Gdy ona bluźnić będzie przeciwko Bogu

Data: 2012-07-21 17:17:07
Autor: abc
Gdy ona bluźnić będzie przeciwko Bogu
Ktoś, kto zaplanował ten koncert, starannie dobrał wszystkie szczegóły, żeby
uderzyć nas między oczy, prosto w mózg, żebyśmy nie wiedzieli, co się dzieje
i o co chodzi albo przynajmniej byśmy skakali z radości, gdy ona bluźnić
będzie przeciwko Bogu - pisze o koncercie Madonny prof. Piotr Jaroszyński.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/koncert_madonny__szatanski_projekt,_zeby_uderzyc_nas_miedzy_oczy,_prosto_w_mozg_22712

Data: 2012-07-21 10:56:36
Autor: J-23
Gdy ona bluźnić będzie przeciwko Bogu
On 21 Lip, 17:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kto , kto zaplanowa ten koncert, starannie dobra wszystkie szczeg y, eby
uderzy nas mi dzy oczy, prosto w m zg, eby my nie wiedzieli, co si dzieje
i o co chodzi albo przynajmniej by my skakali z rado ci, gdy ona blu ni
b dzie przeciwko Bogu - pisze o koncercie Madonny prof. Piotr Jaroszy ski.

Wi cejhttp://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/koncert_madonny__szatanski_pro...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

modly do najwyzszego nie pomogly? olewa to, i koncert sie odbedzie

Data: 2012-07-21 19:58:32
Autor: u2
W dniu 2012-07-21 19:56, J-23 pisze:
modly do najwyzszego nie pomogly? olewa to, i koncert sie odbedzie

Przeciwko mnie nie bluzni wiec koncert sie odbedzie, ale ja nie pojde na
jej koncert :-)

Data: 2012-07-21 11:09:49
Autor: J-23
On 21 Lip, 19:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-07-21 19:56, J-23 pisze:

> modly do najwyzszego nie pomogly? olewa to, i koncert sie odbedzie

Przeciwko mnie nie bluzni wiec koncert sie odbedzie, ale ja nie pojde na
jej koncert :-)

tez nie ide. slucham innej muzy - jazzu

Data: 2012-07-21 21:38:45
Autor: u2
W dniu 2012-07-21 20:09, J-23 pisze:
On 21 Lip, 19:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Medona slabiutka jest wokalnie, ale nadrabia bluznierstwem.

Data: 2012-07-21 21:54:07
Autor: pluton
Gdy ona bluźnić będzie przeciwko Bogu
 ale ja nie pojde na
jej koncert :-)

Madonna się popłacze.

Nullification

Data: 2012-07-21 18:40:49
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

[...]

Co jeszcze ciekawego można wyczytać dzisiaj na Frondzie?

Lefebryści wypowiadają posłuszeństwo Papieżowi:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/oswiadczenie_kapituly_generalnej_bractwa_kaplanskiego_swietego_piusa_x_22715/

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-21 21:33:36
Autor: jerzy.n

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:500ac841$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba uderza w mózg poszczególnego śmiecia który ma problemy z doborem rozrywki i jest alternatywa i się nie idzie na dany koncert lub wyłącza TV. W domu to jest tzw. "pilot" do sterowania TV , chyba ze nie dopuszczają ., ale skargi na traktowanie w domu to do rodzinki prośże ...

Data: 2012-07-21 21:52:15
Autor: pluton
[...]

I co robi porzadny ksiadz ?

Nullification