Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce nic się nie dzieje

Data: 2015-06-21 20:07:18
Autor: winiarsky
Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce nic się nie dzieje
Witam, zakupiłem dzisiaj motocykl enduro (kinroad), wszystko fajnie pośmigałem chwile. Poszedłem zjeść obiad i chciałem znowu pojeździć, ale gdy go zapaliłem i przegazowałem z 2 razy i chciałem go zgasić to motor nadal działał, przekręcałem kluczyk wyjmowałem wyłączyłem przycisk energi. Gdy go zgasiłem wbijając bieg i puszczając sprzęgło bez gazu, to motocykl juz nie reaguje na przekęcanie kluczykiem, przekręcam nic sie nie zaświeca poprostu cisza. Czy to może być wina stacyjki ?  Dodam również że jestem mało obeznany w motocyklach więc prosze o szczegółowe wypowiedzi. --

Data: 2015-06-21 22:17:01
Autor: Grzybol
Użytkownik "winiarsky" <winiarsky1409@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kinroady to bardzo zaawansowana technologia. Mają wbudowany automat, który sprawdza zawartość tłuszczu w posiłkach - jak za tłusto wpieprzasz, to automat blokuje stacyjkę. Myślę, że po prostu zjadłeś za dużo i za tłusto. Zrób 3 dni głodówki o samej wodzie i myślę, że stacyjka zadziała.

--
Grzybol

Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce nic się nie dzieje