Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie

Data: 2011-12-04 07:47:11
Autor: GW
Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Data: 2011-12-04 09:03:34
Autor:
Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
GW <GW@GWnospam.GW> napisał(a):
Mam satysfakcje ze choc troche sie do tego przycyniłem....

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10754768,Polak_rekordzista_swi
ta_w_nurkowaniu__Zszedl_na_283.html

Dżej Kej

Wysłany: Wczoraj 8:47   Rekord Polski i Świata na eCCR Starnaś pobił rekord Polski w najgłebszym nurkowaniu i rekord świata na eCCR. Wielkie Gratulacje !!! Polak potrafi .... :) aha 283m :) the bells , Egipt .

Jak widać informacja była dostępna od wczoraj.
Dodatkowo polak który nurkował na 300m kilka lat wcześniej nazywa się Siadek.
Tak wiem nurkował zawodowo, a to jest nic nie warte, bo nie nagłośnione.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 15:15:36
Autor: GW
Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Dodatkowo polak który nurkował na 300m kilka lat wcześniej nazywa się Siadek.

bzdurea. Sniadek był przewod Soliderności  i zaprzeca jakoby nurkiem

jk

Data: 2011-12-04 15:01:47
Autor:
GW <GW@GWnospam.GW> napisał(a):
>Dodatkowo polak który nurkował na 300m kilka lat wcześniej nazywa się >Siadek.

bzdurea. Sniadek był przewod Soliderności  i zaprzeca jakoby nurkiem

jk

Re: Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Autor: GW GW@GWnospam.GW
Data: 04-12-2011, 15:15:36
From: "GW" <GW@GWnospam.GW>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: Re: Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Date: Sun, 4 Dec 2011 15:15:36 +0100

Już Ciebie przegonili z innych miejsc ?
Tu też miło nie będzie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 16:32:29
Autor: GW
Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Tu też miło nie będzie.

byłam animator tej grupy gdy ty myślałeś że fajka jest do tytoniu, wienc chyba nie...

jk

Data: 2011-12-04 16:14:14
Autor:
GW <GW@GWnospam.GW> napisał(a):
>Tu też miło nie będzie.

byłam animator tej grupy gdy ty myślałeś że fajka jest do tytoniu, wienc chyba nie...

jk

Żebym Tobie nie powiedział, o Twojej przeszłości.
Ostatnio stworzonko "jk"  miało się obrazić, mówiłem że się nie obrazi, bo nie ma do gdzie pójść, wszędzie już rzygają na formę wypowiedzi stworzonka "jk".

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 17:18:09
Autor: GW
Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Żebym Tobie nie powiedział, o Twojej przeszłości.

po Polsku mówi się "Ci" nie Tobie. Nauczz się pisnać po Polsku....

GW

Data: 2011-12-04 16:27:09
Autor:
GW <GW@GWnospam.GW> napisał(a):
>Żebym Tobie nie powiedział, o Twojej przeszłości.

po Polsku mówi się "Ci" nie Tobie. Nauczz się pisnać po Polsku....

GW

Ci powiem, to zawoalowana forma bluzgania, używana przez grypsujących, Cipo wiem, to tłumaczenie. Jeżeli się z nim utożsamiasz to Twoja sprawa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 17:33:22
Autor: GW
Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie
Ci powiem, to zawoalowana forma bluzgania, używana przez grypsujących, Cipo

lol, nie chcem ci powiedziedzieć, co robiliśmiu z git-ludźmi bo byś zemdlała....

jk - Hippis i serce z lewj STRONY od urodzenia

Gazeta Wyborcza o nowym rekordzie