Gdy wszystko przechlasz i przecpasz...

Data: 2020-06-30 22:12:51
Autor: marios
Gdy wszystko przechlasz i przecpasz...
W dniu 12.06.2020 o 18:11, ąćęłńóśźż pisze:
Krew mnie zalewa, gdy jakieś komedianty żalą się, że życie przepili:
www.onet.pl/muzyka/onetmuzyka/krzysztof-cugowski-martwi-sie-czy-bedzie-mial-z-czego-zyc-co-dalej/6etf9v9,681c1dfa No qrwa górnicy kolejni lub kolejarze...
A były składki na emerytury twórcze, za pośrednictwem swojego związku (nie wiem, czy są jeszcze utrzymane, ale raczej nie przepadły).

To onet. Taka telewizja nowej generacji
Te narzekania C są już nudne, ile razy już to słyszałem ..
Niektórzy znani są z pewnych stałych fragmentów swoich powiedzeń/zachowań. Wystarczy ich odpytać np. dwa razy do roku, dla formalności, bo wiadomo co się usłyszy jak zwykle i już można zrobić sensację.
Dlatego , powtarzam się, nie oglądam telewizji (przynajmniej staram się, po żadną postacią), aby mnie krew nie zalewała - przynajmniej z tej strony.

Gdy wszystko przechlasz i przecpasz...