"Gdyby PiS wygrał wybory, uciekam do Niemiec".

Data: 2011-04-02 12:17:55
Autor: cytryna
"Gdyby PiS wygrał wybory, uciekam do Niemiec".
W moim przekonaniu PiS nie wygra wyborów. Ale gdyby tak się stało, chwycę

bociana za nogi i uciekam do Niemiec. Ja w sekcie nie chcę żyć, chcę żyć w

normalnym państwie - powiedział poseł PSL Stanisław Żelichowski w rozmowie z

dziennikiem "Polska The Times".

Spoko Zelichowski z RFN mamy podpisaną umowę o ekstradycji - za liczne łajdactwa przyjdzie się rozliczyć razem z Waldziem co to "Panie Waldku,
pan się nie boi".Szykujta gacie i ciepłe onuce - obaj!

--

"Gdyby PiS wygrał wybory, uciekam do Niemiec".