Gdyby Gierek był nieśmiertelny

Data: 2011-10-23 15:48:31
Autor: boukun
Gdyby Gierek był nieśmiertelny
Gdyby Gierek był nieśmiertelkny i jakimś cudem rządził Polską do dzisiaj, gdyby nie było olimpiady w Moskwie w 1980 roku i naszej związanej z tym "pomocy", gdyby Polakom udało się w latach '80 pozbyć Rosjan stacjonujących w Polsce i związanych z tym obciążeń, nie byłoby stanu wojennego, nie byłoby lat stagnacji po nim, nie byłoby Magdalenki i spisku okragłego stołu, nie byłoby podwójnego, potrójnego sprzedawania Polski obcym kapitałom, nie byłoby uzależnienia Polski od USA, nie byłoby udziału Polski w okupacji Iraku i Afganistanu...

....i Polska by dzisiaj była wolnym, i wysoko rozwiniętym krajem. Gdyby do dzisiaj rządził Gierek, nie byłoby tych rzeczy, o których wspomniałem, w Polsce byłaby dzisiaj już rozwinięta olbrzymia sieć autostrad, dróg krajowych, drugiej i trzeciej klasy. Polska byłaby niezalżna energetycznie, w każdym większym mieście byłyby cztery, pięć i więcej nitek podziemnej komunikacji metra, każdy Polak by miał darmowy domek, państwo dopłacałoby każedemu obywatelowi do zakupu nowego samochodu... Bylibyśmy najszczęśliwszym i najlepiej rozwiniętym narodem na świecie...

....ale wtedy by chyba międzynarodówka syjonistyczna rozpętała u nas krwawą rewolucję, żeby obsadzić potem takie PO, PiS i SLD...

boukun

Data: 2011-10-23 07:44:09
Autor: Tzva Adonai
Gdyby Gierek był nieśmiertelny
boukun napisał(a):

Gdyby Gierek byl niesmiertelny i jakims cudem rzadzil Polska do dzisiaj

Niestety nie jest, ale nadal żyje jego syn...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Adam_Gierek.JPG/800px-Adam_Gierek.JPG

Dostał się do Parlamentu Europejskiego z ramienia SLD-UP... Ma te same
geny co ojciec, mógłby podnieść Polskę z kolan, gdyby dano mu szansę...

Data: 2011-10-23 17:35:45
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:131f5f4b-c3c3-462b-945f-3f27c6934f4bg7g2000vbv.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

I pewno by mu sie udało, gdyby Polacy potrafili się znów zjednoczyć jak w 1980 roku i stworzyli 10 milionowy Ruch Solidarności z Adamem Gierkiem...

Ale na ten dzisiejszy motłoch raczej nie ma co liczyć...

boukun

Data: 2011-10-23 08:45:33
Autor: Tzva Adonai
Gdyby Gierek był nieśmiertelny
boukun napisał(a):

Ale na ten dzisiejszy motloch raczej nie ma co liczyc

Więcej wiary w naród!.. Jeśli chcesz zbawić Polaków i zrobić im
dobrze, to jednak powinieneś chociaż trochę ich lubić...

Data: 2011-10-23 20:09:21
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:81423e49-422c-4a31-a43f-b6538d59585ffk25g2000vbb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Ale na ten dzisiejszy motloch raczej nie ma co liczyc

Więcej wiary w naród!.. Jeśli chcesz zbawić Polaków i zrobić im
dobrze, to jednak powinieneś chociaż trochę ich lubić...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
52% da się lubić... ale to za mało, bo te pozostałe 48% to utrwalacze tego kurewskiego systemu, te 48% rujnuje przyszłość Polski, głosujuąc, biorąc udział w tej syjonistycznej hucpie pt. "wybory"...

boukun

Data: 2011-10-23 20:28:09
Autor: pluton
Gdyby Gierek był nieśmiertelny
Więcej wiary w naród!.. Jeśli chcesz zbawić Polaków i zrobić im
dobrze, to jednak powinieneś chociaż trochę ich lubić...

On nie chce nas zbawic, bo to jakis pieprzony sprzedawczyk.
Zamiast namawiac nas na glosowanie na prawdziwych Polakow
ciagle pieprzy, zeby siedziec w domu i nie isc na wybory,
zeby byli wybrani pacholki usa i moskwy.

Nullification

Data: 2011-10-23 20:48:52
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j81mf2$n9f$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Ty śmieciu, swoim postępowaniem umacniasz i legalizujesz na dziesiątki lat ten zgniły system, przez co skazujesz nie tylko siebie, ale i przyszłe pokolenia, także swoich bliskich na niewolę i upokorzenie...

boukun

Data: 2011-10-23 20:50:18
Autor: pluton
> [...]

pokolenia,
także swoich bliskich na niewolę i upokorzenie...

I na dodatek pisowiec.

