Gdańska prowokacja

Data: 2012-09-13 18:03:16
Autor: Klin
Gdańska prowokacja
   http://naszeblogi.pl/32120-prowokacja-gdanska

Dziennikarz podając się telefonicznie za asystenta dyrektora Radia Maryja o. Tadeusza Rydzyka poprosił ministra rolnictwa, Krzysztofa Jurgiela o użyczenie duchownemu samochodu, gdyż jego pojazd się "zepsuł się".

Minister wyraził zgodę i wyekspediował służbowe auto na wskazane miejsce w stolicy.

Sensacją tą media żyły bardzo długo. ā€žWiodący dziennikarzeā€ byli wstrząśnięci i oburzeni, a zapraszani do studia celebryci i autorytety załamywali ręce nad upadkiem pisowskiej władzy i dnem, jakiego sięgnęła.

Data: 2012-09-13 18:40:18
Autor: b0ni
Gdańska prowokacja
Dnia 13.09.2012 Klin <""> napisał/a:
[...]

Ja jednak widzę rĆ³Å¼nicę pomiędzy stawaniem na baczność przed premierem, a włażeniem w dupsko Rydzykowi.
I żeby nie było wątpliwości, też uważam, że ten Milewski powinien natychmiast wylecieć na zbity pysk za popisowe danie d*py.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-13 12:04:27
Autor: Marek
Gdańska prowokacja
W dniu czwartek, 13 wrze¶nia 2012 20:40:25 UTC+2 uæytkownik b0ni napisa³:
Dnia 13.09.2012 Klin <""> napisa³/a:

>    http://naszeblogi.pl/32120-prowokacja-gdanska

> Dziennikarz podaj±c siź telefonicznie za asystenta dyrektora Radia > Maryja o. Tadeusza Rydzyka poprosi³ ministra rolnictwa, Krzysztofa > Jurgiela o uæyczenie duchownemu samochodu, gdyæ jego pojazd siź "zepsu³ > siź".

> Minister wyrazi³ zgodź i wyekspediowa³ s³uæbowe auto na wskazane miejsce > w stolicy.

Ja jednak widzź róænicź pomiźdzy stawaniem na baczno¶ę przed premierem, a w³aæeniem w dupsko Rydzykowi.

I æeby nie by³o w±tpliwo¶ci, teæ uwaæam, æe ten Milewski powinien natychmiast wylecieę na zbity pysk za popisowe danie d*py.

Tusk tez powinien...

Data: 2012-09-13 21:49:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdańska prowokacja

Uæytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:9a84f25e-7b72-48a9-b23d-4487a44a04c7googlegroups.com...
[...]

========================

Za to, æe nie zadzwoni³? No!

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-14 09:29:54
Autor: Grzegorz Z.
Gdańska prowokacja
in napisał:

[...]

Sensacją tą media żyły bardzo długo. „Wiodący dziennikarze” byli wstrząśnięci i oburzeni, a zapraszani do studia celebryci i autorytety załamywali ręce nad upadkiem pisowskiej władzy i dnem, jakiego sięgnęła.

Ciekawe więc na czym polega wyższość pisowskiej władzy na pełoską?

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-14 09:38:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdańska prowokacja

[...]