Gdańska prowokacja

Data: 2012-09-13 18:40:18
Autor: b0ni
Gdańska prowokacja
Dnia 13.09.2012 Klin <""> napisał/a:
   http://naszeblogi.pl/32120-prowokacja-gdanska

Dziennikarz podając się telefonicznie za asystenta dyrektora Radia Maryja o. Tadeusza Rydzyka poprosił ministra rolnictwa, Krzysztofa Jurgiela o użyczenie duchownemu samochodu, gdyż jego pojazd się "zepsuł się".

Minister wyraził zgodę i wyekspediował służbowe auto na wskazane miejsce w stolicy.

Ja jednak widzę różnicę pomiędzy stawaniem na baczność przed premierem, a włażeniem w dupsko Rydzykowi.
I żeby nie było wątpliwości, też uważam, że ten Milewski powinien natychmiast wylecieć na zbity pysk za popisowe danie d*py.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-13 12:04:27
Autor: Marek
Gdańska prowokacja
W dniu czwartek, 13 wrze¶nia 2012 20:40:25 UTC+2 użytkownik b0ni napisał:
Dnia 13.09.2012 Klin <""> napisał/a:

>    http://naszeblogi.pl/32120-prowokacja-gdanska

> Dziennikarz podaj±c się telefonicznie za asystenta dyrektora Radia > Maryja o. Tadeusza Rydzyka poprosił ministra rolnictwa, Krzysztofa > Jurgiela o użyczenie duchownemu samochodu, gdyż jego pojazd się "zepsuł > się".

> Minister wyraził zgodę i wyekspediował służbowe auto na wskazane miejsce > w stolicy.

Ja jednak widzę różnicę pomiędzy stawaniem na baczno¶ć przed premierem, a włażeniem w dupsko Rydzykowi.

I żeby nie było w±tpliwo¶ci, też uważam, że ten Milewski powinien natychmiast wylecieć na zbity pysk za popisowe danie d*py.

Tusk tez powinien...

Data: 2012-09-13 21:49:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdańska prowokacja

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9a84f25e-7b72-48a9-b23d-4487a44a04c7googlegroups.com...
[...]

Za to, że nie zadzwonił? No!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Gdańska prowokacja