Gdyby nie Gierek

Data: 2013-01-03 00:32:41
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
....nie mielibycie co kra, bandziory i nie moglibycie pasoytowa na zniewolonym narodzie polskim!

Ale koczy si ju wasze eldorado, wszystko kurwy zaoralici... ca nard pokoleniami od wojny wybudowa...

boukun

Data: 2013-01-03 03:42:21
Autor: the_foe
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-03 00:32, boukun pisze:
[...]

z tego co JKM mwi to Hitler zostawi Polske miodem pync... ;)

--
the_foe

Data: 2013-01-03 04:45:57
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:kc2r54$ag$2news.dialog.net.pl...
[...]

Nie sucham przygupa... To Gierek zostawi Polsk miodem pync... i to w momencie, jak  musielimy zaopatrzy wiosk olimpijsk w Moskwie...

boukun

Data: 2013-01-03 09:53:55
Autor: pluton_
Gdyby nie Gierek
Nie sucham przygupa... To Gierek zostawi Polsk miodem pync...

Chyba miodem z uszu.

Nullification

Data: 2013-01-03 13:47:35
Autor: Przemysaw M.
Gdyby nie Gierek
Dnia Thu, 3 Jan 2013 00:32:41 +0100, boukun napisa(a):

[...]

Niby co ten twj nard wybudowa? Kilka kilometrw drg do dacz 1-wszych
sekretarzy? --

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy
swoje przemwienie. W czasie prawie godzinnego wystpienia prezesa PiS
nie pad jednak aden konkret na temat tego planu.
Zwyciymy! Zwyciymy! Zwyciymy! - skandowa prezes PiS z ca sal.

Data: 2013-01-03 14:01:15
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kc3umn$o64$1dont-email.me...
[...]

Gupek i ignoant jeste kompletny. Moje osiedle w Jeleniej Grze, Zabobrze I powinno nosi nazw Gomuki, a Zabobrze II Gierka...

Ursynw w Warszawie i wszystkie inne dzielnice w Warszawie i osiedla w caej Polsce tak samo powinny nazywa asi osiedlami Gierka...

boukun

Data: 2013-01-03 14:10:02
Autor: Przemysaw M.
Gdyby nie Gierek
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:01:15 +0100, boukun napisa(a):

[...]

Gupkw to smierdzcy leniu szukaj w swojej rodzinie. Caa PL straszy
betonowymi dziuplami z tzw wielkiej pyty. W takich budynkach tu mieszkaj
takie przybedy jak ty. --
"Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do
abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-01-03 14:16:35
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kc4041$vh2$1dont-email.me...
[...]

Pierdolisz zakamany faryzeuszu. Moja mama mieszka w pierwszym bloku na Zabobrzu, wybudowanym w 1965 roku, a w bloku tym wszelkie luksusy, jak gaz, junkers i c.o. i ciepa woda.
Za Gierka osiedle te rozroso si do 35 tysicy mieszkacw..., nikt nie zakada licznikw na wod, nikt nie kasowa za wywz mieci, mieszkania byy tanie jak barszcz...
A w tym bandyckim, kurewskim kapitalimie to zniewolili czowieka i musi tyra na utrzymanie spek kolesiostwa ...z POPiSu i SLD..., podwyki wody, prdu, gazu i mieci i ludzie yj w tym zjebanym matrixie...

W Berlinie "Zachodnim" do dzisiaj ogrzewaj mieszkania piecykami olejowymi...

Tfu!

boukun

Data: 2013-01-03 14:27:50
Autor: Przemysaw M.
Gdyby nie Gierek
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:16:35 +0100, boukun napisa(a):

[...]

No to faktycznie macie luksusy! Najwyraniej mamusia bya partyjna.

--

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by

Data: 2013-01-03 14:37:56
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kc4166$7hs$1dont-email.me...
[...]

To nie byy czasy POPiSu, cay nard by po ludzku traktowany, partia pracowaa dla narodu, nard dla wsplnoty. Czasy socjalizmu z ludzka twarz niestety bandziory zniszczyy, dla swoich partykularnych interesw i nepotyzmu...

boukun

Data: 2013-01-03 19:15:45
Autor: pluton_
Gdyby nie Gierek
Pierdolisz zakamany faryzeuszu. Moja mama mieszka w pierwszym bloku na
Zabobrzu, wybudowanym w 1965 roku, a w bloku tym wszelkie luksusy, jak
gaz,
junkers i c.o. i ciepa woda.

A w podlodze dziura na sranie, czy chodzi sie do parku, za drzewko ?

[...]

To bierz sie do roboty i zacznij dostarczac ludziom wode,
prad i gaz za darmo. I wywoz im smieci za darmo.

Nullification

Data: 2013-01-03 20:54:00
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:kc4hng$rcf$1node1.news.atman.pl...
[...]

P.L.U.T.O.N.

