Gdy rozum śpi .....

Data: 2010-10-19 16:20:08
Autor: cirrus
Gdy rozum śpi .....
# Kto sieje wiatr ten budzi szaleńców. To Kaczyńscy posiali wiatr atakując bez pardonowo obecny kształt Polski i ludzi, których uznali za wrogów. To oni zaczęli wojnę polityczną. I to Jarosław Kaczyński podjął ją z całą ostrością w dniu gdy przegrał. Teraz chce zwłokami nieszczęśliwego człowieka zamknąć usta swoim przeciwnikom. To cyniczna perfidia siewcy zamętu politycznego w kraju. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hwh3m

--
stevep

Data: 2010-10-19 16:40:54
Autor: wekon
Gdy rozum śpi .....
[...]

"Nazywam się Waldemar Kuczyński.
Witam na mojej i mojej rodziny stronie. Jestem ekonomistą i publicystą, od czasu do czasu politykiem. Działałem w PZPR itd itd...."

ot stefek i jego "źródła"

wekon

Data: 2010-10-19 17:14:32
Autor: heÂŽsk
Gdy rozum śpi .....
On Tue, 19 Oct 2010 16:20:08 +0200, "cirrus"
[...]

 tak jak juz powiedzialem, z racji wykonywanego zawodu sporo podrozuje
 i spotykam wielu ludzi. ludzie maja dosc kaczynskiego! maja dosc jego
 ciaglego jatrzenia i siania zametu. ludzie potrzebuja spokoju a nie  ciaglego jazgotu przegranego prezydenta-samozwanca. od poczatku mowie
 pis powinien jak najszybciej pozbyc sie kaczynskiego zanim wygubi ich
 i skloci caly narod. ten opetany nienawiscia czlowiek jest chory!

Gdy rozum śpi .....