Gazeta Wyborcza oswaja z pedofilią?

Data: 2010-11-02 10:58:11
Autor: sofu
Gazeta Wyborcza oswaja z pedofilią?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iaoaej$9tr$1news.onet.pl...
W dzisiejszym artykule w gazecie.pl w opinii światłych "specjalistów" fantazje i pociąg seksualny do dzieci są jak najbardziej naturalne.
Przytaczam kilka "złotych myśli"
- A dlaczego moja trzyletnia córka w ogóle tak na mnie działa?
- Bo dzieci, proszę pana, to nie są anielęta.
I podobnie jak dorośli reagują seksualnie.
Nie tylko w sensie fizjologicznym - wzwód, orgazm - ale przede wszystkim dlatego, że od urodzenia mają doznania przyjemności płynące z ciała.
Dzieci to istoty seksualne i myślę, że jeśli rodzice są tego świadomi, to szansa, że zrobią coś, co jest sprzeczne z normami społecznymi, jest mniejsza, niż kiedy nie przyjmują tego do wiadomości.Więcej.

Działa tak na niego ponieważ facet wymaga pilnej kastracji.
Gdyby usunieto mu jaja jest duże prawdopodobieństwo, że gościowi przeszła by ochota na własna córkę.
Ja bym stopniował pedofilię:
1 stopien najgorszy to pociąg do własnego dziecka i innych dzieci.
2 stopien równie zły. ale jednak minimalnie mniejszy to pociag do dzieci z wyłaczeniem własnych.

W obydwu wypadkach karą dodatkową obok wiezienia powinna byc kastracja zboka.

sofu

Gazeta Wyborcza oswaja z pedofilią?