Gazeta Wyborcza ujawnia szokującą pobłażl PO+PSL! [wyrok w zawieszeniu]

Data: 2019-05-23 10:31:33
Autor: A. Filip
Gazeta Wyborcza ujawnia szokującą pobłażl PO+PSL! [wyrok w zawieszeniu]
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyborcza-w-ten-sposob-abp-glodz-kryl-ks-buzana/embt337
dzisiaj 08:01
Sprawa miała miejsce w grudniu 2009 roku. Ksiądz Mirosław Bużan
molestował 15-letnią Olę z kaszubskiego Bojana, którą zaprosił do
siebie na plebanię po jej spowiedzi. Tam mieli porozmawiać o
problemach dziewczynki. Duchowny podał dziewczynce alkohol, dotykał ją
i całował. Ta w pewnym momencie uciekła do lasu. Znaleziona przez
rodziców była w kiepskim stanie, wymiotowała. Wyznała swoim rodzicom,
co wydarzyło się na plebanii. Ksiądz Bużan wyparł się przed rodzicami,
choć zdążył jeszcze w nocy wysłać SMS-a do dziecka o treści
"Naskarżyłaś na mnie". [...]  Duchowny został uznany za winnego
molestowania seksualnego i rozpijania nieletnich. Wyrok to rok i
cztery miesiące pozbawienia wolności *z zawieszeniem na cztery lata*
oraz zakaz pracy z dziećmi przez dwa lata. [...]

No jak tu można uwierzyć że takie szokująco pobłażliwe PO zwalczy tą
straszliwą pedofilie KRK?! Gazeta Wyborcza potrafi opierdolić jak nikt!  A że nie zawsze
najbardziej tego w kogo celuje?  To nawet lepiej :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-23 01:50:42
Autor: japanizer
Gazeta Wyborcza ujawnia szokującą pobłażliwość straszliwego dla kościelnego pedofila za czasów PO+PSL! [wyrok w zawieszeniu]
On Thursday, May 23, 2019 at 5:32:52 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

straszliwą pedofilie KRK?! Gazeta Wyborcza potrafi opierdolić jak nikt!  A że nie zawsze
najbardziej tego w kogo celuje?  To nawet lepiej :-)

A głupi Andrzejek znowu się cieszy, ślini i oblizuje, że jakieś dziecko było molestowane.

Data: 2019-05-23 11:02:54
Autor: A. Filip
Gazeta Wyborcza ujawnia szokującą pobła PO+PSL! [wyrok w zawieszeniu]
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

najbardziej tego w kogo celuje?  To nawet lepiej :-)

A głupi Andrzejek znowu się cieszy, ślini i oblizuje, że jakieś

Jeśli wyrok nie odpowiada zbrodni to "wina Tuska (PO)" bo to było za
jego rządów sprawiedliwości nie stało się zadość i TO jest gigantyczna
afera. Jeśli wyrok odpowiada przestępstwu to GW teraz robi aferkę.

To ile jest warte dobro dzieci "w ogóle" dla "wybiórczo zwalczających
pedofilii" zostało ustalone raz na zawsze przez zajadłych obrońców Romana P. .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-24 09:59:49
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

pedofilii" zostało ustalone raz na zawsze przez zajadłych obrońców Romana P. .

lepiej przeproś zamiast brnąć

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-24 10:20:45
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
> [...]

pedofilii" zostało ustalone raz na zawsze przez zajadłych obrońców Romana P. .

Kogo i za co?
PO+PSL za czepianie się pobłażliwości wobec kościelnej pedofilii jak oni osiem lat rządzili?
Wysoki Niezawisły Sąd za czepienie się wysokiej pobłażliwości wobec tego pedofila?
GW za czepianie się że pisali w 2004 o POMÓWIENIACH wobec kapelana-pedofila Solidarności?
Obrońców Polańskiego za niezrozumienie dlaczego Wielki Reżyser Polański
z samego Hollywood to nie pedofil a ten ksiądz to już z pewnością jak najbardziej?
PRZEPRASZAM! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-24 13:05:18
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Wysoki Niezawisły Sąd za czepienie się wysokiej pobłażliwości wobec tego pedofila?

czyli dalej nic nie zrozumiałeś

Data: 2019-05-23 01:53:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 10:32:52 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

straszliwą pedofilie KRK?! Gazeta Wyborcza potrafi opierdolić jak nikt!  A że nie zawsze
najbardziej tego w kogo celuje?  To nawet lepiej :-)

"W uzasadnieniu wyroku sąd uznał, że pokrzywdzona miała problemy, od 13 roku życia spożywała alkohol i paliła papierosy. - Okoliczność ta jednak nie była wystarczająca, aby zakwestionować jej zeznania, tym bardziej, że seksuolog i psycholog uznali je za wiarygodne, a sąd nie podchodząc bezkrytycznie, uznał wyjaśnienia za spójne i logiczne - mówił sędzia. Karę pozbawienia wolności w zawieszeniu sąd uzasadnił tym, że oskarżony nie był dotąd karany. Uzasadnienie wyroku sąd zakończył przypomnieniem, że ta sprawa ta musi być bolesna dla wiernych. - Ale takich spraw nie można zamiatać pod dywan - dodał sędzia. - A od duchownego powinno się wymagać wyższych standardów etycznych. "
http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35612,9740284,Proboszcz_z_Bojana_skazany_za_molestowanie.html

Arcybiskup Głódź walczył o niego do ostatka: "Były proboszcz z Bojana, ksiądz Mirosław B., mimo iż został prawomocnie skazany za molestowanie nastoletniej parafianki, nadal jest członkiem elitarnej Kapituły Kolegiaty Staroszkockiej, powołanej przez metropolitę gdańskiego abp. Sławoja Leszka Głódzia. I prawdopodobnie członkiem tego grona pozostanie, mimo że Sąd Okręgowy w Gdańsku utrzymał w tym tygodniu w mocy wyrok, który zapadł w czerwcu br."
https://dziennikbaltycki.pl/skazany-ksiadz-miroslaw-b-nadal-w-kapitule-abp-glodzia/ar/483418

Równie mocno o zboka walczą organy medialne pisiorków:
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/313204-tylko-u-nas-porazajaca-historia-ksiedza-zniszczonego-przez-pomorska-prokurature-dowody-niewinnosci-zagubiono-prokurator-awansowala

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-05-24 09:59:25
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

Równie mocno o zboka walczą organy medialne pisiorków:

gamoń filipek znowu się nie popisał