"Gdyby PiS wygrał wybory, uciekam do Niemiec".

Data: 2011-04-01 09:26:48
Autor: Przemysław W
"Gdyby PiS wygrał wybory, uciekam do Niemiec".
W moim przekonaniu PiS nie wygra wyborów. Ale gdyby tak się stało, chwycę bociana za nogi i uciekam do Niemiec. Ja w sekcie nie chcę żyć, chcę żyć w normalnym państwie - powiedział poseł PSL Stanisław Żelichowski w rozmowie z dziennikiem "Polska The Times".

- Przeżyłem już rozmowy z PiS, próbowaliśmy przecież stworzyć koalicję. I najważniejszy dylemat był taki, że my chcieliśmy silnego państwa, silnych organizacji pozarządowych, samorządów, gospodarki, a PiS chciał silnej prokuratury, CBA, CBŚ - dodał.

Na pytanie czy w kampanii PSL sięgnie po Adama Małysza, powiedział: "Sprawiłoby mi ogromną satysfakcję, gdyby Adam Małysz był w moim klubie. Chodziłbym dumny jak paw. Ale szanując pana Małysza, szanując jego wielkość, jako sportowca i człowieka, który na przełomie dziejów, kiedy mieliśmy kompleksy, jak wejść do Unii, przeskoczył nas wszystkich, myślę, że wybierze inną drogę jak polityka".

Stwierdził natomiast, że o wyniku PSL decydują dwie rzeczy: szyld partyjny jest oceniany na jakieś 5-6 procent. A druga sprawa, to nasze listy. Będą na nich znani w swoich środowiskach ludzie, znani i szanowani.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Gdyby-PiS-wygral-wybory-uciekam-do-Niemiec,wid,13278670,wiadomosc_prasa.html

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."GIF89a

Data: 2011-04-01 10:16:08
Autor: Ptica
To uciekaj juz teraz bo pozniej moze byc za pozno .

Data: 2011-04-02 12:17:55
Autor: cytryna
[...]

Spoko Zelichowski z RFN mamy podpisaną umowę o ekstradycji - za liczne łajdactwa przyjdzie się rozliczyć razem z Waldziem co to "Panie Waldku,
pan się nie boi".Szykujta gacie i ciepłe onuce - obaj!

--

"Gdyby PiS wygrał wybory, uciekam do Niemiec".