Ty to jeste tak jak ten andal, i tak ci le, i tak nie dobrze, sami kurwa nie wiecie, czego chcecie od ycia... i kto was zrobi... W socjalimie ludzie na wszystko zapracowali i wszystkim si naleao rwno czerpa dobra z ich pracy...

boukun

Data: 2013-01-04 10:11:33
Autor: pluton_
Gdyby nie Gierek
> [...]
> prad i gaz za darmo. I wywoz im smieci za darmo.

Ty to jeste tak jak ten andal, i tak ci le, i tak nie dobrze, sami kurwa

Ja wiem: chce zebys sie wzial do roboty i zaczal dostarczac ludziom wode,
prad i gaz za darmo. I wywozil im smieci za darmo.

Nullification

Data: 2013-01-04 12:22:55
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-04 10:11, pluton_ pisze:

Ja wiem: chce zebys sie wzial do roboty i zaczal dostarczac ludziom wode,
prad i gaz za darmo. I wywozil im smieci za darmo.

I takie co powinno by dostpne w ramach paconych podatkw, prd, woda, internet itd. w okrelonych limitach dostpny dla kadego obywatela. Dopiero za nadwyki dodatkowe opaty. Bo skoro takich rzeczy nie ma to po jakiego zamanego kutasa potrzebne obywatelowi utrzymywanie takiego tworu jak "pastwo"..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-01-04 13:35:30
Autor: Marek Woydak
Gdyby nie Gierek
On Fri, 04 Jan 2013 12:22:55 +0100, Trybun wrote:

[...]

Ach, komuna ci si marzy! Niby kto ma pracowa na ciebie, a ty bdziesz
tylko narzeka, e za mao dostae? Nie ma za darmo, rozumiesz?! Kto
zawsze co za co paci. Twj ustrj spoeczny to buruje zapierdalajcy na
nierobw i menelw. MW

Data: 2013-01-04 18:29:42
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa w wiadomoci news:1fqzc2ofqb7lu$.15pckqo8ncave.dlg40tude.net...
[...]

To mamy wanie t komun, wszyscy tyrAJ NA WADZ, A TA MA NARD W DUPIE I NARODOWY MAJTEK SAMA PRZEJADA...

BOUKUN

Data: 2013-01-05 10:05:29
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-04 13:35, Marek Woydak pisze:
[...]

Nikt nigdy nie bdzie narzeka jeeli bdzie mia tyle samo co inni. I nikt nie mwi o rozdawaniu za darmo, przecie na to si paci podatki eby co z tego mie. Dzisiaj pacimy podatki na to eby eby sfery rzdowe i okolica kupowaa sobie za nie biae Audi A8 i oberaa si szyjkami rakowymi w rosole, i na to eby armia urzdnikw uprzykrzaa obywatelowi ycie jak tylko moliwe.

Data: 2013-01-04 14:44:23
Autor: pluton_
Gdyby nie Gierek
... po jakiego zamanego kutasa potrzebne obywatelowi utrzymywanie
takiego tworu jak "pastwo"..

W pierwszej chwili chcialem napisac, ze zaczalec myslec.

W takiej formie i ksztalcie jaki ma to panstwo teraz, to jest
nam ono potrzebne jak zlamany kutas.

Nullification

Data: 2013-01-05 10:04:39
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-04 14:44, pluton_ pisze:
[...]

I co nam po tego wiadomoci?

Data: 2013-01-05 17:50:02
Autor: AnDaL
Gdyby nie Gierek
On Sat, 05 Jan 2013 10:04:39 +0100, Trybun wrote:

W dniu 2013-01-04 14:44, pluton_ pisze:
... po jakiego złamanego kutasa potrzebne obywatelowi utrzymywanie
takiego tworu jak "państwo"..
W pierwszej chwili chcialem napisac, ze zaczalec myslec.

W takiej formie i ksztalcie jaki ma to panstwo teraz, to jest nam ono
potrzebne jak zlamany kutas.

I co nam po tego świadomości?

jesli masz swiadomosc niedolegliwosci to zwykle starasz sie usunac przyczyne niedolegliwosci

Data: 2013-01-05 20:09:15
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-05 18:50, AnDaL pisze:

jesli masz swiadomosc niedolegliwosci to zwykle starasz sie usunac
przyczyne niedolegliwosci

W tym wypadku nie można zrobić nic. Jeden niedawno w Norwegii spróbował coś z tym zrobić, no i został okrzyknięty wrogiem ludzkości..

Data: 2013-01-05 23:11:18
Autor: AnDaL
Gdyby nie Gierek
On Sat, 05 Jan 2013 20:09:15 +0100, Trybun wrote:

[...]

istnieja pokojowe sposoby, Gandhi

Data: 2013-01-06 09:47:46
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-06 00:11, AnDaL pisze:
[...]

