Autor: Olin
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Dnia Wed, 10 Apr 2013 04:46:15 -0700 (PDT), Slawomir Gorniak napisał(a):

Moze "Gora chciala zabic".

Ten wiekopomny tekst żadna miar± nie może się równać literacko z kolejnymi
odcinkami zapisu choroby Ziemkiewicza.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Nie wierzę w astrologię, bo jestem spod znaku Ryb,
a Ryby nie wierz± w astrologię."
Albert Einstein

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-04-10 14:26:24
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-04-10 14:21, Olin pisze:

> Ten wiekopomny tekst żadna miar± nie może się równać literacko z kolejnymi
> odcinkami zapisu choroby Ziemkiewicza.

Igrasz kolego !
Kto¶ niechc±cy zarzuci kwerendę w IPNie i się najesz wstydu !

Pzdr Henek

Data: 2013-04-10 23:17:05
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Użytkownik "Henek D±browski"  napisał

> [...]

> odcinkami zapisu choroby Ziemkiewicza.

Igrasz kolego !
Kto¶ niechc±cy zarzuci kwerendę w IPNie i się najesz wstydu !

Specyficzne to poczucie humoru, które powoduje uzywanie nicka "Olin"  :>
Jak na razie Olin ma się znakomicie a z biedy został przygarnięty do kolegialnego ciała przy Pani Prezydentowej p/t "Krajowa Rada do Spraw Ekologii" , jest tam cała masa spadochroniarzy i nie s±dzę żeby po pi±taku netto doradzali, oj nie. Ale cóż , "słuszn± linię ma nasze państwo"  :>

Niemniej Szanowni Panowie proponuję wrócić do pl.rec.gory , byleby nie dzielić gór na wszystko dla lemingów a ¶więtokrzyskie dla pisiorów.
Ponieważ wkur** mnie polaryzacja; jakakolwiek.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-11 09:33:27
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-04-10 23:17, Dziobak pisze:

Specyficzne to poczucie humoru, które powoduje uzywanie nicka "Olin"  :>

Khe, Khe,

TW "Dziobak" też brzmi intryguj±co ?
;-)

Pzdr Henek

Data: 2013-04-11 18:44:57
Autor: TW Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Użytkownik "Henek D±browski"

TW "Dziobak" też brzmi intryguj±co ?
;-)

Namówił  :>>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-11 21:01:48
Autor: Henek D±browski
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
W dniu 2013-04-11 18:44, TW Dziobak pisze:

Namówił  :>>

Chyba raczej "zwerbował"
:-)
Pzdr Henek

Data: 2013-04-11 09:43:26
Autor: Olin
Dnia Wed, 10 Apr 2013 23:17:05 +0200, Dziobak napisał(a):

 ¶więtokrzyskie dla pisiorów.

Nie wyobrażam sobie, żeby jaki¶ leming pokalał sw± obecno¶ci± Włoszczowę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urz±dzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-04-10 12:03:06
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-04-10 10:33, Olin pisze:

Podrzuciłby¶ jak± ciekaw± linkę do Sakiewicza. Chętnie poczytam, jak
wygl±daj± góry z perspektywy niepokornej.

Uciekasz w kierunku tematów zastępczych ( które rozwadniaj± TEMAT_PODSTAWOWY )

Pzdr Henek

Data: 2013-04-10 13:05:08
Autor: Olin
Dnia Wed, 10 Apr 2013 12:03:06 +0200, Henek D±browski napisał(a):

Uciekasz w kierunku tematów zastępczych

Chciałem jedynie sprzedać kol. Dziobakowi hasło Kuronia, żeby nie palić
komitetów, tylko zakładać własne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-04-10 23:03:43
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Użytkownik "Olin"  napisał

Chciałem jedynie sprzedać kol. Dziobakowi hasło Kuronia, żeby nie palić
komitetów, tylko zakładać własne.

