"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"

Data: 2013-01-26 01:59:49
Autor: Grzegorz Z.
"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"
Z przykrością obserwowałem wczorajszą debatę oraz dzisiejsze głosowanie nad
odrzuceniem projektów w sprawie związków partnerskich. Być może jestem
naiwny, ale wierzyłem w to, że projekt Waszej partii spotka się z Waszym
wsparciem. Wierzyłem, że jako członkowie partii Obywatelskiej będziecie
rozumieć społeczeństwo, że będziecie opierać swoje działania na budowie
społeczeństwa obywatelskiego i otwartego. Byłem przekonany, że wreszcie w
tej kwestii w Polsce nie będzie gorzej niż na Zachodzie. Zawiodłem się.

Gdy miałem 18 lat wierzyłem w Platformę Obywatelską. Byłem przekonany, że
jest to partia nowoczesna, która potrafi modernizować naszą rzeczywistość.
Wierzyłem, że jest to partia, która może przybliżyć nasze prawo do prawa
europejskiego. Byłem kiedyś nawet członkiem Platformy Obywatelskiej,
czynnie działałem na Wasz, a wtedy Nasz wspólny sukces wyborczy. Z biegiem
czasu zwątpiłem, wypaliliście mój młodzieńczy zapał, okazało się, że
Platforma Obywatelska nie jest moją partią, a już na pewno przestała być
partią Obywatelską.

Dziś już w Platformę zwątpiłem całkowicie. Dzień dzisiejszego głosowania
był dniem decydującym – nie zaufam ponownie Platformie. Nie uwierzę tym,
którzy mówią, że jest znacząca różnica między Platformą Obywatelską a
Prawem i Sprawiedliwością. W dniu dzisiejszym zagłosowaliście wspólnie.
Odrzuciliście projekt, który dla milionów Polaków był szansą na normalne
życie.

Już trzy lata pozostaję w związku z moim partnerem. Rodzice otwarcie
zareagowali na mój związek, całkowicie wsparli moją decyzję, również
otoczenie nie wykazało się nietolerancją. Wszyscy, których znam, popierają
związki partnerskie. Uważają bowiem, że jako osoba homoseksualna mam takie
same prawo zalegalizować swój związek z moim partnerem, tak jak i oni – moi
heteroseksualni przyjaciele.

Wszyscy tak uważają prócz moich reprezentantów. To właśnie Wy odebraliście
możliwość dalszego procedowania projektu, dalszej debaty na ten temat. To
Wy odebraliście mnie i mojemu partnerowi możliwość kreowania przyszłości na
bardziej stabilniejszych podstawach związku partnerskiego.

Art. 32 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej stanowi „Wszyscy mają prawo
do równego traktowania przez władze publiczne”. Wierzę, że zapis tego
artykułu, naszej Konstytucji, najważniejszego Aktu Prawnego, będzie
respektowany przez moich Reprezentantów.

Z poważaniem,
Kamil Ciszek-Skwierczyński http://natemat.pl/48403,wierzylem-w-po-zawiodlem-sie-list-rozczarowanego-czytelnika-do-poslow-platformy-obywatelskiej

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-26 02:18:16
Autor: jr
"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"

Uytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomoci news:kdv9q2$340$1dont-email.me...
|Z przykroci obserwowaem wczorajsz debat oraz dzisiejsze gosowanie nad
| odrzuceniem projektw w sprawie zwizkw partnerskich. By moe jestem
| naiwny, ale wierzyem w to, e projekt Waszej partii spotka si z Waszym
| wsparciem. Wierzyem, e jako czonkowie partii Obywatelskiej bdziecie
| rozumie spoeczestwo, e bdziecie opiera swoje dziaania na budowie
| spoeczestwa obywatelskiego i otwartego. Byem przekonany, e wreszcie w
| tej kwestii w Polsce nie bdzie gorzej ni na Zachodzie. Zawiodem si.
|
| Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk. Byem przekonany, e
| jest to partia nowoczesna

Platforma Obywatelska nie jest partia gejow i lesbijek. Platforma Obywatelska jest partia Lecha Walesy i pewnych bardzo waznych ludzi z jego otoczenia. A Lech Walesa nosi obrazek w klapie i miewa rozne humory...

, ktra potrafi modernizowa nasz rzeczywisto.