W czasach dzisiejszego bandytyzmu władz zaistnienie kogoś w stylu Gandhi`ego jest niemożliwe. Tak, kapitaliści w niebezpieczny dla wszystkich sposób się zjednoczyli i pokojowymi metodami są  nie do obalenia. Pojedynczy człowiek, nawet ze sporym arsenałem także nic nią  jest w stanie zrobić.. Te kanalie z takich incydentów wychodzą jeszcze silniejsi - wręcz w roli męczenników.

Data: 2013-01-03 17:59:22
Autor: andal
Gdyby nie Gierek
On Thu, 03 Jan 2013 14:01:15 +0100, boukun wrote:

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w
wiadomości news:kc3umn$o64$1dont-email.me...
Dnia Thu, 3 Jan 2013 00:32:41 +0100, boukun napisał(a):

...nie mielibyście co kraść, bandziory i nie moglibyście pasożytować
na zniewolonym narodzie polskim!

Ale kończy się już wasze eldorado, wszystko kurwy zaoraliści... ca
naród pokoleniami od wojny wybudował...

boukun

Niby co ten twój naród wybudował? Kilka kilometrów dróg do dacz
1-wszych sekretarzy?

Głupek i ignoant jesteś kompletny. Moje osiedle w Jeleniej Górze,
Zabobrze I powinno nosić nazwę Gomułki, a Zabobrze II Gierka...

Ursynów w Warszawie i wszystkie inne dzielnice w Warszawie i osiedla w
całej Polsce tak samo powinny nazywać asię osiedlami Gierka...

boukun

boukun, ja nie moglem kupic mieszkania spoldzielczego w zadnym z tych osiedli, jedynie z tego powodu ze nie nalezalem partii, bylem w stanie zaplacic gotowka

jeszcze raz: wszytko co robil gierek sluzylo zydokomunie i tym ktorzy ich karmili, ja nie godzac sie na placenie lapuwek za przyzwolenie pracy "na zachodzie" skazalem sie na wloczege, wyjazd pod szantazem, to co zostawilem w Polsce nigdy nie odzyskalem,

ale wtedy ty miales okolo 20 lat, dla ciebie wartosc zycia wtedy to

cwiara, kurwa i gitara

i to ci padlo na mozgownice i teraz nie potrafisz zrozumiec jak bylo
choc teraz cierpisz

Data: 2013-01-03 20:51:05
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc4gtq$ajv$1speranza.aioe.org...
[...]

Mieszkań się kiedyś nie kupowało na szczęście, nie byli ludzie zmuszani przez lichwiarstwo, jak dzisiaj... Mieszkania po prostu ludzie dostawali z przydziału i jak ktoś się starał, to zawsze dostał. Pamiętam, że nawet w późnych latach gierkowskich, a może nawet wczesnych jaruzelskich, Zakłady Mięsne w Jel. Górze rozdzielały z swojej puli mieszkania na Zabobrzu II. M5 dostał majster z uboju o nazwisku Donald, a także pracownik uboju o przezwisku Iwan, wychowanek domu dziecka, wcześniej Zakłady Mięsne zasponsorowały mu cały wkład ne te mieszkanie... Miał trójkę dzieci, tyle co Donald...

Przyjedź tu kurwa, do dziadolandu, co tam cierpisz? Wychowaj tu dzieci...

boukun

Data: 2013-01-03 21:11:15
Autor: Anatol
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-03 20:51, boukun pisze:

Mieszkań się kiedyś nie kupowało na szczęście, nie byli ludzie zmuszani
przez lichwiarstwo, jak dzisiaj...

Było jeszcze gorzej bo dla milionów ludzi przydział mieszkania był uwarunkowany od odłożonej kwoty na książeczkach mieszkaniowych oprocentowanych znacznie poniżej inflacji/hiperinflacji (podobnie było z przedpłatami na samochody). Oczywiście posiadanie książeczki nie gwarantowało niczego. Ja miałem taką książeczkę od lat 70-tych a w 1987 gdy zapytałem się kiedy będę miał przydział odpowiedziano mi żebym przyszedł się spytać za 10 lat.

Czas oczekiwania na telefon (poza mundurówką i PZPR) to 40 lat ale oczywiście chyba się nie płaciło za instalację (ale teraz w swojej kablówce też nie płaciłem).

Mieszkania po prostu ludzie dostawali
z przydziału i jak ktoś się starał, to zawsze dostał.

Wystarczyło się zapisać do służb mundurowych albo PZPR - tam trafiało ze 60% przydziałów. Chociaż dla 50% populacji mieszkającej na wsiach i w małych miasteczkach nawet to nic nie dawało bo państwo nie budowało tam bloków.