Nullification

Data: 2011-10-23 20:59:38
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j81noh$r11$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pokolenia,
także swoich bliskich na niewolę i upokorzenie...

Tak jakby to robiło różnicę...

boukun

Data: 2011-10-23 15:50:17
Autor: pluton
Gdyby Gierek był nieśmiertelny

Gdyby Gierek był nieśmiertelkny i jakimś cudem rządził Polską do dzisiaj,

i gdyby babcia miala wasy, to by byla jaroslawem.

Nullification

Data: 2011-10-23 15:59:11
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-23 15:48, boukun pisze:
Gdyby Gierek był nieśmiertelkny i jakimś cudem rządził Polską do

Ja pamiętam Gierka z dzieciństwa, wcale nie było tak dobrze.

Data: 2011-10-23 16:01:22
Autor: boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j816ja$8cm$3news.onet.pl...
W dniu 2011-10-23 15:48, boukun pisze:
Gdyby Gierek był nieśmiertelkny i jakimś cudem rządził Polską do

Ja pamiętam Gierka z dzieciństwa, wcale nie było tak dobrze.

Bo w dzieciństwie miałeś jeszcze downa...

boukun

Data: 2011-10-23 16:05:57
Autor: jerzy.n

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j816pb$juh$1mx1.internetia.pl...
Ja pamiętam Gierka z dzieciństwa, wcale nie było tak dobrze.

Bo w dzieciństwie miałeś jeszcze downa...

Tobie przeszło, dziwne ...

Data: 2011-10-24 03:57:03
Autor: stevep
Dnia 23-10-2011 o 16:01:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Za to ty jesteś idiotą od urodzenia i to się nie zmieni.

--
stevep

Data: 2011-10-23 16:04:35
Autor: oyster
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

A to Gierek nie był żydem?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 16:24:18
Autor: boukun

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j816tl$sf8$1news.onet.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Nie, nawet żonę miał Polkę. Gumułka zrobił już z syjonistami w 1968 roku porządek..., ci odkuli się na plecach polskich robotników w 1980-1981 roku. Kiszczak jest syjonistą i poprzetykał Solidarność swoimi wtykami...

boukun

Data: 2011-10-23 16:34:32
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Nie chce mi się grzebać w śmieciach tej grupy, ale jestem pewien, że twierdziłeś zupełnie co innego.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 17:33:13
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Tylko tak ci się wydaje...

boukun

Data: 2011-10-23 20:22:58
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

No nie do końca - nie żyd, a żydowska marionetka:
"Nie otworzyl, tylko Zachod mu podstawil trojanskiego konia i ciach..., po Gierkowskiej marionetce w rekach zydowskich liberalow z PZPR przy wsparciu swiatowego zydostwa.
Proponuje poczytac sobie w archiwum "Jak zydokomuna nieustannie dazy do
likwidacji panstwa polskiego", zamiast smolic glodne kawalki.

boukun "
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 20:29:56
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Coś tam namotałeś... Gierka odstawiła hunta w 1980 roku..., a hunta była od 1944 roku przez NKWD zażydzona...

boukun

Data: 2011-10-23 20:32:41
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Coś tam namotałeś...

NIc nie namotałem - skopiowałem i wkleiłem twój własny post.

Gierka odstawiła hunta w 1980 roku..., a hunta była
od 1944 roku przez NKWD zażydzona...

boukun

Hm... tutaj też co innego twierdziłeś.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 20:46:21
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Namieszałeś, bo nie wiadomo jaki post cytujesz i co powycinałeś, nawet z tego co powklejałeś, nie można takich wniosków wyciagać, jakie wyciągasz...

boukun

Data: 2011-10-24 03:55:39
Autor: stevep
Dnia 23-10-2011 o 16:04:35 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Był starozakonny , ale dobrze się maskował.

--
stevep

Data: 2011-10-23 21:53:02
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

Gdyby Gierek był nieśmiertelkny

Totakbygo załatwiły, ja teroski tego Kadofiego...

Data: 2011-10-23 22:00:38
Autor: boukun

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:i87en8-gv1.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

Gdyby Gierek był nieśmiertelkny

Totakbygo załatwiły, ja teroski tego Kadofiego...

Właśnie o tym wspomniałem na końcu...

boukun

Data: 2011-10-24 07:02:23
Autor: zdumiony
[...]

A skąd byłyby pieniądze na darmowe domy i samochody? Trzeba by to komuś zabrać.

Data: 2011-10-24 13:43:39
Autor: boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j82rgt$pbl$1news.onet.pl...
[...]

Ależ oczywiście, pieniądze są, Polska jest bardzo bogatym krajem i samowystarczalna, ale złodzieje u władzy wszystko kradną dla siebie i obcych mocarstw...

Wystarczy odsunąć od władzy wszystkich, którzy od 22 lat mieszają w polityce...

boukun

boukun

Gdyby Gierek był nieśmiertelny