Gdyby nie Gierek

Data: 2013-01-04 09:34:36
Autor: Antenka
Gdyby nie Gierek
On 3 Sty, 00:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
...nie mieliby¶cie co kra¶ć, bandziory i nie mogliby¶cie pasożytować na
zniewolonym narodzie polskim!

Ale kończy się już wasze eldorado, wszystko kurwy zaorali¶ci... ca naród
pokoleniami od wojny wybudował...

boukun
"Gdyby nie Gierek.... i jego kredyty, dzisiaj Polska byłaby potęg±!
Przestań pindolić jak niezdrowa....

Antenka

Data: 2013-01-04 18:41:16
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e49d039-d967-4bf2-81d0-7b7a8f88d0d3u16g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Widać, żwe¶ okr±głostołowy moher i zwolennik zbrodniarza Jaruzela i tego kurewskiego, złodziejskiego systemu...
Talmudystka taka...

boukun

Data: 2013-01-04 13:02:47
Autor: Antenka
Gdyby nie Gierek
On 4 Sty, 18:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4e49d039-d967-4bf2-81d0-7b7a8f88d0d3u16g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Przestań pindolić jak niezdrowa....

Antenka

Widać, żwe¶ okr±głostołowy moher i zwolennik zbrodniarza Jaruzela i tego

Nigdy w życiu! To co tutaj wypisujesz - te peany na temat Edzia, to
żenada.

Antenka

Data: 2013-01-04 22:10:54
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e6e54b3b-b998-4099-a95d-b6da0e663735f19g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Talmudystka taka...

boukun

Nigdy w życiu! To co tutaj wypisujesz - te peany na temat Edzia, to

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Już sam fakt, że jestes moherem, ¶wiadczy o twoim prymitywiĽmie, więc wszystko łykasz, co ci telawizja nawstuka do zakutego łba...

boukun

Data: 2013-01-04 13:13:55
Autor: Antenka
Gdyby nie Gierek
On 4 Sty, 22:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:e6e54b3b-b998-4099-a95d-b6da0e663735f19g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

Już sam fakt, że jestes moherem, ¶wiadczy o twoim prymitywiĽmie, więc wszystko
łykasz, co ci telawizja nawstuka do zakutego łba...

Nie ogl±dam telewizji

Antenka

Data: 2013-01-04 22:19:13
Autor: AnDaL
Gdyby nie Gierek
On Fri, 04 Jan 2013 22:10:54 +0100, boukun wrote:

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
b6da0e663735@f19g2000vbv.googlegroups.com...
On 4 Sty, 18:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w
wiadomościnews:4e49d039-
d967-4bf2-81d0-7b7a8f88d0d3@u16g2000vbn.googlegroups.com...
On 3 Sty, 00:32, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:> ...nie
mielibyście co kraść, bandziory i nie moglibyście pasożytować na
> zniewolonym narodzie polskim!

> Ale kończy się już wasze eldorado, wszystko kurwy zaoraliści... ca
> naród pokoleniami od wojny wybudował...

> boukun

"Gdyby nie Gierek.... i jego kredyty, dzisiaj Polska byłaby potęgą!
Przestań pindolić jak niezdrowa....

Antenka

Widać, żweś okrągłostołowy moher i zwolennik zbrodniarza Jaruzela i
tego kurewskiego, złodziejskiego systemu...
Talmudystka taka...

boukun

Nigdy w ĹĽyciu! To co tutaj wypisujesz - te peany na temat Edzia, to
ĹĽenada.

Antenka -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Już sam fakt, że jestes moherem, świadczy o twoim prymitywiźmie, więc
wszystko Ĺ‚ykasz, co ci telawizja nawstuka do zakutego Ĺ‚ba...

boukun

jakbys mial tylko tyle oleju w glowie co ja, moher, to bys dzis nie pisal

"Jaki ja byłem naiwny"

Data: 2013-01-04 23:30:02
Autor: boukun
Gdyby nie Gierek
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kc7kh1$jhg$6speranza.aioe.org...
> [...]

boukun

jakbys mial tylko tyle oleju w glowie co ja, moher, to bys dzis nie pisal

I wylądowałeś ze swoim olejem ostatecznie na tych samych co ja grupach dyskusyjnych, z tym, że ja oprócz wirtualnej, jestem otoczony prawdziwą rzeczywistością polską..., a ty z dala cierpisz, opanowany sektą żydowską... i odwieczną wiatrą w ojca dyrektora...
Tfu, jakie to dopiero żałosne...

boukun

Data: 2013-01-05 04:18:34
Autor: AnDaL
Gdyby nie Gierek
On Fri, 04 Jan 2013 23:30:02 +0100, boukun wrote:

Tfu,

boukun

zzydziales

Gdyby nie Gierek