Anatol

Data: 2013-01-03 21:38:34
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kc4ol5$2tt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kłamiesz perfidnie, na mieszkanie ludzie odkładali i tego nie odczuwali, bo i mnie zakład pracy założył książeczkę przy mojej pierwszej wypłacie za praktykę... dzisiaj banksterzy zrobili tak, że mieszkaniemmusisz wykupić na własność za bajońskie pieniądzem, płacisz horendalne podatki, Tusk okradł ludzi z emerytury i nasłał banksterów, żeby naciagali starców na ponowne okradzenie zmuszając do kredytów hipotecznych, by zniewoleni Polacy nie mieli żadnych majątków i za co żyć na starość, tylko byli stale uzalkeznieni od banksterów, a dzieci po śmierci rodziców z gołą dupą zostawali...

boukun

Data: 2013-01-03 21:50:26
Autor: Anatol
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-03 21:38, boukun pisze:

Kłamiesz perfidnie, na mieszkanie ludzie odkładali i tego nie odczuwali,

To dlaczego ludzi nie było stać na zakupy towarów w Peweksie albo na papier toaletowy na czarnym rynku ?

No i po co było odkładać kasę na niskooprocentowanych książeczkach mieszkaniowych skoro wszyscy dostawali mieszkania od państwa i to za darmo albo na kredyt ?

Po co były hotele robotnicze, których mieszkańcy mają dzisiaj status bezdomnych, skoro wszyscy dostawali mieszkania ?

Anatol

Data: 2013-01-03 21:56:09
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kc4quk$apn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co za błazenada, ja żyłem w tamtym czasie, kupowałem jako młody chłopakw peweksie raifle czy Lewisy za 20 dolców, wyjeśdżałem na Węgry nad Balaton, zwiedzałem, handlowałem przy okazji i niczego mi nie brakowało...

Jak można porównywać w każdej kwestii czasy zamierzchłe, z czasami współczesnymi? Nie da się! Ale życie dla ludzi w socjaliźmie było po 100 kroś lepsze i przyjaźniejsze, władza miała swoje obowiązki i je wypełniała, a dzisiaj władza buduje sobie wygodne życie, na koszt totalnie zniewolonego i pozostawionego w samopas społeczeństwa. Na chuj nam taka pasożytnicza władza?

boukun

Data: 2013-01-03 14:34:30
Autor: Marek
Gdyby nie Gierek
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 21:56:09 UTC+1 uytkownik boukun napisa:
Uytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa w wiadomoci news:kc4quk$apn$1node2.news.atman.pl...

> To dlaczego ludzi nie byo sta na zakupy towarw w Peweksie albo na papier > toaletowy na czarnym rynku ?

> No i po co byo odkada kas na niskooprocentowanych ksieczkach > mieszkaniowych skoro wszyscy dostawali mieszkania od pastwa i to za darmo > albo na kredyt ?

> Po co byy hotele robotnicze, ktrych mieszkacy maj dzisiaj status > bezdomnych, skoro wszyscy dostawali mieszkania ?

> Anatol

Co za bazenada, ja yem w tamtym czasie, kupowaem jako mody chopakw peweksie raifle czy Lewisy za 20 dolcw, wyjedaem na Wgry nad Balaton, zwiedzaem, handlowaem przy okazji i niczego mi nie brakowao...

Jak mona porwnywa w kadej kwestii czasy zamierzche, z czasami wspczesnymi? Nie da si! Ale ycie dla ludzi w socjalimie byo po 100 kro lepsze i przyjaniejsze, wadza miaa swoje obowizki i je wypeniaa, a dzisiaj wadza buduje sobie wygodne ycie, na koszt totalnie zniewolonego i pozostawionego w samopas spoeczestwa. Na chuj nam taka pasoytnicza wadza?

boukun

Bekon - to jest zupelnie czcza dyskusja - gdyby komuchy mieli wiedze i mozliwosci, takie, jakie ma dzisiejsza wladza, na polu manipulacji opinia publiczna, indoktrynacji spoleczenstwa i oglupiania, toby to na pewno stosowali. Nie zawahaliby sie ani na moment, tak, jak nie wahali sie zapraszac ruskich do zrobienia porzadkow w PRL.
Jedni sa warci drugich, tyle, ze ty, wtedy miales szczescie pracowac w zakladzie, ktory byl ( prawdopodobnie) wytypowany do tego, ze ma dbac o zaloge.
Inni nie mieli tego szczescia i nie dostawali talonow, przydzialow, premii itd...
Dzisiejsza banda trzyma sie przy wladzy, nie sila pal policyjnych, ale sila oszustwa i omamiania milionow cwiercinteligentow.
Wystarczy pomyslec, ile procent ludzi zarabia przyzwoicie, jesli srednia krajowa wynosi 4000zl...
Ja mam duzo znajomych, ale nikt, NIKT ...z nich nie zarabia tyle !
Te pieniadze zarabiaja ci, ktorzy sie PRZETRANSFORMOWALI...

Data: 2013-01-04 00:43:46
Autor: andal
Gdyby nie Gierek
On Thu, 03 Jan 2013 14:34:30 -0800, Marek wrote:

W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 21:56:09 UTC+1 użytkownik boukun
napisał:
> [...]

