Gdańsk - Gorzów Wlk

Data: 2010-05-20 15:54:17
Autor: MM
Gdańsk - Gorzów Wlk
Cześć

Mam pytanie do osób które poruszają się tą trasą, Gdańsk - Gorzów Wlk

Czy lepiej zjechać z autostrady z Swarożynie i dalej przez Wałcz, czy  jednak jechać do końca autostradą, później na Bydgoszcz i dalej do G.W. ?

Czasowo dłużej kilka minut druga opcja i z 50km więcej.

Data: 2010-05-20 19:19:30
Autor: Leszek Kowalski
Gdańsk - Gorzów Wlk

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.vc0bkrz5pq3u2rmobilekone...
[...]

Wg mnie lepiej jechać 22-ką. Droga jest w miare dobrym stanie, wiosek też za wiele nie ma. Jedynie w okolicach Człuchowa trzeba uważać na śmietniki, fotoradary i inne wymysły Straży Gminnej.

Leszek Kowalski

Gdańsk - Gorzów Wlk