Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...

Data: 2012-09-30 01:08:07
Autor: Tzva Adonai
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Mam nadzieje, ze Adam zaopatrzyl sie w dotacje pieniezne od przyjaciol w tych trudnych czasach... Jesli Gazeta Wyborcza przestanie wychodzic, to Polska pod wzgledem ideowym calkowicie znajdzie sie w rekach takich ludzi jak Kaczynski, Rydzyk czy oszolomy z niezalezna.pl, "Gazety Polskiej" itd... A to mogloby zagrozic polskiemu bytowi narodowemu, gdyby ci wariaci na przyklad wywolali wojne z Rosja... Gazeta Wyborcza ma obecnie ogromna misje do spelnienia, podobnie jak w grudniu 1991 i lipcu 2006 gdy sily radykalne sterowane przez rozne zagraniczne osrodki doszly w Polsce do wladzy...

Data: 2012-09-30 08:32:54
Autor: Andromeda
On 30 Wrz, 10:08, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

 Prawda w oczy kole, dlatego zakłamańców tak oburza istnienie gazety
wyborczej. Podobnie Chrystusa zlikwidowała szarańcza ko¶cielna, bo
prawdę mówił, jego obecnym wcieleniem jest gazeta wyborcza.

Data: 2012-09-30 19:23:20
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 17:32, Andromeda pisze:
 Prawda w oczy kole, dlatego zakłamańców tak oburza istnienie gazety
wyborczej. Podobnie Chrystusa zlikwidowała szarańcza ko¶cielna, bo
prawdę mówił, jego obecnym wcieleniem jest gazeta wyborcza.

Znowu androny pleciesz.

Data: 2012-09-30 19:56:32
Autor: Chiron
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:18c9d9bc-5e92-438a-b545-cd40c298b7bck6g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 12:02:20
Autor: Andromeda
On 30 Wrz, 19:56, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:18c9d9bc-5e92-438a-b545-cd40c298b7bck6g2000vbr.googlegroups.com....
> [...]

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny

 Twoje posty to wręcz automatyczna obłuda już ci wielu to mówiło,
twoje ¶rodowisko jest skrajnie zakłamane w propaganie, jak też jeden
idiota drugiego zakłamuje dla własnych korzy¶ci, tuby katolickiej
propagandy podnosz± na wyżyny obłudę ,hipokryzję, nawet opisuj±
wydarzenia niezgodne z prawami fizyki. Takim zawsze przeszkadzała
prawda, czy za Chrystusa, czy za Wyborczej. Tłum złożony że skrajnych
idiotów, któremy wszystko można wmówić, bo głupi i zakłamany
wewętrzenie.

Data: 2012-09-30 21:04:09
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 21:02, Andromeda pisze:
[...]

ZNowu pleciesz androny.

Data: 2012-09-30 11:57:58
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 10:08, Tzva Adonai pisze:
Gazeta Wyborcza ma obecnie ogromna misje do spelnienia, podobnie jak w grudniu 1991 i lipcu 2006 gdy sily radykalne sterowane przez rozne zagraniczne osrodki doszly w Polsce do wladzy.

W 1991 ? Przeciez tobie wtedy zmieniano pieluchy :-)

Data: 2012-09-30 03:09:05
Autor: Tzva Adonai
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
W 1991 ? Przeciez tobie wtedy zmieniano pieluchy :-)

Ale slyszalem o "nocy teczek" i roznych takich, co chcieli wprowadzic stan wojenny w Polsce...

Data: 2012-09-30 12:49:32
Autor: Chiron
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:e14edf8c-f909-4071-b882-ec5d5a00c467googlegroups.com...
W 1991 ? Przeciez tobie wtedy zmieniano pieluchy :-)

Ale slyszalem o "nocy teczek" i roznych takich, co chcieli wprowadzic stan wojenny w Polsce...
W 1981 roku Jaruzelski wprowadzil stan wojenny i jednym z argumentów bylo to, ze Solidarnosc potworzyla listy czlonków PZPR, których chciala wymordowac wraz z rodzinami, a ksieza mieli ich rozgrzeszac. Pamietam jak mój wujo dyrektor przyjechal do nas i przysiegal, ze 13 grudnia zostal ewakuowany wraz z wieloma innymi PZPRami gdzies do jakiegos osrodka- gdzie potrzymano ich 2 czy 3 dni, zeby chronic przed mordercami. To bylo w Sieradzu- mnie zwineli z uczelni do MON- na Pomorzu podobne historie belkotali trepy. Kolegów na unitarce pijany trep przywital odbezpieczonym czakiem i rozkazem: "Solidarnosc wystap!!!"

