Gdy czerwone wciśnij gaz...

Data: 2013-04-22 08:24:42
Autor: Adam Wysocki
Gdy czerwone wciśnij gaz...
anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Kierownik ciężarówki miał nadzieję, że osobowe przed nim też na
czerwonym przejedzie i się pomylił.

Też tak kiedyś przywaliłem i to bardzo blisko tego miejsca (Włocławek, al. Chopina - Okrzei w nią przechodzi), jakoś chwilę po zrobieniu prawka. Tylko nie na czerwonym - zapaliło się żółte, myślałem że baba przede mną dociśnie i przeleci, a ona dała po heblach. Lekcja przyjęta.

http://polskajazda.pl/db/images_thumb_705841_800_800_resize.jpg
http://polskajazda.pl/db/images_thumb_705845_800_800_resize.jpg

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-04-22 10:43:17
Autor: Felix
Gdy czerwone wciśnij gaz... i płać.

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości
anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

 Tylko nie na czerwonym - zapaliło się żółte, myślałem że baba
przede mną dociśnie i przeleci, a ona dała po heblach. Lekcja przyjęta.

Bylo żółte, samochód przede mną przejechał. Ja za nim, ale jak wjeżdżałem
to bylo już czerwone. Skrzyżowanie puste, nikomu nie wymusilem.
Za skrzyżowaniem punkt usługowy (nie byli widoczni). Skasowali 300 zł
i 6 pkt. Okazało się że policja urządziła punkt obserwacyjny na tym
skrzyżowaniu.
Lekcja też przyjęta.

Data: 2013-04-22 13:57:49
Autor: anacron
Gdy czerwone wciśnij gaz...
W dniu 22.04.2013 10:24, Adam Wysocki pisze:
[...]

A ja wjechałem na zielonym.

http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg (ja od lewej)

Lekcja przyjęta. :)

Data: 2013-04-22 20:35:52
Autor: Marek Włodarz
Gdy czerwone wciśnij gaz...
W artykule <kl38jr$uis$1@news.task.gda.pl>
anacron napisał(a):

[...]

Czekaj, ale nie rozumiem - pali się zielone dla obu kierunków? Bo opis
filmu mało konkretny...

Pozdrawiam,
Marek W.
--
Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

Data: 2013-04-23 01:03:43
Autor: anacron
Gdy czerwone wciśnij gaz...

http://www.damskomesko.pl/2013/03/zielono-w-sadzie/

Data: 2013-04-23 14:08:33
Autor: Andrzej Lawa
Gdy czerwone wciśnij gaz...
[...]

Cóż, jest takie coś jak "bezpieczny odstęp" i konieczność jego zachowania ;->

Data: 2013-04-23 12:19:39
Autor: Adam Wysocki
Gdy czerwone wciśnij gaz...
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:

[...]

Powiedział Andrzej Ława, internetowy specjalista od wszystkiego, który nie popełnił nigdy błędu i nie byłby sobą, gdyby nie wymądrzał się przy każdej możliwej okazji...

http://motogof.tumblr.com/

Gdy czerwone wciśnij gaz...