Gdyby Gierek był nieśmiertelny

Data: 2011-10-23 16:04:35
Autor: oyster
Gdyby Gierek był nieśmiertelny
Użytkownik - boukun napisał:
Gdyby Gierek był nieśmiertelkny i jakimś cudem rządził Polską do
dzisiaj, gdyby nie było olimpiady w Moskwie w 1980 roku i naszej
związanej z tym "pomocy", gdyby Polakom udało się w latach '80 pozbyć
Rosjan stacjonujących w Polsce i związanych z tym obciążeń, nie byłoby
stanu wojennego, nie byłoby lat stagnacji po nim, nie byłoby Magdalenki
i spisku okragłego stołu, nie byłoby podwójnego, potrójnego sprzedawania
Polski obcym kapitałom, nie byłoby uzależnienia Polski od USA, nie
byłoby udziału Polski w okupacji Iraku i Afganistanu...

...i Polska by dzisiaj była wolnym, i wysoko rozwiniętym krajem. Gdyby
do dzisiaj rządził Gierek, nie byłoby tych rzeczy, o których
wspomniałem, w Polsce byłaby dzisiaj już rozwinięta olbrzymia sieć
autostrad, dróg krajowych, drugiej i trzeciej klasy. Polska byłaby
niezalżna energetycznie, w każdym większym mieście byłyby cztery, pięć i
więcej nitek podziemnej komunikacji metra, każdy Polak by miał darmowy
domek, państwo dopłacałoby każedemu obywatelowi do zakupu nowego
samochodu... Bylibyśmy najszczęśliwszym i najlepiej rozwiniętym narodem
na świecie...

...ale wtedy by chyba międzynarodówka syjonistyczna rozpętała u nas
krwawą rewolucję, żeby obsadzić potem takie PO, PiS i SLD...

boukun

A to Gierek nie był żydem?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 16:24:18
Autor: boukun

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j816tl$sf8$1news.onet.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Nie, nawet żonę miał Polkę. Gumułka zrobił już z syjonistami w 1968 roku porządek..., ci odkuli się na plecach polskich robotników w 1980-1981 roku. Kiszczak jest syjonistą i poprzetykał Solidarność swoimi wtykami...

boukun

Data: 2011-10-23 16:34:32
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Nie chce mi się grzebać w śmieciach tej grupy, ale jestem pewien, że twierdziłeś zupełnie co innego.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 17:33:13
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Tylko tak ci się wydaje...

boukun

Data: 2011-10-23 20:22:58
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

No nie do końca - nie żyd, a żydowska marionetka:
"Nie otworzyl, tylko Zachod mu podstawil trojanskiego konia i ciach..., po Gierkowskiej marionetce w rekach zydowskich liberalow z PZPR przy wsparciu swiatowego zydostwa.
Proponuje poczytac sobie w archiwum "Jak zydokomuna nieustannie dazy do
likwidacji panstwa polskiego", zamiast smolic glodne kawalki.

boukun "
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 20:29:56
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Coś tam namotałeś... Gierka odstawiła hunta w 1980 roku..., a hunta była od 1944 roku przez NKWD zażydzona...

boukun

Data: 2011-10-23 20:32:41
Autor: oyster

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Coś tam namotałeś...

NIc nie namotałem - skopiowałem i wkleiłem twój własny post.

Gierka odstawiła hunta w 1980 roku..., a hunta była
od 1944 roku przez NKWD zażydzona...

boukun

Hm... tutaj też co innego twierdziłeś.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-23 20:46:21
Autor: boukun

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Namieszałeś, bo nie wiadomo jaki post cytujesz i co powycinałeś, nawet z tego co powklejałeś, nie można takich wniosków wyciagać, jakie wyciągasz...

boukun

Data: 2011-10-24 03:55:39
Autor: stevep
Dnia 23-10-2011 o 16:04:35 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Był starozakonny , ale dobrze się maskował.

--
stevep

Gdyby Gierek był nieśmiertelny