W 1991 roku (zajrzyj w ustawe- ta nakazywala WYLACZNIE ujawnienie tego, czy sie bylo agentem- i nie przewidywala za to ZADNYCH konsekwencji) zgodnie z zasada "na zlodzieju czapka gore" kapusie, agenci, agenciaki, pozyteczni idioci podniesli klangor, ze oto Solidarnosc chce ich pozbawic majatków a nawet zycia - a co najmniej zabronic dostepu do stanowisk dozywotnio. Wrzask byl ogromny, glównie przez GW i jej podobne.Zrobiono "nocna zmiane"- która_to_de_facto_byla_zamachem_stanu. No i teraz juz bez przeszkód mogli glosic swoje klamstwa

demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 13:07:43
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 12:49, Chiron pisze:
Wrzask byl ogromny, glównie przez GW i jej podobne.Zrobiono "nocna
zmiane"- która_to_de_facto_byla_zamachem_stanu. No i teraz juz bez
przeszkód mogli glosic swoje klamstwa

Gdyby nie to, ze fatalnie rzadza, robia ogromne, gigantyczne dlugi, to
mogliby rzadzic, ale te cwoki i matoly nie potrafia rzadzic :-)

Data: 2012-09-30 13:54:00
Autor: Chiron
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:506827fe$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Często w różnych dyskusjach zbierałem cięgi, bo głosiłem tezę (nadal tak uważam), że gdyby Jaruzelski był Pinochetem, to teraz głosowali by¶my na PZPR i z rado¶ci± przygl±dali się, jak garstka socjalistycznych działaczy Solidarno¶ci, ż±daj±cych przywilejów dla robotników siedzi w ciupie. Tyle, że ten ćwol nie potrafił rz±dzić inaczej, jak po żołniersku. Czyli: nie ma czego¶- to ma być! Rozkaz! I sięrobiło z jednego prze¶cieradła- 2, pożyczało brakuj±ce wyposażenie od kolegów na apel mundurowy, malowało trawę na zielono, etc. Tyle, że to w cywilu nie działa. Jak siękomu¶ przyłoży pistolet do głowy i powie, że ma zarobić na siebie i na pilnuj±cego- to nie może zadziałać.

Data: 2012-09-30 16:11:09
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 13:54, Chiron pisze:
[...]

Wpadali n.p. do centrali telefonicznej i cieli kable jak popadlo.

A w fabrykach zamieniali dyrektorow swoimi wojskowymi palkownikami.

To naprawde cwoki i matoly.

Trudno takie cwoki uznac za osoby potrafiace rzadzic. Teraz nie lepiej,
zamiast ozywiac gospodarke oni ja dusza wprowadzajac podwyzki podatkow.

Majac takie dotacje z UE wszystko partacza z autostradami na czele.
Wykonawcy bankrutuja, a autostrad ani widu, ani slychu.

Data: 2012-09-30 13:25:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k4983q$8um$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wiesz synek! Przy wprowadzaniu religii do szkól slyszalem, ze chodzi tylko o dzieci i religie i bedzie ona wykladana w owych szkolach calkowicie bezinteresownie, czyli za darmo. Niewiele czasu uplynelo, a sytuacja diametralnie sie zmienila. I do tej pory katecheci sa oplacani z naszych pieniedzy!
To jest taki realny przyklad róznicy miedzy deklaracja, a rzeczywistoscia!

I jeszcze jedno. Sadzac z twojej pogardy, co do kapusiów, agentów i agenciaków, myslisz ze takowych obecnie nie ma, a jesli sa to sa "nasi" na wlasnej piersi wyhodowani pozyteczni kapusie, agenci i agenciacy.
Czy to nie jest przypadkiem typowy objaw hipokryzji?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-30 20:08:40
Autor: Trybun
[...]