Ja mam duzo znajomych, ale nikt, NIKT ...z nich nie zarabia tyle !
Te pieniadze zarabiaja ci, ktorzy sie PRZETRANSFORMOWALI...

bekon mieszka w rejonie kraju gdzie masowo byly stacjonowane ruskie wojska, stad zaopatrzenia tam bylo wzorcowe, rowniez w Swidnicy zakwaterowano komunistow z Grecji i dalej szkolono

ale on temu wszystkiemu zaprzecza, on ruskich nigdy nie widzial,
cholera go wie czy sam nie jest kacapem

Data: 2013-01-04 01:48:30
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek

napisał:
> [...]

zakwaterowano komunistow z Grecji i dalej szkolono

ale on temu wszystkiemu zaprzecza, on ruskich nigdy nie widzial,

Idiotyzmy zakonspirowanego syjonisty imperialisty...

boukun

Data: 2013-01-04 09:02:36
Autor: Wiesiaczek
Gdyby nie Gierek

napisał:
> [...]

mozliwosci, takie, jakie ma dzisiejsza wladza, na polu manipulacji
opinia publiczna, indoktrynacji spoleczenstwa i oglupiania, toby to na

Argumenty masz zajebiście mocne! "Gdyby..." :)

[...]

Ja też pracowałem w wielu zakładach w Polsce i nigdzie pracownik biedy nie miał. Wczasy, urlopy pod gruszą, wycieczki z zakładów pracy, pożyczki bezprocentowe... Wszyscy to mieli!

[...]

A tu masz całkowitą rację.
Tylko to nie oni decydują, oni są tylko narzędziem w rękach bankierów, którzy faktycznie rządzą (eksploatują) tym krajem.
Dlatego zmiana partii na inną, jak to się dzieje przez ponad dwadzieścia lat niczego nie zmieni. To jest problem ustrojowy.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-01-04 00:36:26
Autor: andal
Gdyby nie Gierek
On Thu, 03 Jan 2013 21:11:15 +0100, Anatol wrote:

[...]

przeciez ktos musial to kontrolowac a za gierka ta kontrola choc juz fizycznie nie grozila to byla bardzo mocno rozwinieta

Data: 2013-01-04 12:23:08
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-03 21:11, Anatol pisze:
Chociaż dla 50% populacji mieszkającej na wsiach i w małych miasteczkach nawet to nic nie dawało bo państwo nie budowało tam bloków.

Anatol

Anatol, takie pytanie trochę osobiste - skąd takie przypuszczenie, skąd to się bierze - sam wymyślkasz takie fantazje jak powyżej czy ktoś ci to podsuwa?

Data: 2013-01-04 22:07:50
Autor: Anatol
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-04 12:23, Trybun pisze:
[...]

http://www.asme.pl/1054064871,7474,.shtml

"...Badania prowadzone w jednej z warszawskich spółdzielni pokazały, że w latach 70. jedyną możliwością uzyskania tam mieszkania poza nomenklaturowymi układami była łapówka."

"...Mieszkania w spółdzielniach przydzielano nie według przepisów spółdzielczych, lecz według specjalnych list, na których poczesne miejsce znajdowali partyjni aparatczycy, pracownicy MO, wojska i SB."

Myślisz że tu albo w okolicy są jakieś PRLowskie bloki (poza blokami garnizonów wojskowych w pobliskim Dęblinie) :

http://maps.google.pl/maps?q=%C5%BByczyn&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.674525,21.743317&spn=0.027198,0.084543&sll=51.294827,22.210965&sspn=0.013713,0.042272&oq=%C5%BByczyn&t=h&hnear=%C5%BByczyn,+garwoli%C5%84ski,+mazowieckie&z=14

Na takich wsiach mieszkało w PRL 50 populacji i praktycznie byli przypisani do ziemi jak w czasach feudalnych.

Nie znam nikogo kto by dostał w PRL w ramach normalnej kolejki posiadaczy książeczek mieszkaniowych.

http://www.ekonomia24.pl/artykul/864742.html

"...Kolejny czytelnik z woj. opolskiego po prawie 40 latach oszczędzania na książeczce mieszkaniowej zarobił 32 zł odsetek. Klient w 1975 r. wpłacił na konto 32 tys. zł. Kwota przekraczała jego roczne zarobki. Czytelnik wyjechał jednak z Polski. Tu nie mógł się doczekać przydziału mieszkania

Jeszcze w 1997 było 3,5 mln niewykorzystanych
książeczek mieszkaniowych sprzed 1990 :

http://www.gover.pl/k5/poslowie/szczegolyInterpelacji/posel/bubula-barbara/interpelacja/interpelacja-w-sprawie-rozwiazania-problemu-premii-gwarancyjnych-wyplacanych-wlascicielom-ksiazeczek-mieszkaniowych-zalozonych-w

Anatol

Data: 2013-01-05 10:18:44
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-04 22:07, Anatol pisze:
[...]

