Gdyby choć kilku na wyspie miało broń, to by nie było masakry !.

Data: 2011-07-25 12:00:42
Autor: WW
Gdyby choć kilku na wyspie miało broń, to by nie było masakry !.
Witam

Może czas skończyć z poprawno¶ci± polityczna i swoje bezpieczeństwo wzi±ć w swoje ręce ?.
Gdyby kilku miało broń na wyspie, to by go odstrzelili i był by spokój. Dzięki powszechnej wierze, że państwo = policja nas obroni, facet chodził godzinę po wyspie i niezagrożony strzelał do ludzi jak do kaczek. Z powodu braku kary ¶mierci, dostanie 20 lat, potem go zbadaj± i wyjdzie po 8.

Przestępca zawsze ma broń !!!!

"Ten rok przejdzie do historii. Pierwszy raz w cywilizowanym kraju istnieje pełna rejestracja broni. Nasze ulice będ± bezpieczniejsze, a nasza policja bardziej sprawna. W przyszło¶ci cały ¶wiat będzie nas na¶ladował"
Adolf Hitler

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-07-25 04:20:34
Autor: Leszczur
On 25 Lip, 12:00, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Może czas skończyć z poprawno¶ci± polityczna i swoje bezpieczeństwo
wzi±ć w swoje ręce ?

Nooo - juz widzę tych 11-latków z kałachami jak gnaj±, zeby zastrzelić
"policjanta".

Gdyby kilku miało broń na wyspie, to by go odstrzelili i był by spokój.

Nie - rozmiar masakry byłby prawdopodobnie mniejszy. I to nie tak, że
Norwegia jest krajem w którym obywatele nie posiadaj± broni. Ale na
pewno nie maj± jej dzieci.

[...]

Nie s±dzę skoro ma być oskarżony o zamach terrorystyczny. W tym
przypadku przepisy s± chyba ostrzejsze.

Przestępca zawsze ma broń !!!!

Pełna zgoda. Zaostrzanie przepisów nie powoduje zmniejszenia
dostępno¶ci do broni dla bandytów.
Z drugiej strony złagodzenie przepisów wpływa na wzros ilo¶ci wypadków
z użyciem broni. Kto wie czy w skali roku koszty nie przewyższaj±
korzy¶ci. Szwajcaria ma jedne z łagodniejszych przepisów i broń jest
dostępna w większo¶ci gospodarstw domowych. Płac± za to jednym z
najwyższych współczynników przemocy domowej z wykorzystaniem broni
oraz wyżej wspomnianych wypadków.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-25 14:22:50
Autor: WW
Gdyby choć kilku na wyspie miało broń , to by nie było masakry !.
W dniu 2011-07-25 13:20, Leszczur pisze:

Nooo - juz widzę tych 11-latków z kałachami jak gnają, zeby zastrzelić
"policjanta".

Młodzieżówce Partii Pracy znacznie bliżej wiekowo do młodzierzówki PiS czy PO niż do szkoły podstawowej.

Gdyby kilku miało broń na wyspie, to by go odstrzelili i był by spokój.

Nie - rozmiar masakry byłby prawdopodobnie mniejszy.

Dlaczego tak sÄ…dzisz ?

Nie sądzę skoro ma być oskarżony o zamach terrorystyczny. W tym
przypadku przepisy sÄ… chyba ostrzejsze.

Nie, poprawność polityczna.

Przestępca zawsze ma broń !!!!

Pełna zgoda. Zaostrzanie przepisów nie powoduje zmniejszenia
dostępności do broni dla bandytów.
Z drugiej strony złagodzenie przepisów wpływa na wzros ilości wypadków
z uĹĽyciem broni. Kto wie czy w skali roku koszty nie przewyĹĽszajÄ…
korzyści.

W małej Norwegii 100 osób by się zastrzeliło przy czyszczeniu broni - wielce nieprawdopodobne ?

Szwajcaria ma jedne z łagodniejszych przepisów i broń jest
dostępna w większości gospodarstw domowych. Płacą za to jednym z
najwyższych współczynników przemocy domowej z wykorzystaniem broni
oraz wyĹĽej wspomnianych wypadkĂłw.

O ile wyżej niż u nas z wykorzystaniem noży, tłuczków, siekier czy innych utensyliów kuchennych lub gospodarskich ?.

Pozdrawiam

„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiocha a Polak burakiem”

Data: 2011-07-25 05:33:17
Autor: Leszczur
On 25 Lip, 14:22, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

> "policjanta".

Młodzieżówce Partii Pracy znacznie bliżej wiekowo do młodzierzówki PiS

Możliwe, ale podobno gross ofiar stanowiły jednak osoby nastoletnie.

> Nie - rozmiar masakry byłby prawdopodobnie mniejszy.

Dlaczego tak s±dzisz ?

Bo reagowac można dopiero na akcję. Tu nie byłoby mowy o żadnym
działaniu prewencyjnym.

> Nie s±dzę skoro ma być oskarżony o zamach terrorystyczny. W tym
> przypadku przepisy s± chyba ostrzejsze.

Nie, poprawno¶ć polityczna.

Nie wydaje mi się, ale nie znam norweskiego prawa karnego.

> [...]
> korzy¶ci.