Data: 2013-01-26 03:31:57
Autor: andal
"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"
ty i tobie podobnijeszcze troche bedziecie musieli jabac sie w szafach

Data: 2013-04-13 19:45:36
Autor: abc

Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kdvind$q0b$1speranza.aioe.org...
ty i tobie podobnijeszcze troche bedziecie
musieli jabac sie w szafach

Dlaczego?

Data: 2013-01-26 07:53:32
Autor: jan kowalski
"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"
Z powaaniem,
Kamil Ciszek-Skwierczyski

http://natemat.pl/48403,wierzylem-w-po-zawiodlem-sie-list-rozczarowan...

On wyglada na kakaowca. Absolutnie nic mi do tego w ktora dziurke
wsadza malucha, co nie zmienia tego ze jes to sodomia. Jesli chca
dziedziczenia to moga udac sie do notariusza i podpisac umowe o ew,
spadku w przypadku smierci drugiej strony. O adopcji dzieci nie moze
byc absolutnie mowy. Jednak czesc ich rzadan bym poparl, wspolne
rozliczenie podatkowe, opieke nad druga osoba itp. Zrownanie 100%- owe
z obecnym modelem rodziny NIGDY. Parady rownosci NIE.

Data: 2013-01-26 17:06:52
Autor: zdumiony
"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"
Uytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ee800d58-594e-49bd-9e4c-251e461fd043z8g2000yqo.googlegroups.com...
byc absolutnie mowy. Jednak czesc ich rzadan bym poparl, wspolne
rozliczenie podatkowe, opieke nad druga osoba itp. Zrownanie 100%- owe

Ja bym w ogle zlikwidowal wsplne rozliczanie podatkowe, dlaczego samotna osoba ma paci wicej ni maestwo?

Data: 2013-01-26 09:03:06
Autor: No pasaran
[...]

Pedalskie pierdolenie...

Konstytucja RP - art. 18. - interpretacja, znaczenie

Konstytucja RP, Rozdział 1, Art. 18: „Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej.”

Konstytucja Rzeczypospolitej określa małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny. A zatem – jednej kobiety i jednego mężczyzny, czyli nie dopuszcza się poligamii. Związanie z małżeństwem instytucji rodziny oraz macierzyństwa i rodzicielstwa oznacza, że ustawodawcy nie wolno zmienić definicji małżeństwa, które rozumie się jako instytucję związaną z prokreacją i wychowaniem dzieci.

Małżeństwo opiera się na zasadzie dobrowolności i jest wolnym wyborem jednostek. Małżonkowie mają równe prawa i obowiązki, jakie przysługują im z racji zawarcia związku małżeńskiego, oraz prawa w rodzinie, wobec swoich dzieci. Rodziną są małżonkowie i ich dzieci. Rodzina jest podstawową komórką społeczną i jej pierwszym zadaniem jest wychowanie potomstwa....

Data: 2013-01-26 09:25:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 09:03, No pasaran pisze:

[...]

Jak to możliwe żeby w XXI wieku, w środku Europy obowiązywało prawo dyskryminujące ludzi którzy nie robią nikomu nic złego? I ty boukun nie powołuj się na gniota prawnego który czyni tych biedaków wręcz nieszczęśnikami.

Data: 2013-01-26 09:31:26
Autor: Joschi
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke03tf$s07$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jakie dyskryminujące prawo idioto? Z pretensjami do pana boga, że nie stworzył tak każdego człowieka, żeby przez ruchanie w dupę faceta mógł ten wyruchany spłodzić dzieci...

Co za wykolejony pojeb... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-26 09:46:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-26 09:31, Joschi pisze:
[...]

Nic nie straciłeś z dawnego ogłupionego przez Wałęsę i Michnika solidarucha. Nadal tan sam matoł ślepo przyłączający się do owczego pędu, nadawanego przez szkodników.
  A kim ty jesteś przygłupie który wtóruje osobnikom którzy nie dają żyć innym po swojemu? Idź wybij okno jakiemuś homkowi, albo daj w mordę na ulicy, pewnie to ci poprawi samopoczucie... I nie zapomnij przy okazji dokopać jakiemuś pejsatemu.
I w postach do mnie postaraj się unikać pikantnych szczegółów współżycia homoseksualistów, bo mnie w odróżnieniu od ciebie to wcale nie rajcuje.

