Gdyby "JarekPolskęzbaw" nie był komputrowy m analfabetą.

Data: 2014-04-04 06:51:41
Autor: stevep
Gdyby "JarekPolskęzbaw" nie był komputrowy m analfabetą.
# Ludzie oszaleli na punkcie sierściuchów, czyli jak zostałem kotem na  Facebooku

O tym, że koty potrafią podbić nasze serca (zwłaszcza w internecie) wiemy  nie od dziś. Furorę robił swego czasu Grumpy Cat. W Polsce natomiast  powstał cały kult „Paczaizmu” od kota z "Co ja pacze". Jednak w życiu nie  zdawałbym sobie sprawy z tego, że ludzie sami mogą wcielać się w role  kotów. Nie sądziłem również, że internauci będą próbować rozmawiać z  kotami. A robią tak. Skąd wiem? Bo założyłem fanpage'a dla kota na  Facebooku, a świat kociarzy mnie przeraził. #
Ze strony:
http://skroc.pl/51456

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-04 18:04:50
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xdrzsfgm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Patrzałby pogodę na zagranicznym kanale czylin TVN i dziwiłby się dlaczego pokazuja Litwę, a Polski już nie! Ale on to zmieni! Polska będzie wszędzie!

MW

Gdyby "JarekPolskęzbaw" nie był komputrowy m analfabetą.