W małej Norwegii 100 osób by się zastrzeliło przy czyszczeniu broni -

Popatrz na to tak - takie ataki w Norwegii zdarzaj± się z często¶ci±
raz na kilkana¶cie lat. Wypadki z broni± s± mniej widoczne, ale w tej
skali czasu mog± nie¶ć ze sob± dużo więcej ofiar. To tak jak z
katastrofami lotniczymi - gdy juz do nich dojdzie to o każdej słychać
na całym ¶wiecie. W tym samym czasie w wypadkach samochodowych ginie
100x więcej osób, ale generalnie się o tym nie mówi (nie w ¶wiatowych
mediach). A patrz±c na doniesienia mediów możnaby wyci±gn±ć wniosek,
ze to samolot jest najbardziej niebezpiecznym ¶rodkiem transportu.

> [...]

O ile wyżej niż u nas z wykorzystaniem noży, tłuczków, siekier czy
innych utensyliów kuchennych lub gospodarskich ?.

A co to ma do rzeczy? Przecież przemocy domowej nie ograniczysz
wprowadzaj±c rejestrację nożyczek i pilkników do drewna.
Jabłka porównujmy do jabłek, a gruszki do gruszek.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-26 19:10:09
Autor: [He®Sk]
On Mon, 25 Jul 2011 14:22:50 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

> "policjanta".

Młodzieżówce Partii Pracy znacznie bliżej wiekowo do młodzierzówki PiS czy PO niż do szkoły podstawowej.

zdecyduj sie: "ż" czy "rz" ? ;o)))

 [...]

> [...]

O ile wyżej niż u nas z wykorzystaniem noży, tłuczków, siekier czy innych utensyliów kuchennych lub gospodarskich ?.

 w krajach skandynawski za kradziez ucinano dlon.  u nas kradziez byla i jest bohaterstwem. moze nie
 zawsze bezposrednia ale brak poszanowania wlasnosci
 prywatnej jest powszechny. co ciekawsze prawo toleruje
 tego typu zachowania. byle menel moze nasrac ci na  twoich marmurowych schodach, a ty mozesz mu skoczyc.
 niska szkodliwosc spoleczna czynu. skopiesz mu jego  zasrany tylek, to ty masz problem, nie on. nic nie
 mozesz zrobic. nic. zapytaj dzielnicowego.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-25 14:40:38
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 12:00:42 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Akurat, pewnie sami by się postrzelali po pijaku.

--
stevep

Data: 2011-07-26 08:19:12
Autor: WW
Gdyby choć kilku na wyspie miało broń , to by nie było masakry !.
W dniu 2011-07-25 14:40, stevep pisze:

Akurat, pewnie sami by siÄ™ postrzelali po pijaku.

Obezwładnimy porażającą siłą argumentów, nie wiem co odpowiedzieć.

Pozdrawiam
   WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
    Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-07-26 08:40:38
Autor: A. Filip
Gdyby choć kilku na wyspie miało broń, masakry !.
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Dnia 25-07-2011 o 12:00:42 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Witam

Może czas skończyć z poprawnością polityczna i swoje bezpieczeństwo
wziąć w swoje ręce ?.
Gdyby kilku miało broń na wyspie, to by go odstrzelili i był by
spokój. Dzięki powszechnej wierze, że państwo = policja nas obroni,
facet  chodziĹ‚ godzinÄ™ po wyspie i niezagroĹĽony strzelaĹ‚ do ludzi
jak do  kaczek. Z powodu braku kary Ĺ›mierci, dostanie 20 lat, potem
go zbadajÄ… i  wyjdzie po 8.

Przestępca zawsze ma broń !!!!

"Ten rok przejdzie do historii. Pierwszy raz w cywilizowanym kraju
istnieje pełna rejestracja broni. Nasze ulice będą bezpieczniejsze,
nas  naĹ›ladowaĹ‚"
Adolf Hitler

Akurat, pewnie sami by siÄ™ postrzelali po pijaku.

Czyli Adolf H. miał rację? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Do trzydziestki grzeje ĹĽona, po trzydziestce wĂłdka, a potem nawet piec

Data: 2011-07-26 19:10:09
Autor: [He®Sk]
On Mon, 25 Jul 2011 12:00:42 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 w naszym kraju posiadanie broni zawsze bylo przywilejem.  oznaczalo przynaleznosc do kasty wladzy. tak jak tatuaz w ss.
 dzisiejsze zezwolenia sa oparte na zupelnie niezrozumialych
 zasadach, mozna nazwac je uznaniowymi. czasem na pytanie:  "po co to panu?" chcialoby sie odpowiedziec: by wystrzelac  takich kretynow! dlatego poslusznie wypelniamy kolejne
 rubryczki, dostarczamy zaswiadczenia by po kilku miesiacach  otrzymac stosowny papierek. bandzior nie potrzebuje ani
 wnioskow, zaswiadczen, a tym bardziej zezwolen. to caly  paradoks tego systemu. --

Data: 2011-07-26 19:32:15
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

do kaczek. Z powodu braku kary śmierci, dostanie 20 lat, potem go
zbadajÄ… i wyjdzie po 8.

Przestępca zawsze ma broń !!!!

"Ten rok przejdzie do historii. Pierwszy raz w cywilizowanym kraju
istnieje pełna rejestracja broni. Nasze ulice będą bezpieczniejsze, a
nasza policja bardziej sprawna. W przyszłości cały świat będzie nas
naśladował"
Adolf Hitler

A podasz *dokładnie* kiedy Adolf H.to powiedział i na jakim źródle się
opierasz? Bo bez tego ten świetny cytat na oszołomów od bezbronności
traci bardzo wiele na wartości.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Właściwością człowieka mądrego jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.

Gdyby choć kilku na wyspie miało broń, to by nie było masakry !.