Gdy autostrady nie wyrabiają....

Data: 2017-06-20 13:09:59
Autor: J.F.
Gdy autostrady nie wyrabiają....
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup
Jak  byłem w USA 10 lat temu to zawsze rano jak trzeba było jechać
do centrum Chicago to było pytanie autostradą czy ulicami.
Mineło 10 lat czytając tą grupę oraz telefonia.gsm czasami dochodzą
do wniosku że jestem upośledzony technicznie.
Bo mam zwykły telefon i używam mapy.

No to troche jestes uposledzony :-)

Często korzystam z A4 w okolicach Krakowa.
I widzę ludzi którzy na "obcych" blachach mają włączone GPS
na przedniej szybie samochodu. (zwłaszcza wieczorem to widać)

A lokalnych nie widzisz ?
U "obcych" to teraz normalne.

Ale w ostatnią niedziele wracam do Krakowa od wschodu.
Ruch duży jak cholera gdzieś na wysokości Bochni
ruch na kilka chwil poprostu się zatrzyymał.

A jako że teren znam nieżle postanowiłem przejechać WD
(wiaduktami nad A4).
I widzę jak autobus który był obok nas na autostradzie
jest gdzieś tam w oddali.  A ja przzecież jade te 50km/h i to jeszcze po krętych dróżkach (nie drogach).

I tak myśle znowu przyjdą wakacje
znowu wszyscy pojadą nad morze
znowu wszyscy będą narzekać na korki na bramkach.
A przecież współczesna technika (jak tu niektórzy piszą)
pozwala stwierdzić jaki jest ruch na drodze przedemną
i jednym kliknięciem znaleź objazd.

Ba, dobra to bez klikania powinna.

Ale o co chodzi - ze tyle osob ma nawigacje, a nikt nie omijal tak jak Ty ?
Czy ze tez bys chcial, aby cie nawigacja prowadzila ?

J.

Gdy autostrady nie wyrabiają....