Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO

Data: 2011-10-10 13:34:37
Autor: boukun
Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO
Proste...

- Spo³eczeñstwo nie chce oszo³omstwa, dlatego tak wybrali - s³yszymy gor±ce komentarze podczas sondy Wirtualnej Polski po wstêpnych wynikach wczorajszego g³osowania w wyborach parlamentarnych. - Oszustwo, niemo¿liwe, ¿e tak mnóstwo osób g³osowa³o na PiS, a wygrywa PO - skar¿y siê kolejna osoba. Bez Jaros³awa Kaczyñskiego PiS wygra³by wybory? Tak uwa¿a kobieta, która zag³osowa³a na PO, bo jest przeciwko obecnemu prezesowi PiS-u.
http://wybory.wp.pl/title,Te-wyniki-to-oszustwo-Polacy-komentuja-wybory,wid,13878816,wiadomosc.html

Zawsze twierdzi³em, ¿e najpierw trzeba rozprawiæ siê z PiSem, ¿eby mo¿na by³o zlikwidowaæ PO...
Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby te¿ PO...

boukun

Data: 2011-10-10 14:11:21
Autor: Przemys³aw W
Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³

Zawsze twierdzi³em, ¿e najpierw trzeba rozprawiæ siê z PiSem...

Jeszcze kilka dni temu chcia³e¶ na niego g³osowaæ.

Przemek

--

"Lech Kaczyñski zostaje ministrem sprawiedliwo¶ci w rz±dzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyci±ga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-10 14:23:01
Autor: boukun
Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6undc$u32$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³

Zawsze twierdzi³em, ¿e najpierw trzeba rozprawiæ siê z PiSem...

Jeszcze kilka dni temu chcia³e¶ na niego g³osowaæ.

Przemek

Pisa³em przecie¿ wyra¿nie, "Chyba zag³osujê na PiS", ale daleko mi by³o do wyj¶cia z domu i brania udzia³u w tej wyre¿ysowanej przez system Kiszczaka hucpie...

boukun

Data: 2011-10-10 14:40:22
Autor: Przemys³aw W
Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6uo3v$763$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie widzisz sprzeczno¶ci w tych zdaniach:

"Zawsze twierdzi³em, ¿e najpierw trzeba rozprawiæ siê z PiSem"

"Chyba zag³osujê na PiS"

Skoro zawsze twierdzi³e¶, ¿e trzeba rozprawiæ siê z pisem, to jak mog³e¶ chcieæ na niego g³osowaæ?

Przemek

Data: 2011-10-10 15:05:14
Autor: boukun
Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6up3o$768$1news.onet.pl...

[...]

Nie bêdê szuka³, ale pisa³em tak¿e inne wypowiedzi, ¿e da³em siê czê¶ciowo wci±gn±æ w tê hucpê i chêtnie chcia³bym popsuæ zabawê POPiSu... Zreszt±, ujawnia³em i wywodzi³em czêstokroæ, ¿e PO siê przestraszy³a na tydzieñ przed wyborami, ¿e mo¿e nie udaæ siê zabawa z "opozycyjnymi" w stosunku do siebie ugrupowaniami PO i PiS i zaczêli wraz z Niemcami psuæ w ostatnim tygodniu Kaczyñskiemu szyki. To mi sie bardzo nie podoba³o i wyra¿a³em swój stanowczy sprzeciw przeciwko tej obrzydliwej podszczuwanej Polaków nagonce... Do tego dosz³a ta jeszcze bardziej obrzydliwa kampania prezydenta za nasze pieni±dze profrekwencyjna, pro PO, która okaza³a siê ca³kowitym dezasterem. To sprowadza³o mnie ca³y czas na ziemiê, ¿e nie mo¿na daæ siê wci±gn±æ w tê wrog± Polakom zabawê w "wybory" bez prawa wyboru...

I ja z ponad 50% Polaków wygrali¶my..., a mo¿e ju¿ za rok, Polska bêdzie bli¿ej wolno¶ci...

boukun

Gdyby nie by³o PiS, nie by³oby PO