No tak, wyczytałeś w internecie.. Wobec tego zapraszam ciebie do miejscowości Mieczownica (PGR, Stadnina koni), Strzałkowo (PGR), Skubarczewo (PGR), Osowiec (PGR) itd. Jest to okolica w której teraz mieszkam i wiesz co - są to wsie, ale w każdej z nich jest po kilka/naście bloków mieszkalnych wybudowanych przez Gierka. A więc w necie zwyczajnie oszukują czytelnika pisząc że nie było budownictwa państwowego na wsiach.

Data: 2013-01-05 11:33:11
Autor: Anatol
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-05 10:18, Trybun pisze:

[...]

Tam gdzie było prywatne rolnictwo nie było PGRów, a 80% ziemi rolnej należało do prywatnych gospodarstw. W 1980 na wsiach mieszkało 15 mln obywateli a obszary z silnymi, przedwojennymi tradycjami własnościowymi i katolickimi były tępione przez większość czasów PRL (ograniczenia w budowie infrastruktury, wykształcenia, przydziałów towarów konsumpcyjnych i inwestycyjnych, przydziałów sprzętu rolniczego, obowiązkowe kontyngenty dostaw od czasów okupacji hitlerowskiej do 1972).

Anatol

Data: 2013-01-05 20:09:00
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-05 11:33, Anatol pisze:

[...]

Ja opisuję sytuację budownictwa mieszkaniowego w miejscowościach gdzie były PGRy. A w tych, przynajmniej w mojej okolicy wszędzie są pobudowane przez Gierka bloki mieszkalne.
No niestety, i w tym wypadku sie mylisz - gdzieś tak z 50% domów i zabudowań gospodarczych na wsi gdzie mieszkam jest  z "epoki Gierka", w okolicznych miejscowościach jest podobnie. Domy to charakterystyczne piętrówki z pustaka nie idzie pomylić z żadną inną "epoką";-) ,.
I tak w ogóle to dopiero Gierek sprawił że ludność rolniczą zaczęto traktować jak pozostałych ludzi w kraju.. Wcześniej chłopi nie byli nawet ubezpieczani, co skutkowało m.in tym że za pobyt w szpitalu musieli płacić z własnej kieszeni.

Data: 2013-01-05 22:53:07
Autor: Anatol
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-05 20:09, Trybun pisze:

[...]

Zatrudnienie w PGrach to było jedynie 400 tys. obywateli czyli z rodzinami powiedzmy max. 2 mln. Pozostałe 13 mln nie miało dostępu do państwowych przydziałów.

No niestety, i w tym wypadku sie mylisz - gdzieś tak z 50% domów i
zabudowań gospodarczych na wsi gdzie mieszkam jest  z "epoki Gierka",

Wg PRLowskiego rocznika GUS z 1980 na wsi w ramach budownictwa nieuspołecznionego za Gierka budowano ok. 40 tys. mieszkań rocznie o średniej powierzchni 80-90 m2. Czyżby na jeden dom na wsi przypadało 16 mieszkańców ?

Te domy domy były wykonywane własnoręcznie przez mieszkańców wsi tak jak przez setki lat przed Edziem. Od państwa ci ludzie nic za darmo nie dostali , nawet jeżeli ktoś posiadła książeczkę mieszkaniową.

[...]

To chyba chodzi o ubezpieczenie emerytalne rolników - Gierek wprowadził je dopiero w 1978 po załamaniu się produkcji rolnej.

Anatol

Data: 2013-01-06 09:56:27
Autor: Trybun
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-05 22:53, Anatol pisze:

[...]

Ojejku, przecież w tych blokach mieszkali/ją nie tylko pracownicy owych PGRów.

[...]

Wybudowali ci co potrzebowali. Nie było w PRLu na wsiach ludzi bezdomnych. I faktem jest że za Gierka wybudowano więcej domów bo wtedy dom można było postawić śmiesznie małym kosztem. Naprawdę taka budowla nie zadłużała rodziny na wiele pokoleń, jak dzisiaj.

[...]

O ubezpieczenia zdrowotne. Dopiero reforma Gierka sprawiła że za leczenie chłop nie musiał płacić bezpośrednie ze swojej kieszeni.

Data: 2013-01-04 00:33:26
Autor: andal
Gdyby nie Gierek
On Thu, 03 Jan 2013 20:51:05 +0100, boukun wrote:

[...]

co ty boukun pieprzysz takie glodne kawalki ?

na mieszkanie trzeba bylo miec wklad, wlasny, nie kazdy mial partyjnego sponsora

a potem trzeba bylo splacac, i ty to nie nazywasz kupnem ? masz pierdolca czys umyslowo chory ?

teraz opowiedz jak twoja rodzina dostala ten przydzial ?

jak musieli sie starac ?

Przyjedź tu kurwa, do dziadolandu, co tam cierpisz? Wychowaj tu
dzieci...

dzieci mam juz wychowane i dobrze wyksztalcone, po polsku, decyduja same o sobie, Polske odwiedzaja a wnuki(co juz maja po 14lat) sa w niej zakochane, ale to sa dzieci jeszcze nieswiadome sytuacji

cierpie bo zal mi ludzi z ktorymi dzialalem i pracowalem, gdybym wrocil to bym chyba recznie udusil kilku z tych co sie "starali" (albo oni mnie)

Data: 2013-01-04 01:47:15
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc580m$3v2$1speranza.aioe.org...
[...]

