Gdyby dzisiaj w Polsce był PRL

Data: 2011-11-07 13:19:15
Autor: boukun
Gdyby dzisiaj w Polsce był PRL
Produkowalibyśmy swoje samoloty pasażerskie w PZL Świdnik i nie potrzebowalibyśmy tego zawodnego dziadostwa z Boeinga. Do dupy, z tymi amerykańskimi samolotami, zrezygnujmy z tego dziadostwa. Zbudujmy państwowe zakłady lotnicze i będziemy mieli instrukcje obsługi po polsku...

boukun

Data: 2011-11-07 04:26:03
Autor: jacekbialy0
On 7 Lis, 13:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Pogadaj o tym z Korwinem
jb

Data: 2011-11-07 16:41:29
Autor: stevep
Dnia 07-11-2011 o 13:19:15 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A samochody Syrena i Warszawa oraz pralki Frania to nie?

--
stevep

Data: 2011-11-07 16:45:17
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4k1vfxg50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Wytłumacz mi, dlaczego prezydent zrobił dzisiaj z siebie wała?

boukun

Data: 2011-11-08 08:22:45
Autor: stevep
Dnia 07-11-2011 o 16:45:17 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Wg pierwszej zasady kultury wg jadrysa nie odpowiada się pytaniem na  pytania, paniał? Co z Syrenami, Warszawami i Franiami?

--
stevep

Data: 2011-11-08 11:41:56
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4l9f7ae50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Byłyby lepsze dzisiaj jak Mercedesy, BMW, czy Miele...

boukun

Data: 2011-11-08 16:27:20
Autor: stevep
Dnia 08-11-2011 o 11:41:56 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Syrena jako motopompa, Frania do mieszania pasz treściwych?

--
stevep

Data: 2011-11-09 05:30:50
Autor: Jacek Biały
On 8 Lis, 08:22, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-11-2011 o 16:45:17 boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

> boukun

Wg pierwszej zasady kultury wg jadrysa nie odpowiada się pytaniem na

A według twojej ?

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-08 03:12:20
Autor: sofu
[...]

A ocet jaki był dobry........

sofu

Data: 2011-11-08 11:42:28
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:j9a365$sa5$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dzisiaj mamy chiński, z ryżu...

boukun

Data: 2011-11-08 12:28:07
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb90f4c$0$8455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I nic polskiego...
Wszystko od 22 lat zrujnowali, doprowadzili do ruiny, wyprzedaży i zaorali...
Rozkradli jednym słowem nasz majątek narodowy syjoniści, rządzący Polską od 22 lat...

boukun

Data: 2011-11-08 13:08:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9b3qh$f0h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale dom ci zostawili? Jeśli tak, to się ciesz.

Data: 2011-11-08 13:22:13
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb91bda$0$5808$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo dom mój nigdy nie był państwowy. Dom to nie zakład pracy...

boukun

Data: 2011-11-08 16:49:09
Autor: stevep
Dnia 08-11-2011 o 12:28:07 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Pierdzielisz, autentycznie polską mamy głupotę choćby twoją.

--
stevep

Gdyby dzisiaj w Polsce był PRL