Gdy Donald Tusk przewodził Polska by ła zieloną wyspą TAK JAK GRECJA! ;-)

Data: 2017-10-31 19:38:52
Autor: A. Filip
Gdy Donald Tusk przewodził Polska by ła zieloną wyspą TAK JAK GRECJA! ;-)
http://media.wplm.pl/pictures/wp/photo/2013-03/3440/2273/pap_20090529_0fe.jpg

Data: 2017-10-31 13:45:16
Autor: japanizer
On Wednesday, November 1, 2017 at 3:38:54 AM UTC+9, A. Filip wrote:
http://media.wplm.pl/pictures/wp/photo/2013-03/3440/2273/pap_20090529_0fe..jpg

Co macie taką sraczkę przed Tuskiem?

Data: 2017-10-31 22:20:57
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
On Wednesday, November 1, 2017 at 3:38:54 AM UTC+9, A. Filip wrote:
http://media.wplm.pl/pictures/wp/photo/2013-03/3440/2273/pap_20090529_0fe.jpg

Co macie taką sraczkę przed Tuskiem?

Ale czy to jest cudowna sraczka na jaką Polska zasługuje? :-)

Data: 2017-11-01 03:30:05
Autor: jacekbialy80
Gdy Donald Tusk przewodził Polska była zieloną wyspą TAK JAK GRECJA! ;-)
O tak... Sramy wszyscy ze strachu, ale nie tyle przed Tuskiem, co prżed tym osłem, na którym ma tutaj przyjechać z Brukseli.

Data: 2017-11-01 09:32:09
Autor: Totalna Opozycja
Gdy L.Kaczyński prezdydencił kamiennice warszawskie szły jak woda

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
http://media.wplm.pl/pictures/wp/photo/2013-03/3440/2273/pap_20090529_0fe.jpg

Kiedy Warszawą rządził Lech Kaczyński 200 kamiennic poszło za grosze w
prywatne rączki. m.in. Jackowskiego.

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

Kombinuj teraz filipku.  Link masz ;-)))

CL

Data: 2017-11-01 03:20:41
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Kiedy Warszawą rządził Lech Kaczyński 200 kamiennic poszło za grosze w
prywatne rączki. m.in. Jackowskiego.

Czemu peło komisji nie zrobiła? Jak były wały trza było szarpać pisiorstwo,
choćby na pokaz, a tak?  Teraz też jest szarpanie w większości na pokaz,
ale co zrobić?

Data: 2017-11-01 03:27:12
Autor: japanizer
On Wednesday, November 1, 2017 at 7:20:42 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

choćby na pokaz, a tak?  Teraz też jest szarpanie w większości na pokaz,

No to przecież jest komisja, jest komisja. Nikt nie potrafi dokonać samozaorania tak dobrze jak pisiorki.

Data: 2017-11-01 03:49:18
Autor: jacekbialy80
Gdy L.Kaczyński prezdydencił kamiennice warszawskie szły jak woda
No tak... Platforma nie potrafiła zaorać PiS-u, teraz PiS orze się sam. I pewnie w końcu się zaora... W końcu drugiej albo trzeciej kadencji, kiedy wiekszość POlszewików będzie jeszcze w kryminale.

Data: 2017-11-01 09:33:45
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:70141d84-2abc-4788-973d-231514cceedcgooglegroups.com...
On Wednesday, November 1, 2017 at 3:38:54 AM UTC+9, A. Filip wrote:
http://media.wplm.pl/pictures/wp/photo/2013-03/3440/2273/pap_20090529_0fe.jpg

Co macie taką sraczkę przed Tuskiem?

Mają coraz większa. Zaliczyli kolejna wpadkę. Taczki czekają! ;-)))

CL

Data: 2017-11-01 03:32:44
Autor: jacekbialy80
Gdy Donald Tusk przewodził Polska była zieloną wyspą TAK JAK GRECJA! ;-)
Na ośle przyjedzie, na taczce wyjedzie, ale tak naprawdę w ogóle nie przyjedzie. Założysz się?

Gdy Donald Tusk przewodził Polska by ła zieloną wyspą TAK JAK GRECJA! ;-)