Sam pieprzysz głodne kawałki i dupę liżesz PoPiSowcom...
Mój ojciec i moja matka byli biednymi robotnikami, dostali mieszkanie z przydziału z prezydium w Jeleniej Górze, w pierwszym bloku na Zabobrzu w 1965 roku... i żadnego wkładu nie mieli...

Z pierwszych ośmiu bloków na Szymanowskiego tylko jeden, 2-ka był blokiem wojskowym. W Jeleniej Górze były dwie słynne jednostki wojskowe, Opelotka i Radiotelegraficzna, oczywiście dzisiaj zaorane, jak wszystko...

boukun

Data: 2013-01-04 11:07:14
Autor: Lord Donald
Gdyby nie Gierek
W dniu 03.01.2013 18:59, andal pisze:
[...]

Sugerujesz, że prawie 100% społeczeństwa otrzymywali mieszkania dlatego, że należeli do partii?! Młodym wystarczyło poczekać kilka lat aby takie mieszkanie otrzymać, a teraz muszą lata mieszkać w zgrzybiałej noże płacąc kosmiczne kwoty za wynajem i obrabiać druta szefowi w swojej pracy jak już ją znajdą aby ich przyjął w końcu na stałe, aby później jeszcze mogli robić druta komuś w banku aby im potwierdził zdolność kredytową, tylko dlatego aby mogli do końca życia w strachu przed jej utratą spłacać kolejną 10m norę, z kuchenką i kiblem w sypialni zwaną apartamentem, gdzie za PRL było by to pogwałceniem norm socjalnych nawet dla jednej osoby a co dopiero dla całej rodziny. Rzeczywiście teraz jest lepiej.

Data: 2013-01-04 16:30:34
Autor: andal
Gdyby nie Gierek
On Fri, 04 Jan 2013 11:07:14 +0100, Lord Donald wrote:

[...]

naucz sie chujku czytac ze zrozumieniem

albo idz z powrotem do szkoly

niech ci zwroca pieniadze

i wtedy wez jakies kursy doksztalcajace

po ktorych moze pokazesz mi gdzie ja mowie ze teraz jest lepiej

jak bys podpadl partii za gierka to bys mieszkal w slamsie

Data: 2013-01-04 18:32:14
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kc7039$2mi$1speranza.aioe.org...
[...]

Stuk, puk!!!

Co bezpartyjnego mogła obchodzić partia...

boukun

Data: 2013-01-03 18:06:39
Autor: the_foe
Gdyby nie Gierek
W dniu 2013-01-03 14:01, boukun pisze:
Ursynw w Warszawie i wszystkie inne dzielnice w Warszawie i osiedla w
caej Polsce tak samo powinny nazywa asi osiedlami Gierka...

Ty tak serio?
Rockefeller Plaza tak sie nazywa, bo... Rockefeller ja zbudowa za wlasn kas.
Osiedle mieszkaniowe ma sie nazywac im. Gierka tylko dlatego, ze kazal niewolnikom je zbudowac? Gdyby sam je zbudowal, albo za to zaplacil i rozdal to ja rozumiem. Ale on tylko zalokowal nieswoje zasoby. Chyba, ze mamy mu dziekowac za to, ze nie oddal wszytkiego ZSRR?

--
the_foe

Data: 2013-01-03 20:56:13
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:kc4dqt$moj$1news.dialog.net.pl...
[...]

Niewolnicy to buduj dzisiaj, drzewiej ludzie budowali z pieni na ustach i cieszyli si, e si skoczya wojna..., a teraz ich na staro bandziory u wadzy odzieraj ze skry i emerytury...

boukun

Data: 2013-01-04 10:54:53
Autor: Lord Donald
Gdyby nie Gierek
W dniu 03.01.2013 18:06, the_foe pisze:
W dniu 2013-01-03 14:01, boukun pisze:
Ursynów w Warszawie i wszystkie inne dzielnice w Warszawie i osiedla w
całej Polsce tak samo powinny nazywać asię osiedlami Gierka...

Ty tak serio?
Rockefeller Plaza tak sie nazywa, bo... Rockefeller ja zbudował za
wlasną kasę.
[...]

Rockefeller budował? Sam? Czy kazał niewolnikom?!
Niektórym już całkiem media web wyprały, zapieprzają za darmo, cudem że jeszcze nie zdechli z głodu, ale cieszą się że ich szef podjeżdża pod zakład maybachem lub ląduje helikopterem, uważają ze sam na to zapracował i wielki z niego dobroczyńca, że niewolnikom nie dał jeszcze zdechnąć z głodu, a jak za PRL zakłady budowały osiedla mieszkaniowe, kina, szkoły teatry, stadiony itp... to było czysta rozrzutność i marnotrawstwo, co bardziej to i teraz debile drą mordy aby te mieszkania odebrać i oddać prywatnym złodziejaszkom. Po prostu w naszym kraju jest za wielu debili żeby normalni ludzie mogli żyć normalnie i dlatego demokracja się nie sprawdza, to chyba powiedział Korwin Mikke "Demokracja to taki ustrój gdzie dwóch żuli z pod budki z piwem ma więcej do powiedzenia niż jeden profesor".

