Gdyby Prezydentem został...

Data: 2010-08-06 22:41:59
Autor: Lorn
Gdyby Prezydentem został...
.... Jaruś. Puste krzesło obok, ten kurwik w oku zemsty i nienawiści. :> Pierwsza wizyta? Oczywiście pod krzyżem wśród fanatyzmu, który chętnie się do niego przybije :>

Data: 2010-08-06 23:27:14
Autor: Jaksa
Gdyby Prezydentem został...
On Fri, 06 Aug 2010 22:41:59 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

... JaruÅ›. Puste krzesÅ‚o obok, ten kurwik w oku zemsty i nienawiÅ›ci. :>  Pierwsza wizyta? OczywiÅ›cie pod krzyżem wÅ›ród fanatyzmu, który chÄ™tnie  siÄ™ do niego przybije :>

Czy ktos ci tu juz powiedzial ze jestes infantylnym idiota, Lornus?

Masz tak po rodzicach czy skutek jakiegos nieszczesliwego wypadku,
jak updadek na glowe przy porodzie?

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:18:48
Autor: Lorn
Gdyby Prezydentem został...
W dniu 2010-08-06 23:27, Jaksa pisze:
[...]

Jacy jesteście prymitywni... Może tak jakaś argumentacja? :> Ups, od kogo ja wymagam merytorycznej dyskusji. ;> Pisz po polsku, to nie chat onetu :>

Data: 2010-08-07 00:29:16
Autor: Jaksa
Gdyby Prezydentem został...
On Sat, 07 Aug 2010 00:18:48 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Rozwijasz sie Lornus, pierwszy chyba post od ciebie,
gdzie nie kwilisz cos o Jarusiu, pierdolo.

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:32:34
Autor: Lorn
Gdyby Prezydentem został...
W dniu 2010-08-07 00:29, Jaksa pisze:
[...]

To było o tobie :> Takim małym fanatycznym, ale pożytecznym idiotą :> Fajnie czasami podkarmić takiego trolla jak ty... Robicie się zabawni :> Wiesz dlaczego? :> Bo zamiast argumentów wyskakujecie ad personam ze swoimi głupimi pyskówkami :>

Data: 2010-08-07 00:41:19
Autor: Jaksa
Gdyby Prezydentem został...
On Sat, 07 Aug 2010 00:32:34 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

To byÅ‚o o tobie :> Takim maÅ‚ym fanatycznym, ale pożytecznym idiotÄ… :>  Fajnie czasami podkarmić takiego trolla jak ty... Robicie siÄ™ zabawni :>  Wiesz dlaczego? :> Bo zamiast argumentów wyskakujecie ad personam ze  swoimi gÅ‚upimi pyskówkami :>

I co jeszcze pierdolo?

Jaksa

Data: 2010-08-07 00:46:53
Autor: Lorn
Gdyby Prezydentem został...
W dniu 2010-08-07 00:41, Jaksa pisze:
[...]

Kolejny komentarz w stylu 'głupi, ale zawsze komentarz' :)

Data: 2010-08-07 09:07:08
Autor: %he®sk%
Gdyby Prezydentem zosta³...
On Fri, 06 Aug 2010 23:27:14 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

> [...]

Czy ktos ci tu juz powiedzial ze jestes infantylnym idiota, Lornus?

Masz tak po rodzicach czy skutek jakiegos nieszczesliwego wypadku,

 brak ci argumentow, co ? ;o))))))))))))))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-07 09:07:08
Autor: %he®sk%
Gdyby Prezydentem zosta³...
[...]

 martunia by mieszkala sobie w palacu.  prezes pis wedrowal by sobue po salonach. sielanka.  na szczescie durnowaty narod wybral na prezia agenta.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-07 12:10:05
Autor: CeSaR
Gdyby Prezydentem zosta³...
martunia by mieszkala sobie w palacu.
prezes pis wedrowal by sobue po salonach. sielanka.
na szczescie durnowaty narod wybral na prezia agenta.

Macierewicz dosta³by du¿y pokój, wydrukowa³ sobie listê wszystkich Polaków i odznaczy³ na niej nie-agentów.....
No i zdemaskowa³by przynajmniej ze 3 "uk³ady" ponadnarodowe.....

Gdyby Prezydentem został...