Mam jednego w bloku, zakłada. Wystarczy.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-10 23:02:49
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Użytkownik "Henek D±browski"  napisał

Uciekasz w kierunku tematów zastępczych ( które rozwadniaj± TEMAT_PODSTAWOWY )

No wła¶nie - może by¶my tak o matce  Madzi podyskutowali a zwłaszcza co tam robi facet skazany prawomocnym wyrokiem :>>>>
Ponieważ w dziennikarsk± dociekliwo¶ć jako¶ nie chce mi sie wierzyć.

Pieszy

Data: 2013-04-11 15:08:54
Autor: kokeshi
On 2013-04-10 11:02 PM, Dziobak wrote:
  > No wła¶nie - może by¶my tak o matce  Madzi podyskutowali a zwłaszcza
  > co tam robi facet skazany prawomocnym wyrokiem :>>>>

  W sensie co ten facet robi w matce madzi?
  To faktycznie ciekawy temat. Czuję, że ta grupa ożywa. 8-)

  pzdr,
--
     k.

Data: 2013-04-09 13:52:13
Autor: Waldek Brygier
Dziobak wrote:
Trzy wątki niżej zacytowałem to co podałeś linkiem do...

A co, jeśli ktoś ma Cię w KF? Post Lecha pozwala dotrzeć takiej osobie (osobom?) do tego tekstu :-P

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148

Data: 2013-04-09 14:42:02
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-04-09 13:52, Waldek Brygier pisze:

A co, jeśli ktoś ma Cię w KF? Post Lecha pozwala dotrzeć takiej osobie
(osobom?) do tego tekstu :-P

Nie uwzględniłeś sytuacji kiedy ktoś ma również Lecha w KF ....
cóż za dramatyczna sytuacja !
Pzdr Henek
PS. Wdzięczny będę jak ktoś powtórzy mój post - bo przecież Waldek może mieć mnie w KF ....
HD

Data: 2013-04-09 16:44:31
Autor: Waldek Brygier
Henek DÄ…browski wrote:
PS. Wdzięczny będę jak ktoś powtórzy mój post - bo przecież Waldek
może mieć mnie w KF ....

Nie mam CiÄ™ w KF-ie, chociaĹĽ przyznajÄ™, ĹĽe Twoje posty nie wzbudzajÄ… mojej sympatii...

Data: 2013-04-09 18:18:17
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-04-09 16:44, Waldek Brygier pisze:

Nie mam CiÄ™ w KF-ie, chociaĹĽ przyznajÄ™, ĹĽe Twoje posty nie wzbudzajÄ…
mojej sympatii...

Ehhh,
czym ja sobie zasłużyłem na Twą bezinteresowną ( staropolską ) niechęć ?

Pzdr Henek

Data: 2013-04-09 22:52:07
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
UĹĽytkownik "Henek DÄ…browski"  napisaĹ‚

czym ja sobie zasłużyłem na Twą bezinteresowną ( staropolską ) niechęć ?

Brak pawiego piĂłra ?

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-09 22:50:28
Autor: Dziobak
"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?
Użytkownik "Waldek Brygier" napisał w

A co, jeśli ktoś ma Cię w KF?

Szczerze?
 Lata mi to.

Ten w KF , tego nie kupuje , tego nie czytam, tamtego nie jem, ten jest gĹ‚upi - i mamy bogaty , wewnÄ™trzny Ĺ›wiat.  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-04-09 23:57:34
Autor: Zbynek Ltd.
Dziobak napisał(a) :
Użytkownik "Waldek Brygier" napisał w

A co, je¶li kto¶ ma Cię w KF?

Szczerze?
 Lata mi to.

Ten w KF , tego nie kupuje , tego nie czytam, tamtego nie jem, ten jest głupi - i mamy bogaty , wewnętrzny ¶wiat.  ;)

Też. No i ¶wiat równoległy ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

"Gazeta Wyborcza": Gdzie jest braterstwo liny?