Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...

Data: 2012-09-30 08:32:54
Autor: Andromeda
Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...
On 30 Wrz, 10:08, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Mam nadzieje, ze Adam zaopatrzyl sie w dotacje pieniezne od przyjaciol w tych trudnych czasach... Jesli Gazeta Wyborcza przestanie wychodzic, to Polska pod wzgledem ideowym calkowicie znajdzie sie w rekach takich ludzi jak Kaczynski, Rydzyk czy oszolomy z niezalezna.pl, "Gazety Polskiej" itd... A to mogloby zagrozic polskiemu bytowi narodowemu, gdyby ci wariaci na przyklad wywolali wojne z Rosja... Gazeta Wyborcza ma obecnie ogromna misje do spelnienia, podobnie jak w grudniu 1991 i lipcu 2006 gdy sily radykalne sterowane przez rozne zagraniczne osrodki doszly w Polsce do wladzy...

 Prawda w oczy kole, dlatego zakłamańców tak oburza istnienie gazety
wyborczej. Podobnie Chrystusa zlikwidowała szarańcza kościelna, bo
prawdę mówił, jego obecnym wcieleniem jest gazeta wyborcza.

Data: 2012-09-30 19:23:20
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 17:32, Andromeda pisze:
 Prawda w oczy kole, dlatego zakłamańców tak oburza istnienie gazety
wyborczej. Podobnie Chrystusa zlikwidowała szarańcza kościelna, bo
prawdę mówił, jego obecnym wcieleniem jest gazeta wyborcza.

Znowu androny pleciesz.

Data: 2012-09-30 19:56:32
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:18c9d9bc-5e92-438a-b545-cd40c298b7bck6g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 12:02:20
Autor: Andromeda
On 30 Wrz, 19:56, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:18c9d9bc-5e92-438a-b545-cd40c298b7bck6g2000vbr.googlegroups.com....
> [...]

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

 Twoje posty to wręcz automatyczna obłuda już ci wielu to mówiło,
twoje środowisko jest skrajnie zakłamane w propaganie, jak też jeden
idiota drugiego zakłamuje dla własnych korzyści, tuby katolickiej
propagandy podnoszą na wyżyny obłudę ,hipokryzję, nawet opisują
wydarzenia niezgodne z prawami fizyki. Takim zawsze przeszkadzała
prawda, czy za Chrystusa, czy za Wyborczej. Tłum złożony że skrajnych
idiotów, któremy wszystko można wmówić, bo głupi i zakłamany
wewętrzenie.

Data: 2012-09-30 21:04:09
Autor: u2
W dniu 2012-09-30 21:02, Andromeda pisze:
[...]

ZNowu pleciesz androny.

Gazeta Wyborcza musi przetrwac na rynku wydawniczym...