Gdy Kaczyński był premierem....

Data: 2009-09-21 07:51:11
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Gdy Kaczyński był premierem....
Śledztwo w sprawie przecieku o tajnej akcji CBA, która latem 2007 r. uderzyć miała w Andrzeja Leppera, przedłużono do 31 października. Tego dnia może zostać umorzone

Read more: http://wyborcza.pl/1,75478,7059584,Kaminski_nie_wyjasnil_przecieku.html#ixzz0RiXbXTZp

Przemek

"Co mówią nasze źródła? Że zeznania Kamińskiego uzupełniły "łańcuch Engelkinga" o element nieznany wcześniej prokuraturze. Można go było wyjaśnić, konfrontując z billingami i podsłuchami. Stąd przesłuchania w tajnej kancelarii. I dalsze pytania do biegłego od kryminalistyki, który przeanalizował schemat tysięcy połączeń między blisko 240 telefonami używanymi przez "bohaterów" afery. Sam Lepper miał dziewięć kart SIM."

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 21:53:21
Autor: awe
Gdy Kaczyński był premierem....
Jarus no i komu to jest na reke? Tyle zamieszania i co i nic, zadnych ustalen i umorza? To tak sie marnuje nasze publiczne pieniadze? Eh malo wam ze zrujnowaliscie Polske za PRL'u. Parchy won..smiecie
awe

Gdy Kaczyński był premierem....