Gaznik podcisnieniowy

Data: 2013-06-14 18:02:59
Autor: HusqvarnaSMR
Gaznik podcisnieniowy
Mam problem znowu z huska... Po zdjeciu i zalożeniu gaznika huska dostaje za duzo benzyny gdy doda sie gazu to tylko slychc jak strzela z wydechu i ja zalewa... Nic nie przerabialem( mialem zamiar alekupilem zla dysze, wiec nic nie dlubalem) Co moze byc przyczyna....??? Bardzo prosze o pomoc... Kranik sprawdzalem...

Data: 2013-06-15 22:20:03
Autor: Kacper_Motor
Gaznik podcisnieniowy
Witam.

Użytkownik "HusqvarnaSMR"  napisał w wiadomości
[...]

Zaworek iglicowy.

Marcin Kasprzyk
Sklep/Serwis Kacper-Motor
Radzymińska 206
Warszawa

Data: 2013-06-16 14:02:47
Autor: HusqvarnaSMR
Gaznik podcisnieniowy
Dziękuję uprzejmie :) Pozdrawiam

Przemek.

Data: 2013-06-17 13:09:37
Autor: GR001
Gaznik podcisnieniowy
[...]

a może kwestia synchronizacji podciśnien!
pozdr.
s.

Data: 2013-06-17 13:58:53
Autor: Magic
Gaznik podcisnieniowy
W dniu 2013-06-17 13:09, GR001 pisze:
[...]

W singlu ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Gaznik podcisnieniowy