Gazeta Wyborcza: Precz z

Data: 2017-11-13 11:17:44
Autor: A. Filip
Gazeta Wyborcza: Precz z
http://wyborcza.pl/7,75398,22637179,ujawniamy-szczegoly-projektu-ustawy-o-panstwowej-agencji-ochrony.html
Urzędnicy Szyszki jak służby specjalne? Ujawniamy szczegóły projektu
ustawy o Państwowej Agencji Ochrony Środowiska
Gabriela Łazarczyk, Aleksander Gurgul ; 13 listopada 2017 | 06:03
O każdej porze dnia i nocy specagenci do "wykrywania szkód
ekologicznych" pod byle pretekstem będą mogli wejść do domów, biur i
zakładów czy zatrzymać każdy samochód.
,,Wyborcza" dotarła do projektu ustawy o Państwowej Agencji Ochrony
Środowiska (PAOŚ). Czytamy w nim, że funkcjonariusze ministra Jana
Szyszki będą musieli prosić o zgodę na wstęp jedynie wojskowych. Do
fabryk, biur, urzędów czy na prywatne posesje wejdą swobodnie na
podstawie upoważnienia do kontroli wydanego przez Ministerstwo
Środowiska.
Na miejscu będą mogli przesłuchiwać oraz zażądać wszelkich dokumentów
i danych... [KONIEC wersji za darmo bez ograniczeń]

Minister Szyszko odejdzie do historii a narzędzia do skutecznego łapania
wrednych kapitalistycznych krwiopijców nastawionych na zysk kosztem
środowiska zostaną.  Będą do słusznego wykorzystania przez obecną
totalną opozycję która przecież bardzo twardo za ekologią stoi tak jak i
"instytucje europejskie" Donalda Tuska ;-)

Data: 2017-11-13 12:14:36
Autor: Totalna Opozycja
Gazeta Wyborcza: Precz z "ekologią śledczą" z zębami i pazurami! :-) [PAOŚ]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+i32letz1sf-hbd1@wp.eu...
[...]

Kilka dni temu widziałem w TV reklame sprzedaży "dębu podlaskiego"? Jakieś skojarzenia ci sie nasuwaja czy podac link?

CL

Gazeta Wyborcza: Precz z