Gdyby ktoś zobaczył taką DRZ

Data: 2010-10-14 13:26:34
Autor: de Fresz
Gdyby ktoś zobaczył taką DRZ
On 2010-10-14 13:14:44 +0200, Wojtek Sobociński <sobos6@gazeta.pl> said:

Kumplowi ukradli kilka tygodni temu spod bloku na Jelonkach (W-wa) Suzuki DRZ 400.

Ta spod Wyki 7? Widziałem ją tam parę razy chodząc na zakupy. Szkoda, ładna była. Nawet chyba jakieś fotki jej cyknąłem, jak stała samotnie przykuta do latarni.

de Fresz

Data: 2010-10-14 14:13:20
Autor: Wojtek Sobociński
Gdyby ktoś zobaczył taką DRZ
Ta spod Wyki 7? Widziałem ją tam parę razy chodząc na zakupy. Szkoda,
ładna była. Nawet chyba jakieś fotki jej cyknąłem, jak stała samotnie
przykuta do latarni.

Dokładnie. No to nieźle, świat jest mały :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Gdyby ktoś zobaczył taką DRZ