Gazeta brukowa opublikowaƂa moje zdjęcie

Data: 2013-04-04 14:18:32
Autor: Bydlê
On 2013-04-03 19:36:21 +0000, Poldek <noczelny@gazeta.pl> said:

Podczas spaceru z nieletnim synem

Jakie przestêpstwo popełnił?

 na ulicy zaczepił mnie reporter wysokonakładowej gazety. Zadał kilka pytań. Odpowiedziałem co¶ na odczepnego. Zapytał siê, czy może mi zrobiæ zdjêcie z synem - zgodziłem siê

No, to mamy sprawê załatwion±.

--
Bydlê

Data: 2013-04-04 15:22:34
Autor: hiki ZIMA mocno TRZYMA mori
On 2013-04-03 19:36:21 +0000, Poldek <noczelny@gazeta.pl> said:

Podczas spaceru z nieletnim synem

Jakie przestępstwo popeƂniƂ?

 na ulicy zaczepiƂ mnie reporter wysokonakƂadowej gazety. ZadaƂ kilka
pytaƄ. OdpowiedziaƂem coƛ na odczepnego. ZapytaƂ się, czy moĆŒe mi
zrobić zdjęcie z synem - zgodziƂem się

No, to mamy sprawę zaƂatwioną.

zgoda na zrobinie zdjecia nie jest rownoznaczna ze zgodą na publikację

zalezy na co si ezgodzil

na zrobienie zdjecia

na zrobienie zdjecia i jego publikacje

--

POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZƁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz ƛmieci!  Gdy ty ciÄ™ĆŒko pracując
dostajesz na rękę 2150zƂ, fiskus i ZUS kasują 1450zƂ. SprawdĆș sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Gazeta brukowa opublikowaƂa moje zdjęcie