Data: 2013-01-04 09:34:36
Autor: Antenka
Gdyby nie Gierek
On 3 Sty, 00:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

"Gdyby nie Gierek.... i jego kredyty, dzisiaj Polska byaby potg!
Przesta pindoli jak niezdrowa....

Antenka

Data: 2013-01-04 18:41:16
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:4e49d039-d967-4bf2-81d0-7b7a8f88d0d3u16g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Wida, we okrgostoowy moher i zwolennik zbrodniarza Jaruzela i tego kurewskiego, zodziejskiego systemu...
Talmudystka taka...

boukun

Data: 2013-01-04 13:02:47
Autor: Antenka
Gdyby nie Gierek
On 4 Sty, 18:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomocinews:4e49d039-d967-4bf2-81d0-7b7a8f88d0d3u16g2000vbn.googlegroups.com...
On 3 Sty, 00:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:> ...nie mielibycie co kra, bandziory i nie moglibycie pasoytowa na
> [...]

Przesta pindoli jak niezdrowa....

Antenka

Wida, we okrgostoowy moher i zwolennik zbrodniarza Jaruzela i tego

Nigdy w yciu! To co tutaj wypisujesz - te peany na temat Edzia, to
enada.

Antenka

Data: 2013-01-04 22:10:54
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa w wiadomoci news:e6e54b3b-b998-4099-a95d-b6da0e663735f19g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Talmudystka taka...

boukun

Nigdy w yciu! To co tutaj wypisujesz - te peany na temat Edzia, to

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ju sam fakt, e jestes moherem, wiadczy o twoim prymitywimie, wic wszystko ykasz, co ci telawizja nawstuka do zakutego ba...

boukun

Data: 2013-01-04 13:13:55
Autor: Antenka
Gdyby nie Gierek
On 4 Sty, 22:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomocinews:e6e54b3b-b998-4099-a95d-b6da0e663735f19g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Ju sam fakt, e jestes moherem, wiadczy o twoim prymitywimie, wic wszystko
ykasz, co ci telawizja nawstuka do zakutego ba...

Nie ogldam telewizji

Antenka

Data: 2013-01-04 22:19:13
Autor: AnDaL
Gdyby nie Gierek
On Fri, 04 Jan 2013 22:10:54 +0100, boukun wrote:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
b6da0e663735@f19g2000vbv.googlegroups.com...
On 4 Sty, 18:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w
wiadomościnews:4e49d039-
d967-4bf2-81d0-7b7a8f88d0d3@u16g2000vbn.googlegroups.com...
On 3 Sty, 00:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:> ...nie
mielibyście co kraść, bandziory i nie moglibyście pasożytować na
> zniewolonym narodzie polskim!

> Ale kończy się już wasze eldorado, wszystko kurwy zaoraliści... ca
> naród pokoleniami od wojny wybudował...

> boukun

"Gdyby nie Gierek.... i jego kredyty, dzisiaj Polska byłaby potęgą!
Przestań pindolić jak niezdrowa....

Antenka

Widać, żweś okrągłostołowy moher i zwolennik zbrodniarza Jaruzela i
tego kurewskiego, złodziejskiego systemu...
Talmudystka taka...

boukun

Nigdy w życiu! To co tutaj wypisujesz - te peany na temat Edzia, to
żenada.

Antenka -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Już sam fakt, że jestes moherem, świadczy o twoim prymitywiźmie, więc
wszystko łykasz, co ci telawizja nawstuka do zakutego łba...

boukun

jakbys mial tylko tyle oleju w glowie co ja, moher, to bys dzis nie pisal

"Jaki ja byłem naiwny"

Data: 2013-01-04 23:30:02
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kc7kh1$jhg$6speranza.aioe.org...
> [...]

boukun

jakbys mial tylko tyle oleju w glowie co ja, moher, to bys dzis nie pisal

I wylądowałeś ze swoim olejem ostatecznie na tych samych co ja grupach dyskusyjnych, z tym, że ja oprócz wirtualnej, jestem otoczony prawdziwą rzeczywistością polską..., a ty z dala cierpisz, opanowany sektą żydowską... i odwieczną wiatrą w ojca dyrektora...
Tfu, jakie to dopiero żałosne...

boukun

Data: 2013-01-05 04:18:34
Autor: AnDaL
Gdyby nie Gierek
On Fri, 04 Jan 2013 23:30:02 +0100, boukun wrote:

Tfu,

boukun

zzydziales

Gdyby nie Gierek