W 1981 roku Jaruzelski wprowadzil stan wojenny i jednym z argumentĂłw bylo to, ze Solidarnosc potworzyla listy czlonkĂłw PZPR, ktĂłrych chciala wymordowac wraz z rodzinami,

Nie słyszałeś na ulicach śpiewów - "a na drzewach zamiast liści będą wisieć komuszyści"?

Data: 2012-09-30 20:17:03
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k4a1r8$d48$2node2.news.atman.pl...
[...]

No i?... Uważasz, ze była to groźba? Nigdy nie krzyknąłeś w złości:"zabiję cię!" ?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 20:29:49
Autor: Kaczysta
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...

UĹĽytkownik "Trybun"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:k4a1r8$d48$2@node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie słyszałem takich śpiewów. Za to czytałem o takowych w "Żołnierzu Wolności" i "Trybunie Ludu".
AZ

Data: 2012-09-30 12:18:14
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 30 wrzesień 2012 10:08:

[...]

Co¶ nie za bardzo musiałoby być z demokracj± w Polsce skoro wszystko oparte by było na wychodzeniu lub nie jednej gazety? Spieszę uspokoić. Wyborcza może przestać wychodzić w wersji papierowej, ale może cały czas ukazywać się w wersji elektronicznej. Znak czasów. :)

Data: 2012-09-30 13:28:36
Autor: Chiron
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:a8779930-756a-49c4-b959-0d4d68926411googlegroups.com...
[...]

Nie martw sie. Juz tam  kolesie nie dadza mu zdechnac z glodu. Zaraz Huta Miedzi wykupi potezne reklamy na kilka miesiecy naprzód, potem Petrochemia Plocka, potem znów inny panstwowy moloch- i jakos Adas opeka chude latka. Zawsze siej akos kumplom odplaci, c'nie?

Data: 2012-09-30 16:29:33
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
[...]

Ależ GW ma jeszcze _daleką_ drogę od gazety z najwyższym nakładem (szczytna _już przeszłość_) do trwałego zejścia pod próg opłacalności
i wtedy bardzo prawdopodobnego "przejęcia po okazyjnej cenie" ;-)
A to że _ty_ "sugerujesz" że tylko GW "musi przetrwać" wiele mówi o GW.
GW (raczej) jeszcze długo _przetrwa_ na rynku wydawniczym, w średniej
perspektywie gra toczy siÄ™ o to na jakiej pozycji.

Data: 2012-09-30 17:03:08
Autor: boukun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87haqf37oy.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Istnieje szansa, ĹĽe Bubel jÄ… wykupi...

boukun

Data: 2012-09-30 12:52:09
Autor: Marek
W dniu niedziela, 30 wrze¶nia 2012 17:04:26 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87haqf37oy.fsfbat.anfi.homeunix.org...

> Ależ GW ma jeszcze _dalek±_ drogę od gazety z najwyższym nakładem

> (szczytna _już przeszło¶ć_) do trwałego zej¶cia pod próg opłacalno¶ci

> i wtedy bardzo prawdopodobnego "przejęcia po okazyjnej cenie" ;-)

> A to że _ty_ "sugerujesz" że tylko GW "musi przetrwać" wiele mówi o GW.

> GW (raczej) jeszcze długo _przetrwa_ na rynku wydawniczym, w ¶redniej

> perspektywie gra toczy się o to na jakiej pozycji.

Istnieje szansa, że Bubel j± wykupi...

....albo Polsat...w odwecie za "i czasopisma"...heeeheee

Data: 2012-09-30 20:15:09
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Szansa ĹĽe wygrasz paredziesiÄ…t milionĂłw w totka teĹĽ istnieje ;-)

Data: 2012-09-30 19:21:17
Autor: Chiron
[...]

Zainteresuj się, gdzie dają reklamy państwowe molochy typu Huta Miedzi czy Orlen. Taka reklama potrafi zapewnić byt gazecie, i mogą nadal olewać czytelników

Data: 2012-09-30 20:20:51
Autor: A. Filip
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> pisze:
[...]

RzÄ…dy siÄ™ zmieniajÄ…. IMHO W perspektywie 20 lat na 70% trafi siÄ™ rzÄ…d
który "zasugeruje" by takie reklamy firm pod kontrolą państwa kierować
"gdzie indziej". W jakiej kondycji GW/Agora przetrwałyby 2*4 lat chudych?

Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...