Data: 2013-01-26 10:01:10
Autor: Joschi
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke055g$uqo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chuja pederasto pierdolony rozumiesz z życia i pętaku Jaruzelski. Dobrze andal napisał, niedługo będziecie sę pierdolić w szafach...  Żyj sobie jak chcesz, ale ze swoim zboczeniem nie obnoś się publicznie... Natura tak stworzyła człowieka, że tylko z mężczyzny i obiety może powstać potomstwo, nie dociera to do ciebie debilu wykolejony? I to jest naturalny związek małżeński i rodziny, a zapisy o pedalstwie, to sbie regulujcie gdzie indziej, a nie w małżeństwie... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-26 10:12:49
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 10:01, Joschi pisze:
[...]

Pedaly nie chca wolnosci, oni chca przywilejow kosztem malzenstw.

Juz teraz von tusek z arlukiem wprowadzaja narodowy program eutanazyjny. Uznanie malzenstw pedalow to pierwszy krok.

Data: 2013-01-26 10:35:22
Autor: Joschi

Dlatego te mniejszości rządzą i poniewierają większościami... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-26 10:56:03
Autor: Przemysaw M.
"Gdy miałem 18 lat wierzyłem w Platfo rmę Obywatelską"
Dnia Sat, 26 Jan 2013 10:12:49 +0100, u2 napisa(a):

W dniu 2013-01-26 10:01, Joschi pisze:
Chuja pederasto pierdolony rozumiesz z ycia i ptaku Jaruzelski. Dobrze
andal napisa, niedugo bdziecie s pierdoli w szafach...  yj sobie
jak chcesz, ale ze swoim zboczeniem nie obno si publicznie... Natura
tak stworzya czowieka, e tylko z mczyzny i obiety moe powsta
potomstwo, nie dociera to do ciebie debilu wykolejony? I to jest
naturalny zwizek maeski i rodziny, a zapisy o pedalstwie, to sbie
regulujcie gdzie indziej, a nie w maestwie...

Pedaly nie chca wolnosci, oni chca przywilejow kosztem malzenstw.

Juz teraz von tusek z arlukiem wprowadzaja narodowy program eutanazyjny. Uznanie malzenstw pedalow to pierwszy krok.

Zgadzam si z tob wychodek. Te nie chce by y kosztem maestw.

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany
nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-26 10:15:58
Autor: Trybun
[...]

Skąd ta złość, i dlaczego nazywasz mnie pederastą? boukun - szczera rada kogoś kto dobrze ci życzy - idź do psychiatry, może jeszcze jest w stanie pomóc ci w wyleczeniu tych fobii i niezdrowych fascynacji. A może tylko udajesz że rajcuje cię wizerunek dwu homków uprawiających seks w szafie?

Właśnie, boukun - żyj po swojemu i daj innym żyć po swojemu. O to właśnie chodzi.. Bo rezerwowanie dla siebie czegoś na wyłączność jest niegodne człowieka cywilizowanego, rozumiesz to,... mały hitlerku?

Data: 2013-01-26 10:37:31
Autor: Joschi
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ke06s9$qb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przeczytaj jeszcze raz, to co skomentowałeś i odnieś się merytorycznie, co w tym zapisie jest niezdrowego i nienaturalnego? To nie ma nic do życia pedałów w ich szafach czy innych zakamarkach...

Data: 2013-01-26 10:07:14
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 01:59, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Sa rowni i rowniejsi. Alez naiwny jest ten ciszek :-)

Data: 2013-01-26 10:56:45
Autor: Przemysaw M.
"Gdy miałem 18 lat wierzyłem w Platfo rmę Obywatelską"
Dnia Sat, 26 Jan 2013 10:07:14 +0100, wychodek u2 napisa(a):

[...]

Ach ci biedni pisowcy. Oni wci pokrzywdzeni.
--

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy

Data: 2013-04-13 19:44:15
Autor: abc
"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"

Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:ke099m$q6$1dont-email.me...

Zobaczymy

Data: 2013-01-26 11:27:30
Autor: mkarwan
"Gdy miałem 18 lat wierzyłem w Platformę Obywatelską"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kdv9q2$340$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-29 16:47:19
Autor: T.
[...]

Przecież nikt nikomu nie zabrania zawarcia małżeństwa! Nikt nie jest dyskryminowany. Tyle że małżeństwo to związek mężczyzny i kobiety.
Równie dobrze mógłbyś mieć pretensje że nie zatrudniają niewidomych jako kierowców autobusów. To jawna dyskryminacja niepełnosprawnych!
T.

"Gdy miaem 18 lat wierzyem w Platform Obywatelsk"