Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske

Data: 2011-03-16 15:30:23
Autor: Bruner
Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske
Data: 2011-03-16 14:02:52
Autor: brat_olin
Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske
On 16 mar, 20:30, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
Rzad USA "rozczarowany" zawieszeniem restytucji mienia
zydowskiego
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9268424,Rzad_USA__rozc...

Eee tam.  Rzad USA musial cos powiedziec, zeby nie wyjsc na
antysemitow.  Tam podobno masa syjonistow w Parlamencie..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-03-16 21:18:26
Autor: obserwator
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
> [...]

Eee tam.  Rzad USA musial cos powiedziec, zeby nie wyjsc na
antysemitow.  Tam podobno masa syjonistow w Parlamencie..

nic nie powiedzial. GW powoluje sie na PAP i na IAR (to polska agencja
radiowa), ktora z kolei powoluje sie na izraelska agencje Haaretz.

W njusach Haaretz,tez tej informacji nie ma:

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense

Przeciez to kolejna sciema i podpucha w stylu GW-na. Ten rzecznik rzadu USA, tez nic nie powiedzial co byloby opublikowane.Przeciez to mozna szybko sprawdzic.

GW wraz z Sikorskim, robia Polakow w konia.

Data: 2011-03-16 21:27:02
Autor: obserwator
> [...]

Eee tam.  Rzad USA musial cos powiedziec, zeby nie wyjsc na
antysemitow.  Tam podobno masa syjonistow w Parlamencie..

tam takze sporo jest agentow Putina, tak jak w Polsce.
Niektorzy sa aktywni np.w sieci. --

Data: 2011-03-16 22:05:36
Autor: boukun
Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:6f0b0a6a-be0e-43ac-ab00-d3bf47fa8cb2l11g2000yqb.googlegroups.com...

Calkiem jak u nas...

boukun

Data: 2011-03-16 20:32:52
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 20:30, Bruner pisze:
Rzad USA "rozczarowany" zawieszeniem restytucji mienia zydowskiego

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9268424,Rzad_USA__rozczarowany__zawieszeniem_restytucji_mienia.html

Oj tam brunetko, rozumiem że liczysz na złote żniwa, ale lepiej pomyśl o
emigracji do hameryki, tam są twoi ziomkowie w tym pan Eizenstat. Na
pewno będzie hojny :)

"Na konferencji prasowej specjalny doradca sekretarza stanu ds.
Holocaustu Stuart Eizenstat powiedział, że USA rozumieją wymogi
budżetowe Unii Europejskiej, na które powołuje się rząd polski
wstrzymując restytucję, ale zauważył, że sytuacja gospodarcza Polski
jest lepsza niż wielu innych krajów europejskich."

Data: 2011-03-16 15:41:11
Autor: Bruner
Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske
Data: 2011-03-16 20:56:40
Autor: u2
Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske
W dniu 2011-03-16 20:41, Bruner pisze:
a ty ze swoim idolem nie chcesz leciec

http://top1-1.com/wp-content/uploads/2010/04/kaczynski-zydem-jest-1.jpg

Brunetko, już Czesiek Bielecki nazwał Jarka Kaczyńskiego tłustym Żydem.

Powtarzam, ja na PiS nie głosowałem, ale jak inne Żydki-komuszki będą
tak zaciekle ich atakować to rozważę taką możliwość :)

Data: 2011-03-16 21:32:14
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ilr34k$ubq$1news.onet.pl...
Rzad USA "rozczarowany" zawieszeniem restytucji mienia zydowskiego

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9268424,Rzad_USA__rozczarowany__zawieszeniem_restytucji_mienia.html
A co na to żona naszego mistra spraw zagranicznych?
Czy nasze MSZ wyrazi swój sprzeciw w tak bezceremonialne wpieprzanie się USA w nasze sprawy?
AZ

Data: 2011-03-16 20:52:06
Autor: obserwator
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
A co na to żona naszego mistra spraw zagranicznych?
Czy nasze MSZ wyrazi swój sprzeciw w tak bezceremonialne wpieprzanie się USA w nasze sprawy?

Problem z ta informacja jest taki,ze ani PAP (na ktory powoluje sie GW), ani
zachodnie agencje nie podaly takieg news(a).

To jakas wiadomosc wymyslona.

Data: 2011-03-17 07:34:44
Autor: sofu
[...]

Żydzi widzą, że na Kościół się znalazły i pieniadze i nieruchomości w stosunku 1/1 (pełne zapokojnie roszczeń) w miliardowych kwotach przeliczeniwych, to dla czego nie mieliby się domagać podobnego zaspokojenia roszczeń?!
Oczywiscie na szarym koncu są tu obywatele Polski, których ma się głęboko w dupie. Ci nawet w projektach nie mieli dostać 100 % za utracone mienie, a jedynie bodajże od 15 do 30 % max.

sofu

Gdyby Kaczor rzadzil to by zydzi juz dawno rozkradli Polske